madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

iam back

Av madelene - 31 oktober 2012 12:11

Wiiie min jacka har kommit :D Ska snart ner och hämta ut  den. Hoppas den är så fin som jag förväntar mig, så tråkigt annars..Behövla skicka tillbaka och grejer.


Ska ut med min lilla bäbis, ut en lång runda! Det verkar som hon börjar blir lite uttråkad. Hon har ju haft sin 2åriga kompis hela tiden innan och kunnat leka med. Nu är det liksom bara vi..

men hon har anpassat sig riktigt bra.

Hon gnällde lite när ägern gick men efter att ha varit ute lite och sen fått ett ben så var ägaren bara ett minne blott :)

Igår blev hon helt överlycklig när jag kom hem från stan, roligt att hon redan fäst sig så vid en :)

Hade köpt grejer till henne och sånt, jättekul :D En leksak som hon typ käkade upp på 10 minuter.. men kul hade hon.

hon är verkligen helt underbar! ^^

Enda negativa så är väl att hon snarkar :P Som en riktig gammal gubbe! skitstörigt när man själv ska sova..



Var hos tandläkaren igår på återbesök. Så jävla duktig tandläkare och sköterska jag har! Riktigt duktiga är dom. supertrevliga och försiktiga, och roliga ;P

Supernöjd med lagningen och allt.

tog bedövning när jag skulle laga mitt hål haha.

jag har typ bara haft hål 4 gånger i hela mitt liv,och aldrig vågat känna på hur det egetnligen känns när dom lagar hålet.

igår tänkte jag på att det borde ju inte göra så ont egetnligen ?? och om det gör ont så borde det inte vara så länge ändå ju...

Det var skitstörigt att vara bedövad halva dagen i halva ansiktet typ. Haha som sagt jag kan störa mig på små grejer riktigt ritkigt mycket, bedövning i käften är sån grej. Riktigt irriterande!


Nej nu ska jag fixa mig och dra ut.

Jobb inatt........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards