madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2011

Av madelene - 1 november 2012 23:04

Alla håller ju på att köpa sån där ögonfransserum typ xlash, så ögonfransarna ska bli längre och fylligare. Ett sånt kostar typ 500kr och visst håller säkert jätte länge och ska funka har jag hört, ögonfransarna blir längre och allt det där. Men det har ju kommit fram nu att det inte är så bra för ögonen eller vad det var.


Något som funkar precis lika bra är faktiskt vaseline :) och det kostar ju bara typ maaax 40 spänn!!

min kompis tipsade om det för flera år sedan egntligen, men jag har helt glömt bort det och varit såå nära på att slänga ut 500kr på serumet.

Tuuur jag inte gjort det och rotade fram något klokt ur skallen istället ^^


 


Smörjer som en idiot nu varje kväll :P

jag har bra ögonfransar, men jag har någon dille på att jag måste sköta om dom ändå.... så dom blir ännu bättre ;P

haha löjligt.


Min lilla älskling (eller så liten är hon inte minsann, hon kommer bli ett monster när hon blir stor!), har varit så uttråkad idag. Jag har ju bara sovit och inte orkat vara ute med henne så mycket som hon kanske hade velat-hon ville nog vi skulle leka någonstans så hon fick springa lite. 

Men hon har varit så söt och snäll ändå ^^ hon har försökt att underhålla sig själv i lägenheten istället haha. Hon är verkligen jätterolig, och hon verkar ääälska att man skattat åt henne :P

och som jag har skrattat åt henne hahah. Hon är så jävla klumpig och men ska ändå fram överallt hahaha.

Och när jag låg och sov så låg hon nere vid mina fötter hela tiden, lugnt och fint. Sen blev helt överlycklig när jag vaknade sent i eftermiddags.

När jag kom hem igår morse så blev hon så lycklig så hon välte ner mig på golvet för att kunna slicka mig i hela ansiktet och kunna lukta på hela mig ^^

jag tror det blev för mycket för henne att man lämnade henne hela tiden, först ägaren ena dagen och sen gick jag hemifrån igår kväll och var borta hela natten -så hon blev nog glad över att jag kom tillbaka eller nåt :P

Jättemysigt är det med henne iaf, jag är verkligen helt fast redan!


 
  

2011 · 2012
Av madelene - 31 oktober 2012 22:29

   

Efter bara 10 minuter så hade hon dödat hela bollen och repet är halv ihjäl tuggat. duuuuuuktig tjej ^^


Jag är ju på jobbet nu, och hon ligger där hemma i hallen och kollar mot dörren hela tiden ^^

Sååå söt! haha

Jag längtar hem efter henne. Detta är verkligen så rätt för mig! :)

Av madelene - 31 oktober 2012 12:11

Wiiie min jacka har kommit :D Ska snart ner och hämta ut  den. Hoppas den är så fin som jag förväntar mig, så tråkigt annars..Behövla skicka tillbaka och grejer.


Ska ut med min lilla bäbis, ut en lång runda! Det verkar som hon börjar blir lite uttråkad. Hon har ju haft sin 2åriga kompis hela tiden innan och kunnat leka med. Nu är det liksom bara vi..

men hon har anpassat sig riktigt bra.

Hon gnällde lite när ägern gick men efter att ha varit ute lite och sen fått ett ben så var ägaren bara ett minne blott :)

Igår blev hon helt överlycklig när jag kom hem från stan, roligt att hon redan fäst sig så vid en :)

Hade köpt grejer till henne och sånt, jättekul :D En leksak som hon typ käkade upp på 10 minuter.. men kul hade hon.

hon är verkligen helt underbar! ^^

Enda negativa så är väl att hon snarkar :P Som en riktig gammal gubbe! skitstörigt när man själv ska sova..



Var hos tandläkaren igår på återbesök. Så jävla duktig tandläkare och sköterska jag har! Riktigt duktiga är dom. supertrevliga och försiktiga, och roliga ;P

Supernöjd med lagningen och allt.

tog bedövning när jag skulle laga mitt hål haha.

jag har typ bara haft hål 4 gånger i hela mitt liv,och aldrig vågat känna på hur det egetnligen känns när dom lagar hålet.

igår tänkte jag på att det borde ju inte göra så ont egetnligen ?? och om det gör ont så borde det inte vara så länge ändå ju...

Det var skitstörigt att vara bedövad halva dagen i halva ansiktet typ. Haha som sagt jag kan störa mig på små grejer riktigt ritkigt mycket, bedövning i käften är sån grej. Riktigt irriterande!


Nej nu ska jag fixa mig och dra ut.

Jobb inatt........

Av madelene - 30 oktober 2012 23:52

Lilla söta :) kanske blir hon min ^^
Hon är så härlig! är verkligen kär i henne redan och hon har bara varit här i 24timmar.
Tänkte jag skulle skriva lite mer om detta imorgon, är astrött nu.

Av madelene - 26 oktober 2012 18:47

haha sitter på min pappas ipad...så sjukt :-P

Såhär ser min lur ut förresten,funkar men är helt söndrr. Jag har formaterat om den men kan fortfarande inte installera appar för dom säger enhetennär full...
Aja,ska äta här nu.
Hoppas alla får en bra fredag :-)

Av madelene - 25 oktober 2012 14:47

.....well listen bitch, it takes a bitch to know a bitch. who’s the bitch now? bitch."



Var och bjöd familjen på frukost imorse. Var där ett par timmar, planerade thailands resan som är bokad :D Som jag längtar, jag behöver den värmen och det klimatet-tanken gör mig lycklig :)

Har varit hemma någon timme nu, ska städa undan lite och sen bara vänta på maaat som ska serveras till mig idag ^^ lyyyx.


Jag längtar till helgen,att komma bort är alltid skönt.


Det är helt sjukt hur mycket man kan sakna någon, det gör verkligen ont i hela mig...

Pratade med my lovely Jo igår. Det är så skönt att hon förstår mig eftersom hon oxå har varit där, samtidigt blir hon så arg på mig och verkligen skäller på mig för alla mina bortförklaringar och dåliga tankar. Det är skönt att ha henne, som känner efter och är hård ändå -Allt är ju fel, så fel.

Hon vet också att vi inväntar explosion egentligen, för så var det för henne. Allt har sin gräns, man står och vinglar framför den utan att egetnligen behöva det. Man lär ångra sig senare, jag vet det. men ändå är där hela tiden ett men. Värsta ordet i världen - men.....

när man säger ordet men, så är det som att säga "glöm allt jag precis sa för det är det här jag egentligen känner".

Så jävla dumt ord...

För det är inte så att jag inte menar vad jag säger, där är bara för många tankar runt alltihop...jag trasslar in mig helt i onödan.


Aa, det blev som sagt bättre igår. Jobbigt när det är sådär down..



  Pallar inte..
  


Av madelene - 23 oktober 2012 14:10

Förra veckan var helt fucked. jag vände dygnet under hela veckan, somnade klockan 7 ena dagen och 8 den andra. Resten av dagarna jobbade jag ju och somnade långt in på förmiddagen.

Det är det negativa med att jobba natt,jag har svårt att anpassa sömnen till det. Jag är ingen mellan människa, fullt ut eller inget alls. Så när jag jobbar och har den där jobbiga veckan där jag har helgen, så har jag skitsvårt att ändra rytmen under dom dagarna jag är ledig. Jättejobbigt. För humöret blir helt fucked det oxå.

Sov bort hela dagen igår typ, och sov dåligt inatt. Men gick ändå upp i rätt bra tid idag.

Tvättar och städar idag bara. Det har ju inte riktigt blivit gjort när jag jobbat...trots sambo och allt.


Var hemma hos mamma en stund igår oxå efter jag älskat klart med min stora sköna säng ^^

Satt och drack tee med hela familjen, jättemysigt. För det var ett tag sedan jag träffade dom.

Det har mest varit korta stunder, och när jag väl varit där har dom varit helt trötta och tråkiga så jag har bara blivit irriterad av att vara där,eftersom dom ber mig komma men är sen inte med mig utan sitter och gör annat..

Men igår så :) Så jag satt där en timme eller nåt.


Ska väl fortsätta med det jag höll på med här hemma.
..

Hoppas alla haft en bra helg :)


Jag saknar S. samtidigt som jag är sur på honom, så saknar jag honom.. haha. han är dum i huvudet,men sååå speciell. kräk! ^^

inte alls så allvarligt som i låten,inte alls  :P

Av madelene - 22 oktober 2012 02:53

       
    

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards