madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Tips!

Av madelene - 1 november 2012 23:04

Alla håller ju på att köpa sån där ögonfransserum typ xlash, så ögonfransarna ska bli längre och fylligare. Ett sånt kostar typ 500kr och visst håller säkert jätte länge och ska funka har jag hört, ögonfransarna blir längre och allt det där. Men det har ju kommit fram nu att det inte är så bra för ögonen eller vad det var.


Något som funkar precis lika bra är faktiskt vaseline :) och det kostar ju bara typ maaax 40 spänn!!

min kompis tipsade om det för flera år sedan egntligen, men jag har helt glömt bort det och varit såå nära på att slänga ut 500kr på serumet.

Tuuur jag inte gjort det och rotade fram något klokt ur skallen istället ^^


 


Smörjer som en idiot nu varje kväll :P

jag har bra ögonfransar, men jag har någon dille på att jag måste sköta om dom ändå.... så dom blir ännu bättre ;P

haha löjligt.


Min lilla älskling (eller så liten är hon inte minsann, hon kommer bli ett monster när hon blir stor!), har varit så uttråkad idag. Jag har ju bara sovit och inte orkat vara ute med henne så mycket som hon kanske hade velat-hon ville nog vi skulle leka någonstans så hon fick springa lite. 

Men hon har varit så söt och snäll ändå ^^ hon har försökt att underhålla sig själv i lägenheten istället haha. Hon är verkligen jätterolig, och hon verkar ääälska att man skattat åt henne :P

och som jag har skrattat åt henne hahah. Hon är så jävla klumpig och men ska ändå fram överallt hahaha.

Och när jag låg och sov så låg hon nere vid mina fötter hela tiden, lugnt och fint. Sen blev helt överlycklig när jag vaknade sent i eftermiddags.

När jag kom hem igår morse så blev hon så lycklig så hon välte ner mig på golvet för att kunna slicka mig i hela ansiktet och kunna lukta på hela mig ^^

jag tror det blev för mycket för henne att man lämnade henne hela tiden, först ägaren ena dagen och sen gick jag hemifrån igår kväll och var borta hela natten -så hon blev nog glad över att jag kom tillbaka eller nåt :P

Jättemysigt är det med henne iaf, jag är verkligen helt fast redan!


 
  

2011 · 2012
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards