madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2012

Av madelene - 17 oktober 2012 21:30


You don't care how it hurts

Until you lose the one you wanted

'Cause you're taking her for granted

And everything you had got destroyed

 
Av madelene - 17 oktober 2012 19:29

Bara för min lillebror är så söt och gullig hahha






 

Av madelene - 17 oktober 2012 18:20

Bloggerskan Dessie skrev ett rätt intressant inlägg.

jag kopierar det rakt av för att sen skriva vad jag tycker.


Vart går gränsen..?

Alla gör sina val, och så är det.. Vissa har olika intressen, och jag tycker faktiskt att det är kul att folk är öppna med sitt. MEN, samtidigt så borde man väl ha en gräns också, för sin egna skull kanske..? Tex. det är en tjej, hon verkar jättesöt, rolig och spännande och jag läste hennes blogg och hon är faktiskt sjukt rolig, MEN hon lägger upp bilder då hon har sex, när hon kör in en gurka i… Och filmar när hon har sex, visar hur hon ”töjjer” ut…. hon fotar sin…. m.m Och hon är kanske 20 år, svensk ung och jättesöt. Men hon brinner för sex, men ändå, är det okej eller inte att lägga upp sånt där? Vad tycker ni?

 

Det är ju lite som ”porrfilm” fast på blogg, och folk väljer ju sina val.. Och vissa brinner ju för vissa saker, tycker sånt är spännande kanske, men ändå är det inte lite konstigt på ett sätt att ta så pass grova bilder och lägga upp på nätet på en blogg?

Hon skrev ett jättegulligt inlägg om mig förövrigt, att hon gillar min kropp och att jag är snyggaste bloggaren :) – Känner mig faktiskt lite hedrad haha.. För har inget emot henne eller nått, men jag undrar bara om man gör det för en speciell anledning, te.x att man mår dåligt eller något och söker uppmärksamhet utåt..? Jag vet inte..

 

Vart tycker ni gränsen går med att lägga upp saker på nätet..? Jag tycker bh, och trosor är OK (beroende på vilket syfte) och säger inte att det INTE är Ok att göra så som den här tjejen heller, men det känns ändå lite konstigt beteende på nå vis..

Förövrigt är hon jävligt snygg och diggar att hon har sån självsäkerhet, men.....




-Jag kan tycka att man får göra som man vill, internet är ju där för allt möjligt så why not.

Det finns ju massor av såna sidor,där helt vanliga människor tjänar pengar på att visa upp sig, att visa sitt sexliv och sånt. Människorna bakom är ju antagligen helt vanliga människor som bara tar öppenheten till en helt ny nivå!

Själv hade jag aldrig velat göra något sånt.

Jag kan förstår man tjänar lätta pengar på sånt där och så, sex säljer ju. Men att sen gå ut och leva mitt normala liv när jag inte har en aning om när jag träffar på någon som följer mig och praktiskt taget ser mig som naken på stan. Det hade äcklat mig, att alltid bli sedd som min fitta....

Det måste kräva otrolig självsäkerhet till sånt där, men betyder det att självkänslan är där ?

om man mår bra över sig själv och sitt liv-behöver man då visa upp något så privat, och hemskt yttligt egentligen för så många människor som möjligt ? Hon vet ju tydligen att hon är bra-men mår hon bra av det ? Hade hon inte velat ha uppmärksamhet för något annat ? vara bra på något annat som hon kunde visa upp ?


Jag förstår att man har olika intressen och så, men jag har svårt att förstår varför man behöver show off med det så.


jag personligen tycker inte om att visa upp underkläder,jag tycker inte det är något som någon har med att göra vad för typ av underkläder jag har. underkläder ska vara mystiskt och lite spännade kan jag tycka.
Men att ta fina bilder i underkläder kan jag bara tycka är fint. Bikini har ju alla sett.

Där är ju skillnad på sexiga fina bilder och porriga sex bilder.Att posa i en sexig pose i sexig outfit/underkläder för att förmedla sex i en blogg kan jag tycka är för mycket. jag förstår inte vad man vill ha ut av det mer än pengar. Och jag är tjejen som hellre har stil än pengar... Men som sagt alla är vi ju olika.

Sex med mig är bara något som vissa får uppleva. Man kan ju inte dela ut guld sådär till alla  ;) :P

Men mår tjejen bra av att visa upp sig så ska hon ju fortsätta med det and go for it.

Jag hade lätt velat kolla in hennes blogg!



   



Av madelene - 17 oktober 2012 17:30


 
  

Av madelene - 17 oktober 2012 02:55

jag är så himla klumpig! Råkade komma åt någonting på min lur så jag fuckade hela luren. Så nu försöker jag formatera om hela skiten och uppdatera den.

Blir av med aaallt :( Det är jättetråkigt, för jag hade grejer där som jag behövde bli påmind om, jag glömmer ju så lätt....

Jättestörigt är det. För luren är fucked som den är, så jag vet inte ens om den kommer starta igen efter det här.

Att jag alltid ska hålla på att kladda med grejer jag inte fattar mig på, så dumt.


Känns som jag har varit här hela mitt liv, och ändå är det bara 5 timmar......Skönt att vara ledig 2 dagar sen.

Sitter och matar sönder spotify :P haha så skämmigt att jag börjar fastna för det NU :P


Är trött på att må konstigt.

Känner mig gravid 24 timmar om dygnet, allt är kaos i min kropp känns det som. -nej jag är inte gravid! så den historien behöver vi inte hitta på igen..

Men jag är helt fumlig hela tiden, allt blir bara fel hela tiden.

 

 

Jag saknar Jo, jag saknar henne hemskt mycket. Eller jag saknar mig själv när jag är med henne..

 

Av madelene - 17 oktober 2012 00:11

Har skaffat spotify nu. Har aldrig gillat det, har fått för mig att min musik inte finns där. Haha folk helt chockade varje gång jag säger att jag inte har något spotify konto.  Ba "hur kan du öööverleva?!" haha.

kommer ihåg min lillebror verkligen tyckte jag var helt dum i huvudet som inte hade det då när det kom ut, han menade på att man fick ju all ny musik först.

Pff,ingen bra musik tänkte jag då.


Men blev lite frestad när jag var hos Jo för några veckor sedan, att kunna leta upp sådär och ha sin spel lista ^^ Sen hittar jag inte en låt på youtube,så lite därför oxå som jag ääntligen laddade ner det.


Rätt bra ändå ju :) Kul att man kan se andras listor och få musik ifrån dom ^^

Iam happy.



Av madelene - 16 oktober 2012 23:27

 
  


Den är faktiskt jättegod trots sitt heeeeelt sjuka pris. 25spänn kostar den. men bor man i typ grekland så kan man göra själv,superlätt! ;P


Men den är verkligen supergod, och släcker törsten som fan -så den räcker länge om man vill se det så ;) :P Sist tog det 3 dagar för mig att dricka upp min, men jag är lite låångsam...


Och det ska vara bra för magen oxå säger dom.


När jag är rik, typ i början av varje månad så brukar jag låtsas att pengar aldrig varit ett problem för mig, och köper sånt som jag vill ha och snålar inte direkt.

Det vill säga typ en sån här dricka bara sådär när man är på stan eller nåt, helt onödigt egentligen men har man pengar så why not.

jag menar när ska man kunna köpa vad man vill ha om man alltid ska spara pengar ?

Det är som med den situationen i Emil i lönneberga när dom är på markanad och Emil köper sockerdricka för typ alla sina pengar.

-När jag inte har pengar så kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar så får jag inte köpa sockerdricka. När i hundan ska jag dricka sockerdricka ?!

 

Tjänar jag tillräckligt mycket så att där blir över något varje månad så är det ju bra.jag vill ju inte handla för handlandets skull. Men jag vägrar att sluta leva bara för att jag ska göra något speciellt senare i livet. Pengar ska rulla, annars är dom ju inte värda ett piss.

jag gillar att leva för stunden, när det gäller pengar iaf. jag orkar inte tänka på siffror utan tänker hellre på känslan ^^



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards