madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juli 2012

Av madelene - 8 juli 2012 11:09

Det är ju fortfarande sådär.

Jag är ärlig om vad jag tycker,skulle kunna säga det rakt i huvudet på dig om jag nu hade orkat lägga ner eneri. -men jag vill inte vara en del av det där, av dom där. jag hälsar och är trevlig men det är allt, det är vad jag orkar ge av mig själv och det är ungefär så mycket jag orkar ta av alla dessa människor härifrån.


Du ville ha mitt sällskap, när du fortfarande känner sådär som den lilla horan smällt i dig - jag har aldrig fel och jag tror jag är över alla andra.....

Fuck det, för du förtod mig. Du visste jag inte var sådär, utan att det är ett missförstånd av hur jag kan uppfattas av människor som inte står mig nära. Jag trodde DU visste bättre om mig, det var det som sårade mig från början.


Hur mycket jag än vill ha förklarat så kommer jag aldrig få det svaret jag vill ha... för du har ett speciellt tanktesätt om mig - du tror jag vill tjäna på allt jag säger,allt jag säger är rätt och jag har aldrig fel...


Det är så hemskt! För jag försöker hela tiden se till andras bästa, och säger oftast grejer för att vara snäll - även om det kan låta hårt så säger jag saker för att den andra personen ska tänka till.

Jag har inte alltid rätt, men jag får oftast människor att må bra av mina åsikter - man måste bara förstå att jag inte vill skada någon. Utan att sanningen ibland kan vara hård och att jag säger den för att man själv ska se den och så man kan ändra det.

Frågan är hur du mådde när du var med mig ? om du tyckte jag styrde dig med mitt -jag har alltid rätt.


 


Sen utstrålar jag självsäker, och det gör jag heeeeeelt omedvetet -för jag är nog den mest osäkra här.

Men att utstråla självsäker, eller att se bra ut - det får ofta folk att tro dom är under såna människor, och att såna som ser bra ut hela tiden tror dom är över folk. man dömer såna direkt.


Jag kanske inte ser bra ut så, men jag har ögon att döda för (true story) och mina ögon ger mig liiiiite mer makt än vad tex en ful tjej har (definera din egen typ av ful)

Det är så sjukt! För jag är verkligen inte som mitt utseende utsrålar! Jag är osäker, som tänker för mycket, som oroar mig konstant, som inte bryr mig fullt ut om hur jag ser ut,är ledsen/bitter...

Sen är jag snäll,genom snäll - jag kan lätt se ut som en total bitch, men det är fel! (förutom om du bråkar med mig, då går jag loss!!)


Jag tycker det är så hemskt, hur folk glömmer bort att se personen och inte bara det yttre. Man ser ut som man gör,utseendet formas inte av personligheten.

När jag är full tex så skriker mina ögon kuk, medans jag själv absolut inte vill ha kuk när jag festar som bäst....förstår ni hur feeel det kan bli?



 min åsikt:alla lever i en stor lögn här. Ingen fattar någonting och alla hänger med alla.. Så jävla sjukt!

ingen bryr sig på riktigt och alla älskar att se andra misslyckas och skadas, hur fan kan man leva så ? låtsas  världen, och folk gnäller på mig!!


me against the freaky people

 

 

 

Av madelene - 7 juli 2012 20:40

Testar appen,den är ju inte sådär skit sen. Men bättre sent än aldrig säger dom ;)

Av madelene - 7 juli 2012 13:40

Ledig !! :) Såå skönt.

Var på äventyr igår, efter jag slutade jobba. Skönt att komma bort lite. dock vart jag heelt slut när jag kom hem.

Dog på soffan.

Sov tio timmar och vaknade vid 11 idag.

Helt utvilad med adhd i hela kroppen,i vanliga fall har jag bara ADD - men idag var h:et inblandad då jag hade energi till tusen. Satt på HÖÖG musik, dansade runt i bh och mjukis, töntade mig och fjantade mig i min stora spegel.


När jag är själv alltså.. haha tuuur det inte finns en kamera uppsatt någonstans. Jag sjunger, hoppar rundor, och har adrenalin till tusen i hela kroppen. Studsar bokstavligt talat hahah :P


Sån morgon hade jag idag, dansa runt till hög musik, dubstep paaaah! Störd musik :P haha.

Men nu är jag down igen ^^ ska käka något nu tänkte jag.


Sen får vi se vad jag gör av min lediga dag. Tääänk jag är ledig heela dagen imorogn oxå, jobb morgon natt.

Fyfan vad skönt!




HAHA. Igår,där vid sjön.

-Är det gott ?

-Mmmhm, ooom det är!

Av madelene - 5 juli 2012 22:37



I'm Starting With The Man In
The Mirror
I'm Asking Him To Change
His Ways
And No Message Could Have
Been Any Clearer

Av madelene - 4 juli 2012 17:37

Haft en riktigt dålig dag på jobbet. Var verkligen skitsur när jag vaknade, pallade verkligen inte! Så irriterande.

Men fick tag i chefen idag iaf, fick liiiite possitiva besked, men absolut inget jag hade hoppats på. - jag får vänta....2 veckor.

Men jag hoppas verkligen det löser sig efter det. Jag är trött på att det aldrig är rätt. Vafan utnyttjas man för ??


Imogron har jag ett 10 timmars pass framför mig... Riktigt tråkigt, riktigt riktigt tråkigt. När man inte trivs så är det inte värt någonting, när man tydligt ser hur man utnyttjas är det inte roligt att ställa upp.


Jag, personen jag är -hade inte gjort det för 10 000 i timmen. JAG hade inte... Men man måste, för att överleva så MÅSTE jag. Fattar ni det ?Förstår ni hur jävla jobbigt det är att gå emot sig själv helt och hållet.


....jag har många såna "dubbel-tankar". Vill inte, men gör för att så ska det vara! och det kan ses som lättast - bara ställ dig i ledet, passa in och var tyst, gör det du ska.

Pengar är kul, i looooove att handla grejer för pengar. Men pengar i sig betyder ingenting för mig, jag kunde verkligen inte bry mig mindre. Siffran är heelt ovesentlig, även om det är kul med mycket pengar - världen har fått mig att älska det, hat kärlek, riktigt hatkärlek.

Förstår ni mig ?   


mamma säger att det är för att jag inte har respekt för pengar. Men nej det har jag kanske inte då.. eller asså, varför bry sig ? Det kommer nya, tro mig - det gäller bara att gräva fram dom. Asså det löser sig.


Jag läste en grej i en bok en gång. Typ - skatorna har inget guld eller silver men får ändå mat för dagen.

Dom klarar sig alltså, dom lever..

Nu ska man kanske inte jämföra sitt liv med en skatas, men jag hoppas ni förstår meningen i orden. Inte bokstavligen alltså ;)


Och inser man hur överflödigt av pengar det finns ? Det är alltså inget att ora sig över, har man inte själv så har väl någon annan och så kan det väl få gå runt ?

Hade vi sagt att pengar var mat, så hade det varit självklart att göra på det här sättet, visst ? Alla bjuder alla :)

(Och politik skiter jag oxå fuuuuullständigt i! så VÅGA kalla mig något parti. politik finns för att låta oss tro vi människor har makt. Vi får först bestämma sen får dom -såååå rättvist! ^^)

 


Men yes, jag lever oxå i denna världen tillsammans med er andra ^^ Såååattee jag får bara se jävligt glad och taacksam ut för att ha någon sorts av inkomst så jag "klarar" mig.

Ser fram emot min lediga tid och hoppas på att få tid till att tänka på mig själv. I need myself, asså riktigt mycket.


Om 2 veckor blir det lättare, eller det blir lättare för att jag trivs bättre-människorna får mig att må bra.


Riktigt bittert var det att gå in på fakebuuk oxå.. Alla bara "ååååh vilket underbart soommarväder"

Bara fuck you! jag hatar facebook, jävla drogmissbruks grej!


     


Av madelene - 3 juli 2012 13:40

 


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards