madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

just smile

Av madelene - 8 december 2012 00:10

Jag vaknade på samma humör som jag gjort  dom senaste 2 veckorna. Det gör ingen skillnad på var man befinner sig, känslan är där ändå. Dock har det väl varit lite lättare. Då jag  fixat mig 3 dagar av 5, hade jag varit hemmma hade jag sett ut som fan dagarna igenom.... + jag har träffat människor här, det gör jag inte hemma.


Har träffat några av johannas tjej kompisar under dom gångerna jag varit här. dom verkar vara jättetrevliga,och dom är så söta för dom hälsar till mig varje gång johanna pratar med dom i telefon eller nåt ^^ dom gillar miiig :)


Skillanden på folk här och hemma är att folk är intresserade av att lära känna andra här. Dom frågar frågor och gör så man kan vara med i samtalen. när jag träffat dom alla så har jag kunnat sitta och snacka "deep" med dom fast vi inte känner varandra. inget "bara-för-att-vara-trevlig-prat"- Hatar sånt! lek inte trevlig och fin om du inte är det...


Idag har vi varit i Mellbystrand,käkat och sådär. Hälsade på mamma&pappa som var i husvagnen. Jättemysigt faktiskt att ha husvagn på vintern. iinte alls kallt som jag trodde..


Sen har vi suttit och druckit vin och kollat på tv.

jag har dansat rundor lite i lägenheten,skakat rooompa för johanna haha ;) 

Ska snart sova, hoppas på att jag kan släppa allt och inte vakna som ett ångest monster imorgon oxå. paniken är näääraa...men jag är fan bättre än så!


måste bara säga hur duktig min lilla älskling är där hemma. Hon var själv hemma igår och skötte sig jääättbra. hon är så duktig.

mitt X har övat med henne hela veckan. och hon är verkligen så medveten om när hon gör fel. man behöver knappt säga något för hon vet direkt att hon varit för busig eller gjort något fel. Såå sööt! :) Jag ser bara hennes ansikte och stora hundögon,skämmas och krypa ihop till en liten boll framför mig.. jag hade aldrig klarat av att vara arg där och hade pussat på henne dirkekt :P 

jag gör henne till min bebis :P tur dinny har största ansvaret :)

Är så glad att mamma och pappa tycker om henne oxå. Pappa pratar till och med om henne,vad hon gör och hur duktig hon är. Han som hatade den rasen när jag skaffade henne :P



Ska sova nu. imorgon blir det fest med dom bästa   

Boys, iam coming home! :D (asså nej inte hem,hem)



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards