madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Woah, I almost gave a fuck. Try again.

Av madelene - 14 oktober 2012 16:14

Måste be min bror att åter igen fixa min dator. Sen han formaterade om den så har den varit helt fucked.

Blir helt förbannad när jag kollar serier online, det kraschar hela tiden trots att jag  uppdaterat med flash paler eller vad det heter.

jag är inte helt dum i huvudet, så jag har gjort vad jag har kunnat men det laggar ASMYCKET ändå.

Så måste installera rätt windows, så det slutar krascha en gång i kvarten och lagga sönder.


Har iaf gått igenom dom 3 första avsnitten av Jersey shore. Så dåligt...

Nu älskar man Mike mest, men det lär ju antagligen ändras.

Och det är inte kul att kolla på 7 vuxna människor som ska förväntas vara galna -alla växer upp, typ.

Men som sagt, jag kollade ändå igenom 3 avsnitt ;P

och under tiden den laggade och fittade sig så hann jag sortera typ 1000 bilder :D


Ikväll ska vi spela bingolotto. Vi gjorde aldrig det sist då jag nämnde det. Så idag gäller det!


Ska försöka lägga mig i tid ikväll. jag somnade inte förrän 3 inatt och vaknade vid 14 idag. Helt slut i huvudet.

Mådde skit inatt oxå och spydde flera gånger, trodde seriöst att jag skulle dö där ett tag,eller iaf bli allvarligt sjuk.

Men efter ett par gånger på toalett golvet så somnade jag innan huvudet landade på kudden sen.

Ingen alkohol var inblandad, magen var bara emot mig tydligen.

Så jävla vidrigt, jag hatar att spy!

Men idag mår jag bra, som tur är. Att bli sjuk är inte lägligt då jag har min jobbiga jobb-vecka framför mig.

Så egentligen gör det inget att jag går och lägger mig sent och sover sent, det lär bli rutinen nästa vecka.


Hoppas alla har haft en bra helg...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards