madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2011

Av madelene - 8 december 2012 12:45

Gnäller lite som om jag har förlorat något, fast jag inte har de. jag har bara allt att vinna just nu...Va med om det eller inte, jag klarar mig.


Kan störa mig på mig själv att jag lägger tankarna fel, och jag förstår inte varför jag gör det, när jag tydligen förstår bättre. Går emot mig själv ständigt.

Men det är svårt att vara sig själv när man inte vet vem man är,som färska prinsen sa.



fint väder idag :)

Vi gick ut och köpte frukost imorse,kaaaffe! mitt liv blev mycket bättre efter det ^^

ska försöka se fram emot ikväll nu. Det är alltid askul så ska försöka ha tankarna precis där!





   

Av madelene - 8 december 2012 00:10

Jag vaknade på samma humör som jag gjort  dom senaste 2 veckorna. Det gör ingen skillnad på var man befinner sig, känslan är där ändå. Dock har det väl varit lite lättare. Då jag  fixat mig 3 dagar av 5, hade jag varit hemmma hade jag sett ut som fan dagarna igenom.... + jag har träffat människor här, det gör jag inte hemma.


Har träffat några av johannas tjej kompisar under dom gångerna jag varit här. dom verkar vara jättetrevliga,och dom är så söta för dom hälsar till mig varje gång johanna pratar med dom i telefon eller nåt ^^ dom gillar miiig :)


Skillanden på folk här och hemma är att folk är intresserade av att lära känna andra här. Dom frågar frågor och gör så man kan vara med i samtalen. när jag träffat dom alla så har jag kunnat sitta och snacka "deep" med dom fast vi inte känner varandra. inget "bara-för-att-vara-trevlig-prat"- Hatar sånt! lek inte trevlig och fin om du inte är det...


Idag har vi varit i Mellbystrand,käkat och sådär. Hälsade på mamma&pappa som var i husvagnen. Jättemysigt faktiskt att ha husvagn på vintern. iinte alls kallt som jag trodde..


Sen har vi suttit och druckit vin och kollat på tv.

jag har dansat rundor lite i lägenheten,skakat rooompa för johanna haha ;) 

Ska snart sova, hoppas på att jag kan släppa allt och inte vakna som ett ångest monster imorgon oxå. paniken är näääraa...men jag är fan bättre än så!


måste bara säga hur duktig min lilla älskling är där hemma. Hon var själv hemma igår och skötte sig jääättbra. hon är så duktig.

mitt X har övat med henne hela veckan. och hon är verkligen så medveten om när hon gör fel. man behöver knappt säga något för hon vet direkt att hon varit för busig eller gjort något fel. Såå sööt! :) Jag ser bara hennes ansikte och stora hundögon,skämmas och krypa ihop till en liten boll framför mig.. jag hade aldrig klarat av att vara arg där och hade pussat på henne dirkekt :P 

jag gör henne till min bebis :P tur dinny har största ansvaret :)

Är så glad att mamma och pappa tycker om henne oxå. Pappa pratar till och med om henne,vad hon gör och hur duktig hon är. Han som hatade den rasen när jag skaffade henne :P



Ska sova nu. imorgon blir det fest med dom bästa   

Boys, iam coming home! :D (asså nej inte hem,hem)



 



Av madelene - 6 december 2012 09:39

Jag skriver inte så mycket eftersom jag är tom på ord typ. jag känner mig lustig, men jag tror det är räddsla för att ta hela steget. Jag sitter fast och det gör ont att dra sig loss.


Igår gick vi mest runt och åt tycker jag :P 

gick till Feta greta där dom har godaste hamburgarna i stan tydligen,hur god nu en vanlig hamburgare kan vara - jag tror dom inbillar sig bara för att dom känner folk som jobbar där :P

good men som i vilket "gatukök"som helst typ, haha. men jag låter dom göra den till fancy :P


Efter det gick vi till Roberts och drack varm tjocklad, och blev intervjuade av Jo´s kompis som skulle göra något till hennes c-uppstats eller nåt. Så det var lite mysigt även om det ballade ur på slutet.

tur jag och Johanna inte är så långsynta,eller säger man trångsynta ? 

Iaf, vi bråkar värsta och sen blir vi vänner efter 5-10 minuter igen. kan inte hålla oss i från varandra liksom. Så det är jobbigt att vara sura på varandra för länge eftersom man alltid behöver säga något till varandra som inte alls har med bråket att göra.

löjligt bråk igår, men det blir ju lätt så när man egetnligen kanske inte mår så bra på insidan. tur vi har varandra ändå...   


Sen hade vi det bara mysigt här hemma hela kvällen. Så söta är vi, ni skulle bara veta ^^

Planerade in ett M-party med E och hennes kompis. haha, vi ska göra allt som börjar på M -mat,marängswish,mysa och lite annat som börjar på M. Askul kommer det bli! :P aahaha.


idag är jag helt ensam hela dagen och kvällen. Vet inte vad jag ska hitta på, kanske åker någon annanstans :)


  


Av madelene - 5 december 2012 11:57

   


ja isf så gör det ju inget att jag inte kunde sova inatt och att mina tankar höll på att förstöra mig - som om dom inte redan gjort det..




Av madelene - 4 december 2012 12:18

Sitter hos my love nu. kom hit igår kväll efter att ha fått vänta överlänge i Hässleholm. Så irriterande när det är så kallt ute. jag tål inte det, står och skakar som en liten hund och har noll kontroll över kroppen. som en isbit! Älskar snön men hatar kylan.... man blir piggare med snö, och ja kylan piggar ju upp oxå såklart.


Vet inte hur länge jag kommer bara här i Halland, har ingenting i skåne ändå just nu så vet inte vad jag ska dit och göra.

Det var som jag sa till Jo, även om jag inte har en bostad här så finns det ju alltid någonstans jag kan ta vägen. Visst, sen är det ju inte kul att inte ha sitt eget. Men leva som luffare några månader borde inte vara ett problem, jag är inte den som är den. och det hade ju kanske varit rätt skönt att släppa all trygghet oxå, tryggheten har jag haft för länge utan att egetnliegn förtjäna den -live like a gäängster :P HAHAHA


nej men ja vi får väl se vart mitt liv tar vägen, just nu är jag bara ett stort frågetecken känns det som. jag vet ingenting...


mysigt att vakna upp helt själv i Johannas mysiga lilla lägenhet. Har duschat precis och lyssnar på hög musik! Johanna borde komma vilken minut som helst.

Vi får se vad dagen har att erbjuda idag. tror vi kommer leka i snön,som dom små barn vi är ^^



       


Asgamla bilder dom två stista :P

Av madelene - 1 december 2012 23:51

och det har snöat hela dagen :D

jag är sån som blir lycklig av sånt, vädret gör allt med mig :P



Ska kolla film nu sen sova.



Mongo.

jag tar så många bilder på mig själv i mellan åt så att även dom mindre bra måste visas.


hahaha vilket fick mig att tänka på 2bilder jag skickade runt på mig själv till Johanna och mitt X för någon dag sedan. hahaha oh my! haha nom noom

Mitt X tyckte jag skulle lägga ut dom, men jag är rädd att förolämpa någon :P

aaahahaha!


Av madelene - 1 december 2012 10:19

Första och antagligen sista gången jag skriver ett inlägg och sen tar bort det.

Men jag måste erkänna, jag var för bitter!

Så skit i det! Idag är det en ny dag


Helt underbart väder,förutom att det är typ 10 minus! jag hade nog uppskattat det om jag hade haft tillräckligt med kläder på mig. Men nu har jag mest varit som en vandrande isbit.

Gjorde en arbetskamrat en tjänst inann och efter jobbet, så var tvungen att gå en massa, riktigt kallt. Men jag ska inte klaga, jag tycker det är mysigt ^^

Kul att hon litar på mig så pass mycket. Hon får mig att må bra och tro på mig själv :)


Ska snart gå och sova. pallar inte stressa över att vakna så vi får se när jag vaknar upp.

jag läntar till måndag, jag verkligen längtar till måndag!   


 



Av madelene - 28 november 2012 11:50

Vakna tidigt idag och hade sån mysig morgon ni vet ^^ Allt var lugnt och skönt.

Fick meddelande från the best one att jag var det första hon tänkte på när hon vakna oxå ^^ så söt! Sånt litet som man blir glad över.


inatt är det jobb igen,sen ledig, sen jobb. Inte konstigt man blir störd i huvudet, jag hoppar verkligen upp och ner med min sömn, ingen rytm alls.

Men jag har blivit sån att jag bryr mig inte om dygnets tider, för det stressar mig och jag blir som sagt störd. klockan kan vara vad den vill, jag sover eller gör what ever när jag har tid-mitt liv min tid. -omoget kan folk tycka, och då kan man få tycka det :) jag har sundare förnuft än sådär ^^ Dont need time! :P haha


Ska ut med Heidi långt sen.

Jag vill bara mina skor och kläder ska komma! eller inte kläder så direkt. väska,underkläder och annat nödvändigt :) jag vill ha väskan, jag vill använda den nu. Helt vanlig svart,men jag behöver den!


Har sån shopping begär igen. as störigt eftersom jag vill ha för mycket. Har typ hittat grejer för 4000. Kläder,grejer till hemmet, hårprodukter och annat nödvändigt. Det är billigt egentligen men för mycket pengar på en och samma gång.

Har försökt sortera ut vilket jag absolut vill och måste ha, men jag anser nog jag behöver allt! Och det är lite halv omöjligt, speciellt om jag vill ha pengar i Thailand om en månad.

Det är så irriterande, men tur ändå att jag inser och inte bara handlar.....haha låter jätteduktig medans sanningen är att jag håller på att klia sönder min kropp för att jag inte kan handla :P haha


Men jag tycker jag är duktig iaf :)

Bikbok gör det inte lätt alltså......


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards