madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2012

Av madelene - 12 oktober 2012 02:27

Sitter och kollar på Jersey shore, den sista säsongen kom ju ut förra veckan.

Jag har inte ens sett alla säsonger,men det är kul att kolla på sådär när man inte har något att göra.

annars pallar man inte. Whä!


Min lillebror har köpt riktigt goda energi drickor till mig :)
Svin goda! Jag tycker energi dricka alltid har varit för sött, typ det gör ont i tänderna när man dricker det.

Men denna var precis perfekt, sjukt god!

Min lillebror går i skola i malmö och i nån blatte affär vid hans skola så säljer dom såna här drickor för nästan inga pengar alls! 3 st kostade 11 spänn!!

Vill köpa ett helt flak! :P För dom är så fina oxå, är dom inte ^^


     

Av madelene - 11 oktober 2012 23:22

just nu har dom massor med rea inne på hm.com

skriver man in koden 0175 så får man även 10% rabatt på hela köpet, fast det gäller bara i 4 dagar.

Kan vara kul tänkte jag ^^


 

2012 · 2013
Av madelene - 11 oktober 2012 17:22

Vaknade av värsta smärtan i magen idag, så där är förklaringen till mitt dåliga humör den senaste veckan.iam a monster..

Sovit kanske 4-5 timmar idag.

Får försöka att inte tänka på det, har ju en natt kvar. Längtar verkligen efter min lediga helg, fast ändå inte.


Har varit på riktigt dåligt humör sen jag vaknade.

Fick sms om att jag fått paket, så fixade mig lite snabbt och gick ut, trots att jag höll på att dö av smärtan i magen (pms,riiiiiiktigt jävlig pms.Så att gå ut och gå ska ju vara bra)

 

När jag väl kommer till affären så får jag inte hämta ut mitt paket pga att min legitimation hade gått ut.

jag förstår att dom behöver se att jag är jag för att jag ska få paketet, och det står på mitt id. Sen när kortet gäller är väl det MINSTA problemet ? Så länge man ser att jag är jag!

Kokade sönder där ett tag.

-ASSÅ det är ett paket!! Bara ge mig det! Ni vet ju vem jag är,ni känner min familj! VAD FAN ÄR PROBLEMET?! (nej jag skrek inte,även om jag får det att framstå så)


Jag blir så arg på sånt. Samma när dom inte låter mig köpa cigg för att jag inte har legitimation med mig.

-det bor max 2500 människor i den här hålan! jag har visat mitt legg x antal gånger,ni kan inte vara så hjärndöda att ni inte kommer ihåg att jag är tillräckligt gammal att köpa cigg! jag är 25! jag har handlat cigg här i 7ÅR!!!

Sluta följ korkade regler bara för att det är regler!


Aa, så dom i den jävla affären sabbade mitt humör än en gång. Egentligen borde dom få en smäll varje gång dom är tröga!


Dock är jag på lite bättre humör nu. Man får inte bli för bitter ;P

Ska laga mat och sen vila en stund, som en riktig tant.


Jallabye!


Av madelene - 11 oktober 2012 03:10



    
  

Av madelene - 11 oktober 2012 00:58

Sitter och kollar på massa gummistövlar. Jag älskar gummistövlar, det ser så mysigt och sött ut ^^

Heppo.se-skor så har dom halva priset nu på massor av skor, letade efter ett par höstskor och ett par gummistövlar då.

Men det är så svårt, det finns så många att välja på.


     



Gillade dom i mitten eftersom dom ser ut som vanliga boots, till den som tycker det är pinsamt med gummistövlar ;)
Jag kan tycka det är dumt att inte ha ett par gummistövlar-man vet aldrig med vädret alltså.

Har man ett par fina gummistövlar så gör vilket oväder som helst en glad :D

jag älskade när det regnade för då fick jag ha mina röda gummistövlar som jag hade innan. Dom var så fina, synd dom gick sönder :(


Jag söker alltså gummistövlar nu till höst och ett par snygga höstskor som man bara kan ta på sig till vad som helst typ.

Får leta vidare på heppo.se då. 50% rea gör ju att man iaf tar en titt ;)



2012 · 2013
Av madelene - 10 oktober 2012 18:14

Somnade inte förrän vid fyra inatt. Hade hemska tankar i huvudet, och för en gång skull så var det inte mina egna dåliga tankar som höll mig vaken.

Det är så hemskt det som har hänt, och med respekt för familjerna så vill jag inte skriva något om det egentligen.


Har varit och ätit med Baallex idag.

Jag tycker om att träffa henne. jag önskar man kunde spola tillbaka tiden men ändå veta vad vi vet idag och va starkare pga det.

Men det är skönt att kunna träffa henne sådär ibland och prata av sig, hellre det än inget egentligen.

Dock är det synd att där antagligen fortfarande finns tvivel.


Sitter och är stressad över att jobba inatt. Jag vet inte varför men jag orkar inte idag.

Kommer väl kännas bättre när jag väl kommit dit :) så är det alltid.


Mycket onödigt tar min energi, och jag har svårt för att stoppa det.

jag vet inte vad det är med mig, men jag vill kunna känna igen mig själv igen.



 



Av madelene - 10 oktober 2012 13:30

Jag älskar att sola, eller jag har lärt mig att älska det.
För bara för några år sedan så fick jag fullständig panik av att sola. Att bli så varm pallade inte min kropp.

Nu klarar jag det bättre, förutom att jag blir rastlös som fan.


Det är viktigt för mig att jag solar. jag ser så tråkig och ledsen ut när jag är blek, riktigt tråkig. Kommer ihåg en gång när jag blev rädd för mig själv i spegeln för jag var så blek-true story...


så jag försöker sola iaf 2-3 gånger i månaden i solarium.

Det är INGENTING av vad jag solade innan.

Jag och S kunde sola typ varje dag haha. ibland bara för att värma oss från den äckliga vintern som BET sig fast bara man gick utanför dörrarna. Så onödiga pengar vi slängde ut :P Redbul och solarium was the shit där ett tag :P


Jag är faktiskt lite rädd för det här med hur skadligt det är, eller inte rädd men tanken har ju slagit mig ett par gånger hur det påverkar.

Tydligen ska ju cancer sjuka sola solarium för det är bra för huden - sen samtidigt säger dom att man får cancer av att sola, det är konstigt.


Men jag vill tro att om man solar ibland så är det bara bra, jag tror man mår bättre -som sol terapi måste det ju vara ^^ :P


Har ju lärt mig från sist jag var och solade oxå ;P
Stå solarium är inte bra!

Att lägga sig i 15-25 minuter tar och håller bättre -thats a fact.



   

Solariumsolning.se

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards