madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2012

Av madelene - 9 oktober 2012 22:56

Åh så dumt! Jag hittade ju grejer för 3000 kr!

jääättefina skor som jag har velat ha jääättelänge men aldrig hittat dom perfekta som jag vill ha -det har alltid varit något fel liksom.
men när jag hittar dom så är dom såklart svindyra :( Eller inte svindyra, men för dyra för min budget på skor :(

Jag vill ha ett par perfekta höstskor, och dessa är PERFEKTA höstskor.

Jävla skit, jag skulle aldrig gått in på webbshoppen!


Men påtal om webbshop, new yorker borde ha en webbshop :D

Det hade varit helt underbart, för jag måste åka typ 8 mil för närmaste butik -det är så ute i öknen.. jag skämtar inte

 


Sitter med massa ljus, ätit för mig själv och kollat på tv med mig själv - ska snart ha en liten manikyr och pedikyr på mig själv. Har det rätt mysigt för mig själv ^^



    


Av madelene - 9 oktober 2012 20:05

Wiie Bikbok har öppnat webbshop! :D
Jag är så lycklig! ^^


 
  

Av madelene - 9 oktober 2012 16:53

Sådär, då har jag städat hela lägenheten, i brist på annat.

Känns lite bättre att kunna lägga sig och kolla på film nu. Ska bara ut och köpa en cola, sen kan jag chilla för mig själv resten av kvällen.

Trodde ju att jag skulle få sova ensam igår, men nej då. klockan 8 stod Dinny utanför och ville komma in.

Vi får väl se hur det blir idag då.

Ska kolla lite lägenheter ikväll oxå, så jag får veckans sökningar gjorda. Jag vill verkligen ha en ny lägenhet nu! Helst en som jag köpt så jag kan få göra vad jag vill i den ^^ måla och sådär.

Såg Snooki & JWoww´s show igår, och dom fixade sin lägenhet och jag blev sååå sugen på att oxå få fixa och göra hur jag vill.

Så ska kolla runt, igen.

jag hatar hur dyrt allt är. jag vill ha så mycket!

 

Beställde nya grejer nu igen, fast till hemmet -så det är ju bra ^^

Min mamma var här och hälsade på och fick se alla mina kläder, Hon blev nästan arg :S
tur jag är tillräckligt gammal då att själv välja ;)

"madelene, nu är det slut med att shoppa kläder!"

Waah!  :P

 

Nu är golvet tort.

jallabye

 

 



Av madelene - 9 oktober 2012 14:30

Vakna med samma oro idag. Det är verkligen jättejobbigt, för det är jag själv som bestämmer ju.

Så irriterande att jag inte sätter mig själv först, varför är jag såhär ?


Laddade ner film igår och planerade att domna bort framför en hel drös med filmer.

Laddade ner sjätte sinnet och kollade på hela den för en gångs skull. Har alltid bara sett delar av den och slutet. Jättebra var den ju :P haha att jag inte sett den tidigare!
dock var slutet långtråkigt eftersom jag sett det så många gånger  :P så jag har sabbat hela filmen, vill aldrig se den igen trots att den var skitbra.


Ligger i min sköna soffa och har tusen ljus tända. Det är svinkallt här för dom håller på med något. Så hela veckan ska vi vara utan värme.

Funderar på vad jag ska göra idag, men känner inte för något. Allt är så dystert, och kallt.


slänger igång bob marley dokumentären eller nåt.



 


     
   hahaha lekte lite med mitt hår förra veckan eller nåt.

helt störd för mig själv haha

.

Av madelene - 8 oktober 2012 16:23


Dear God, If you’re here God
Make the fire disappear when they stare God
Take away my fear when they interfere God
Do you fear God? Cause I fear God
And in my backyard, that’s a deer, God
And that’s a horse ranch
And to my core fans keep repping me
Do it to the death of me
X in the box cause ain’t nobody checking me
  

Av madelene - 8 oktober 2012 14:22

Riktigt jobbig dag. Jag vet inte vad jag känner inombords, jag vet inte var jag ska ta vägen. allt känns bara konstigt.

Hatar denna känslan, för nu är det något fel igen.

kanske ska jag börja vara rättvis mot mig själv så att förhoppningsvis all denna ångest försvinner.

Jag har fan inget att ha ångest för, inget att vara orolig över - my life is just fine!

jag ska bara reda ut det, ta bort alla knutar och sådär. Jag ser ju dom klart och tydligt. hatar tta hata mig själv......



Saknar Jo,vill tillbaka till staden. Här är så dystert och dött.

Jag var ute och gick igår kväll, och det är verkligen läskigt dött, det är så... aa jag vet inte men det är en obehaglig känsla i den här lilla byn. Nästan så man hör all skit eka igenom hela byn. usch läskigt.


Hade som sagt jättekul i Halland, ville inte åka hem. Jag känner mig mycket mer hemma och säker på mig själv där. Det är antagligen folket som gör det. Här är vi så tuffa och sura hela tiden, eller tvärt om- överflummiga och löjliga. Det är inte kul helt enkelt för hur dom än är så känns det som en lek,dom leker bara.

Det börjar verkligen smitta av sig...


I Halland iaf så chillade vi mest :P
Gick på stan,träffade hennes vänner,fikade,skrattade,lots of deep talk,girl talk kvällarna/nätterna igenom,massa maat,massor av glass,träffade lovely Parro, och J, njöt av solnedgång på stranden,lekte gangstaa girls mitt i natten påväg till maxi, lyssnade på hög musik, jämförde massor av skit haha.. aa vi hade mysigt helt enkelt. kände oss som riktiga bästisar :P
Vi hade till och med lika dana kläder nästan,skitpinsamt egetnligen - men det var verkligen inte meningen haha. Jag märkte det när vi var hos hennes kompisar att vi såg exakt lika dana ut.
dom bara helt snälla "ja men ni tänkte väl samma helt enkelt"
haha ja jo antagligen men vi kommer från samma ställe och har klätt oss lika dant, lite mer uppmärksamma kunde vi varit. Och det värsta var att vi klädde oss nästan lika dant dan efter oxå :P
När vi satte oss i bilen jag ba "men vafan, nu har vi gjort det igen ju!"
Johanna helt chill ba: äsch, vi är inte ett dugg lika dana!

-Nej just det jag har ju jeffery campbell skor på mig ;) stoooor skillnad! haaah   

Jätteavundsjuk var hon :P


   
  


Jag älskar verkligen att vara med henne. Fast vi är totalt olika och antagligen ibland kan störa oss på olikheterna hos varandra så kompletterar vi varandra superbra!

Jag är så glad för att hon och jag fann varandra för sisådär 14år sedan. Det kommer ALLTID vara hon och jag    det spelar verkligen ingen roll vad som händer!


 

Av madelene - 7 oktober 2012 13:34

Så bra jag har mått :)

Orkar inte ritkigt uppdatera nu, men det kommer.

Efter att ha varit med Jo några dagar så är man verkligen heelt anti mot allt sånt här socialt internet skit. haha

Hon är helt besatt och allt har typ kretsat runt instragram,facebook och fashon on internet.

"madde snälla skaffa instragram så jag kan tagga dig!"
haha va ? det är väl som dom ersatt bilddagboken ?

-nej inte alls!

haha nähe. men nej Johanna, det är ju helt meningslöst ?
-Nej jääättemycket insperation.
mmmhm..........

aja. vi är heelt olika men ändå så passar vi så bra tillsammans. Hon lyfter mig och jag lyfter henne. Love her! ^^


 


                      


 



"dom skulle bara veta dom kräken! Allt detta är fake! ni kommer vakna upp med mig imorgon och inse att iam a ugly motherfucker!-och det är en rätt rätt tråkig sanning"
Hahaha!
  


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards