madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

intresseklubben antecknar hoppas jag

Av madelene - 16 oktober 2012 23:27

 
  


Den är faktiskt jättegod trots sitt heeeeelt sjuka pris. 25spänn kostar den. men bor man i typ grekland så kan man göra själv,superlätt! ;P


Men den är verkligen supergod, och släcker törsten som fan -så den räcker länge om man vill se det så ;) :P Sist tog det 3 dagar för mig att dricka upp min, men jag är lite låångsam...


Och det ska vara bra för magen oxå säger dom.


När jag är rik, typ i början av varje månad så brukar jag låtsas att pengar aldrig varit ett problem för mig, och köper sånt som jag vill ha och snålar inte direkt.

Det vill säga typ en sån här dricka bara sådär när man är på stan eller nåt, helt onödigt egentligen men har man pengar så why not.

jag menar när ska man kunna köpa vad man vill ha om man alltid ska spara pengar ?

Det är som med den situationen i Emil i lönneberga när dom är på markanad och Emil köper sockerdricka för typ alla sina pengar.

-När jag inte har pengar så kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar så får jag inte köpa sockerdricka. När i hundan ska jag dricka sockerdricka ?!

 

Tjänar jag tillräckligt mycket så att där blir över något varje månad så är det ju bra.jag vill ju inte handla för handlandets skull. Men jag vägrar att sluta leva bara för att jag ska göra något speciellt senare i livet. Pengar ska rulla, annars är dom ju inte värda ett piss.

jag gillar att leva för stunden, när det gäller pengar iaf. jag orkar inte tänka på siffror utan tänker hellre på känslan ^^



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards