madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2011

Av madelene - 18 oktober 2012 21:45

Fjärde avsnittet av jersey kommer ut idag, så ska snart kolla på det i min ensamhet...


Det finns inte mycket mer och säg, jag är tom på ord.


 


Av madelene - 18 oktober 2012 02:10

Imorgon måste jag verkligen ringa om min lur så jag får den fixad. Den funkar inte alls nu. eller den funkar men den är helt cp -smartphone in my ass.

Formaterade om hela och det står att jag inte har någonting på telefonen, men ändå har jag massor av grejer kvar. Så den är lite schizofren eller nåt. skit irriterad blir jag iaf.

Men den behöver lämnas in ändå. kan inte ta emot samtal, eller jo ibland när telefonen känner för det. och sen massa andra grejer, den gör allt på egen fri vilja verkar det som ibland.

Det är inte så konstigt egentligen eftersom jag tappade den i havet i somras, så den har ju varit avsevärt bra egetnligen. Eftersom hela skärmen var sprucken och den antagligen fick en massa vatten i sig så klarade den sig :)
Mammas iphone klarade inte en läckande vattenflaska, phff ...


Längtar tills jag får den lagad och som ny ^^


Det störiga är ju att jag skaffade mest spotify för att kunna ha det i mobilen :P
Så typiskt visst att luren lägger av JUST när jag får upp ögonen för skiten... öödet yao :P


Sov kanske lite för länge idag, så är inte jättetrött. men ska gå och lägga mig nu iaf.

Sleep tight.  
  

Av madelene - 17 oktober 2012 02:55

jag är så himla klumpig! Råkade komma åt någonting på min lur så jag fuckade hela luren. Så nu försöker jag formatera om hela skiten och uppdatera den.

Blir av med aaallt :( Det är jättetråkigt, för jag hade grejer där som jag behövde bli påmind om, jag glömmer ju så lätt....

Jättestörigt är det. För luren är fucked som den är, så jag vet inte ens om den kommer starta igen efter det här.

Att jag alltid ska hålla på att kladda med grejer jag inte fattar mig på, så dumt.


Känns som jag har varit här hela mitt liv, och ändå är det bara 5 timmar......Skönt att vara ledig 2 dagar sen.

Sitter och matar sönder spotify :P haha så skämmigt att jag börjar fastna för det NU :P


Är trött på att må konstigt.

Känner mig gravid 24 timmar om dygnet, allt är kaos i min kropp känns det som. -nej jag är inte gravid! så den historien behöver vi inte hitta på igen..

Men jag är helt fumlig hela tiden, allt blir bara fel hela tiden.

 

 

Jag saknar Jo, jag saknar henne hemskt mycket. Eller jag saknar mig själv när jag är med henne..

 

Av madelene - 16 oktober 2012 00:04

   

Av madelene - 14 oktober 2012 16:14

Måste be min bror att åter igen fixa min dator. Sen han formaterade om den så har den varit helt fucked.

Blir helt förbannad när jag kollar serier online, det kraschar hela tiden trots att jag  uppdaterat med flash paler eller vad det heter.

jag är inte helt dum i huvudet, så jag har gjort vad jag har kunnat men det laggar ASMYCKET ändå.

Så måste installera rätt windows, så det slutar krascha en gång i kvarten och lagga sönder.


Har iaf gått igenom dom 3 första avsnitten av Jersey shore. Så dåligt...

Nu älskar man Mike mest, men det lär ju antagligen ändras.

Och det är inte kul att kolla på 7 vuxna människor som ska förväntas vara galna -alla växer upp, typ.

Men som sagt, jag kollade ändå igenom 3 avsnitt ;P

och under tiden den laggade och fittade sig så hann jag sortera typ 1000 bilder :D


Ikväll ska vi spela bingolotto. Vi gjorde aldrig det sist då jag nämnde det. Så idag gäller det!


Ska försöka lägga mig i tid ikväll. jag somnade inte förrän 3 inatt och vaknade vid 14 idag. Helt slut i huvudet.

Mådde skit inatt oxå och spydde flera gånger, trodde seriöst att jag skulle dö där ett tag,eller iaf bli allvarligt sjuk.

Men efter ett par gånger på toalett golvet så somnade jag innan huvudet landade på kudden sen.

Ingen alkohol var inblandad, magen var bara emot mig tydligen.

Så jävla vidrigt, jag hatar att spy!

Men idag mår jag bra, som tur är. Att bli sjuk är inte lägligt då jag har min jobbiga jobb-vecka framför mig.

Så egentligen gör det inget att jag går och lägger mig sent och sover sent, det lär bli rutinen nästa vecka.


Hoppas alla har haft en bra helg...

Av madelene - 12 oktober 2012 02:27

Sitter och kollar på Jersey shore, den sista säsongen kom ju ut förra veckan.

Jag har inte ens sett alla säsonger,men det är kul att kolla på sådär när man inte har något att göra.

annars pallar man inte. Whä!


Min lillebror har köpt riktigt goda energi drickor till mig :)
Svin goda! Jag tycker energi dricka alltid har varit för sött, typ det gör ont i tänderna när man dricker det.

Men denna var precis perfekt, sjukt god!

Min lillebror går i skola i malmö och i nån blatte affär vid hans skola så säljer dom såna här drickor för nästan inga pengar alls! 3 st kostade 11 spänn!!

Vill köpa ett helt flak! :P För dom är så fina oxå, är dom inte ^^


     

Av madelene - 11 oktober 2012 17:22

Vaknade av värsta smärtan i magen idag, så där är förklaringen till mitt dåliga humör den senaste veckan.iam a monster..

Sovit kanske 4-5 timmar idag.

Får försöka att inte tänka på det, har ju en natt kvar. Längtar verkligen efter min lediga helg, fast ändå inte.


Har varit på riktigt dåligt humör sen jag vaknade.

Fick sms om att jag fått paket, så fixade mig lite snabbt och gick ut, trots att jag höll på att dö av smärtan i magen (pms,riiiiiiktigt jävlig pms.Så att gå ut och gå ska ju vara bra)

 

När jag väl kommer till affären så får jag inte hämta ut mitt paket pga att min legitimation hade gått ut.

jag förstår att dom behöver se att jag är jag för att jag ska få paketet, och det står på mitt id. Sen när kortet gäller är väl det MINSTA problemet ? Så länge man ser att jag är jag!

Kokade sönder där ett tag.

-ASSÅ det är ett paket!! Bara ge mig det! Ni vet ju vem jag är,ni känner min familj! VAD FAN ÄR PROBLEMET?! (nej jag skrek inte,även om jag får det att framstå så)


Jag blir så arg på sånt. Samma när dom inte låter mig köpa cigg för att jag inte har legitimation med mig.

-det bor max 2500 människor i den här hålan! jag har visat mitt legg x antal gånger,ni kan inte vara så hjärndöda att ni inte kommer ihåg att jag är tillräckligt gammal att köpa cigg! jag är 25! jag har handlat cigg här i 7ÅR!!!

Sluta följ korkade regler bara för att det är regler!


Aa, så dom i den jävla affären sabbade mitt humör än en gång. Egentligen borde dom få en smäll varje gång dom är tröga!


Dock är jag på lite bättre humör nu. Man får inte bli för bitter ;P

Ska laga mat och sen vila en stund, som en riktig tant.


Jallabye!


Av madelene - 10 oktober 2012 18:14

Somnade inte förrän vid fyra inatt. Hade hemska tankar i huvudet, och för en gång skull så var det inte mina egna dåliga tankar som höll mig vaken.

Det är så hemskt det som har hänt, och med respekt för familjerna så vill jag inte skriva något om det egentligen.


Har varit och ätit med Baallex idag.

Jag tycker om att träffa henne. jag önskar man kunde spola tillbaka tiden men ändå veta vad vi vet idag och va starkare pga det.

Men det är skönt att kunna träffa henne sådär ibland och prata av sig, hellre det än inget egentligen.

Dock är det synd att där antagligen fortfarande finns tvivel.


Sitter och är stressad över att jobba inatt. Jag vet inte varför men jag orkar inte idag.

Kommer väl kännas bättre när jag väl kommit dit :) så är det alltid.


Mycket onödigt tar min energi, och jag har svårt för att stoppa det.

jag vet inte vad det är med mig, men jag vill kunna känna igen mig själv igen.



 



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards