madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2011

Av madelene - 9 november 2012 01:32

I typ fyra dagar har jag försökt att uppdatera min telefon då ingenting fungerade... jag gav mig fan på att jag skulle fixa det!
Det kostar typ 1500kr att laga den, och dom som fixar den gör garanterat det genom Internet,och Internet har ju jag!
så jag har googlat, installerat,tagit bort, uppdaterat ja verkligen allt! Men ingenting har funkat... förrän nu ikväll då jag hittade en sida som gav mig rätt information.
allt jag behövde göra var att trycka på två knappar samtidigt i 10sekunder och vips så var allt återställt.

fy vad stolt jag är! :D
tänk att jag hade fått betala 1500 för en sån simpel grej! och så kunde jag fixa det själv.
grymt!!
nu ska jag sova. Ut sa långpromenad imorgon med mamma,hoppas inte det regnar på oss.

godnatt...

Av madelene - 8 november 2012 22:07

     

Av madelene - 6 november 2012 07:27

Jag var lite kreativ igår kväll :P jag är inte alls bra på sånt där,jag hatar att pyssla med händerna med smått skit. För det blir aldrig som jag tänkt mig, det blir inte lika fint och jag stör ju mig fruktansvärt mycket på vissa skit saker :P


Men blev lite nöjd iaf,trodde det skulle se ut som en 3åring hade varit framme.
Men nu ser det iaf ut som en duktig 10åring har gått loss på mina naglar ;)

Av madelene - 5 november 2012 17:53

Det är något allvarligt fel på min telefon! Jag försöker fixa det men det verkar helt omöjligt.

jag kommer inte åt interna telefonminnet... jag har försökt allt, verkligen allt! Men jag får inte bort grejer därifrån, och därför är telefonen som den är,eftersom telefonen är full med skit...

As-störigt!

jag pallar inte lämna in den, men kanske är det lika bra. fuck!


idag har det känts som en söndag. Vädret har varit riktigt tråkigt...

ska hoppa in i duschen snart, sen blir det jobb...


   
   Bara 2 månader kvar ^^

Av madelene - 4 november 2012 22:24

jag är helt redo för fars-dag alltså haha. jag har trott det har varit dom två senaste söndagarna nu och varit nära på att överraska pappa bara sådär. inte för att det hade gjort något, överraskningar är ju alltid kul, inte bara på fars-dag ^^


Haft en skön helg med min lille bebis :) haha enda jag snackar om. så fjantigt. men ni ska bara veta såå duktig hon är! :D haha.

Har alltid velat ha hund, men mina föräldrar tillät aldrig det när jag bodde hemma. Mamma tycker det är dumt med djur :P "man fastnar och sen dör den" -bara mamma där :P haha.

jag hade en katt när jag var liten. Men mamma släppte ut den och lät inte den komma tillbaka igen..... det är min mamma det, skydda mig från sorg eller nåt. tror jag hade katten i 2 veckor eller nåt.

(låter hemskt, men det var inte det :P haha jag har skrattat åt det hela livet. det är min mamma i ett nätskal liksom)


Så jag har aldig vågat skaffa ett husdjur, det undermedvetna eller nåt har stoppat mig. jg har hela tiden velat ha en hund just för sällskapet och för bandet man får till ett djur.


Men nu så har jag valt att gå emot det där mina föräldrar är rädda för. (jag är ju för fan vuxen)

Jag har varit/är livrädd för att ta hand om hunden. jag har varit rädd att jag inte klarar det. att jag får hunden att göra något dumt, för det är ju mitt ansvar. jag har varit så nervös! Samtidigt har jag gått emot den nervositeten och stått på mig. jag fixar detta! Jag kan det här, jag lär mig iaf.

jag bevisar något för mig själv varje dag nästan, fast jag bara har haft henne en vecka.

Jag ser fram emot att lära mig mer om henne och lära mig själv att ta det lugnt och vara bestämd -jag har ingen anledning att vara osäker eller nervös....


Ska ut sista rundan nu. Sen blir det snart sängen.

Det är så skönt att hon sover lika länge som vi :) hon är så mysig.
  

Av madelene - 4 november 2012 00:01

Varit ute med Heidi i två timmar i det sköna höstvädret idag. Var ute i skogen och så. Släppte henne lös och hon var så duktig :) sprang fritt men kollade bak mot mig och väntade på mig hela tiden :)
skönt! Nu vet jag att hon lyssnar på mig och följer mig. Trots att vi mötte folk så väntade hon på mig så jag kunde koppla henne igen. Superduktig!
förra ägaren har verkligen varit duktig och uppfostrat henne.
jättekul för mig att hon lyssnar eftersom hon är min första hund :)

hoppas det blir lika härligt väder imorgon :)

Av madelene - 3 november 2012 14:21

 


Av madelene - 2 november 2012 08:33

Visst ser det ut att bli en rätt fin dag :) varmt ute är det iaf,om vi jämför med dom andra dagarna.
synd man ska gå och sova.....
har varit ute med min bebis,lekt med henne och gett henne mat. Hade hon fått välja hade hon nog alltid fått äta köttbullar :P helt galen i det,och jag är för snäll och ger henne hela tiden :P
hon är ju så sööööt ^^

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards