madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2012

Av madelene - 16 oktober 2012 22:05

Aah! :D ett par skor som jag vill ha,som jag har ett par kopior på, kostar nu bara 500 kr på en sida!

Kopiorna är inte alls sköna, verkligen helt hårda och konstiga. Så att dom äkta nu är billiga gör mig jääätteglad.

Dock vet jag inte om jag ska ta en lägre modell eller om jag verkligen vill ha dom i den höga modell.


Det finns inte mycket som kan göra en så glad som skor ^^


Timberland - Barnstövlar Timberland GIRLS CLASSIC TALL LACE UP WITH SIDE ZIP hos Mylovebasket



Av madelene - 16 oktober 2012 19:12

jag kan bli irriterad på konstiga grejer, verkligen. men det bara är så.

Just nu sitter jag stör mig på när någon annan kollar på sjuka klipp på youtube och skrattar och förklarar varje jävla inlägg för mig.

Hade jag varit intresserad så hade jag kollat för det första, och för det andra -SHUT THE FUCK UP! Jaja jag förstår det är kul, men man behöver fan inte GAPSKRATTA och skrika shit till varje klipp. Nobody care!


Kanske har jag detta humöret för att jag jobbat, och förväntade mig att vara själv ikväll igen innan jobbet.

jätteirriterande är det iaf. Även om jag fattar att killen tycker det är kul -men stör fan inte mig med det!


Aja. Snart gå till jobbet igen, jag vill bara vara ledig. En natt till,bara en.


 
  

Av madelene - 16 oktober 2012 02:17


jag minns att den var mycket mycket bättre innan.....

Av madelene - 16 oktober 2012 00:04

   

Av madelene - 14 oktober 2012 16:14

Måste be min bror att åter igen fixa min dator. Sen han formaterade om den så har den varit helt fucked.

Blir helt förbannad när jag kollar serier online, det kraschar hela tiden trots att jag  uppdaterat med flash paler eller vad det heter.

jag är inte helt dum i huvudet, så jag har gjort vad jag har kunnat men det laggar ASMYCKET ändå.

Så måste installera rätt windows, så det slutar krascha en gång i kvarten och lagga sönder.


Har iaf gått igenom dom 3 första avsnitten av Jersey shore. Så dåligt...

Nu älskar man Mike mest, men det lär ju antagligen ändras.

Och det är inte kul att kolla på 7 vuxna människor som ska förväntas vara galna -alla växer upp, typ.

Men som sagt, jag kollade ändå igenom 3 avsnitt ;P

och under tiden den laggade och fittade sig så hann jag sortera typ 1000 bilder :D


Ikväll ska vi spela bingolotto. Vi gjorde aldrig det sist då jag nämnde det. Så idag gäller det!


Ska försöka lägga mig i tid ikväll. jag somnade inte förrän 3 inatt och vaknade vid 14 idag. Helt slut i huvudet.

Mådde skit inatt oxå och spydde flera gånger, trodde seriöst att jag skulle dö där ett tag,eller iaf bli allvarligt sjuk.

Men efter ett par gånger på toalett golvet så somnade jag innan huvudet landade på kudden sen.

Ingen alkohol var inblandad, magen var bara emot mig tydligen.

Så jävla vidrigt, jag hatar att spy!

Men idag mår jag bra, som tur är. Att bli sjuk är inte lägligt då jag har min jobbiga jobb-vecka framför mig.

Så egentligen gör det inget att jag går och lägger mig sent och sover sent, det lär bli rutinen nästa vecka.


Hoppas alla har haft en bra helg...

Av madelene - 14 oktober 2012 15:40

   


inte för snäll - bara för dum mot mig själv...

Av madelene - 12 oktober 2012 16:00










The trend.

haha och det är såå kul :P



                             

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards