madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2011

Av madelene - 26 december 2012 18:24

   


det ser svart ut, men det är inte det ^^

Av madelene - 26 december 2012 16:25

haha jag glömde skriva om det jag ville ha sagt :P


Färgade håret igår, brunt igen. Har haft det rött ett tag och ville ha förändring!

Hade jag inte sett ut som 14 och töntig i blont hår så hade jag färgat det blont! haha


Blev väl rätt bra.Behöver bara min olja till håret nu. Mitt hår ser helt sönder ut...

Oljan tog slut för ett tag sedan, jag mår riktigt dåligt. Har typ skrapat ut det sista ur dom gamla flaskorna.. men nu börjar resterna ta slut.


Fattar inte varför jag skjuter upp såna grejer.. tecken på hur förvirrad jag är... jag har pengar och oljan är ett klick iväg...stupid! :P



En annan grej, jag saknar S! Tror han ringde mig igår..

Ibland behöver jag honom som han var innan. Han är fortfarande sig själv, men vi är inte som vi var innan.. Det är okej med mig, jag förstår allt det där. men det är synd tråkigt att förlora en så nära vän.

Men vi lär väl träffas snart :) det gör vi alltid, kommer alltid göra   

Av madelene - 26 december 2012 14:47

Mina dagar känns som helg dagar allihopa. Förutom när jag jobbar då, som mest sker på helgen eller mitt i natten. Det blir helt fucked,jag följer inte alls det systemet med måndag-söndag och dygnets tider...

Vissa säger att det är därför man mår dåligt, för att man inte följer systemet - för att man inte är som alla andra. Och det är ju andra som gör mig konstig då ju, jag är ju mig själv -för mig är det inte konstigt att jag gör en tisdag till en lördag eller att morgon för mig är mellan 11-14, att mitt i natten är någon gång runt 6 på morgonen..Det är ju systemet som får mig att känna mig konstig. Varför kan man inte få göra som man vill, sålänge man gör det man ska :)

Jag jobbar ju och sådär, följer det systemet...

Dagar borde verkligen ha mindre betydelse :P


Flummigt haha :P


Klarat av ännu en dag på jobbet. Jag älskar det när jag väl är där. Alla är så underbar :) man blir på bra humör där.

Jag har annars svårt att vara här&nu, men på jobbet lyckas jag få in stunder där jag verkligen bara njuter av att vara där,stannar upp i nuet.

Som idag spelade jag och en brukare (boende) musik. jag spelade piano och sjöng och hon satt bredvid och klappade mig fint och skrattade högt. (jag jobbar med förståndshandikappade för dom som inte vet)


Jag kan inte spela piano och sängen var väl inte så vacker den heller, men hon var skit nöjd ändå och hade verkligen jättekul.

Ibland satt hon bara och lyssnade på mig helt lugnt,man såg på henne hur mycket hon uppskattade att jag var där. Hon kan inte prata eller föra sig riktigt, så man får titta på hennes kroppsspråk.

Hon mådde bra och det får mig att må bra.

Det lilla betyder så mycket för mig, det är därför jag älskar att jobba med det jag gör. man får så otroligt mycket tillbaka.

Att dansa (stå och hoppa) eller bara ge någon en kaka betyder så mycket för någon gör mig glad :)

dom tackar,säger snälla och fina saker,skiner upp som solar när dom får något,vad som helst.

Så gulliga, man vill inte annat än vara snäll och vänlig.

Får allt att låta som en dans på roser, det är det inte alltid dock :P

Lite smällar har man ju fått ta haha.


Har imorgon oxå, sen vet jag inte när jag ska jobba igen.

Åker ju till Thailand om 2 veckor, och jag hoppas jag får jobba lite innan dess.


Sååattee...

  
  

Av madelene - 24 december 2012 18:17

Av madelene - 24 december 2012 16:21

Sitter på jobbet och tittar på kan "du vissla Johanna". Så mysig :) alla har flytt fältet fram tills det blir julklapps utdelning :P
har tänt ljus överallt för att få till en riktig stämning,dock känner jag ingenting.
jag tror jag tappat tron på julen. Den innebär bara massa stress,som jag fullständigt skitit i detta året-därför jag kanske inte känner av den.

"Han heter Bertil,men egentligen heter han berra" hahaha så gulligt.


Bild från när jag solade innan idag

Av madelene - 24 december 2012 00:36

Julafton morgon, jag har fortfarande ingen jul känsla.

Ska börja dagen imorgon med att åka till stan och sola solarium :P ljus terapi :P haha

Sen ska jag och mamma på jul fika hos min mormor. Sen ska jag jobba hela kvällen, tjäna fett med cash leen ;D

Längtar lite efter att äta julbord faktiskt.. ska bli muuumsigt :)


jag jobbar bara en massa nu.

14 dagar kvar till Thailand :D


 
  


Av madelene - 22 december 2012 23:25

Jag brukar inte lägga ut bilder på mina underkläder. Men nu har jag köpt en riktigt fin bh :)
superglad blev jag när jag fick hem den. Den var mycket finare än vad jag hade förväntat mig. Och mina boobs sätter sig verkligen där dom ska :P
helt sjukt hur man kan få sån puch up -det lurar ju alla till perfektion :P

Riktigt fin :)

Av madelene - 22 december 2012 00:16

Jag vill börja med att skriva att igår fick vi ett erkännande ifrån fosterfamiljen att dom tagit pengar som inte varit deras. Nu ska rätt bara bli rätt oxå.  Ett erkännande är iaf ett steg åt rätt riktning :)

Det var visst svårt att hålla reda på alla lögner. Jag tror faktiskt hon är rätt krossad! med all rätt, hoppas hennes man ställt henne mot vägen oxå eftersom han inte verkar förstå någonting av det här -han lyssanr oxå bara på henne. She is evil!


Var och solade i stan idag. Så jävla skönt.

Mådde helt dåligt för hur vit jag var. Hatar att må dåligt över hur jag ser ut, men man ser så...bleek ut :p jag passar inte i det :P

Så det var skönt, förutom att jag typ bränt sönder ansiktet... Men det är luuuunch,jag smörjer och smörjer så det börjar redan lägga sig :)


Gick upp rätt tidigt idag och gick hem till mina föräldrar och åt frukost. jättemysigt.

Pratade om thailand och så, tänk att det bara är 16 dagar kvar. Längtar som fan.

kollade in huset vi ska bo i, chill som fan :) Nice med ett hus denna gången.

jag längtar till resan och jag längtar tills jag komemr tillbaka.


Säger upp lägenheten innan jag åker, sen får vi se var jag hamnar när jag kommer hem igen.


Har kollar på sista avsnittet av Jersey. Tycker det är löjligt, men kollar ändå :P
Så nu har man sett deeeet.


Tråkigt att behöva jobba hela natten.......


 


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards