madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juli 2012

Av madelene - 10 juli 2012 21:02

Shoooo leeen..

Jobbat idag, tog 2 timmars sovmorgon, gött när man kan göra det utan att känna ångest.

Kom till jobbet, vart lite irriterad men valde att put on a smile insted, så det gick bra.

Trött som jag vet inte vad och ser inte alls fram emot morgon dagen. men men, sen är jag leeeedig och jag ska träffa min äääääckliiiigt underbara alban ^^ Sweet love thiiihi.

 


Pojkvännen lindade in min egentid i ett snyygt paket tillsammans med sin skejtbord. "du vill ju vara själv, så jag drar och skejtar fram tills du ska gå och lägga dig"

Sweeet! need that, thank you daaaarling *kiss*

Såååatte, nej. inte så sur.


Längtar tills min lediga dag. sesså,skynda på!



 




Av madelene - 9 juli 2012 02:00

Efter vilda sommar nätter, i ditt "flick-rum" -radion på hela natten och vaknar av sköööönaste musiken.

Älskar allt vi gjorde, det minsta lilla betyder så otroligt mycket.


Forever and ever baby - MoJo-JoMo  

Kärleken till dig är helt sjuk. pussa ihjäl dig mitt hjärta ^^







   

Av madelene - 9 juli 2012 01:46

Beställde en jääättefin bikini för ett tag sedan. hade den på mig för första gången idag, och GUD så snyggt den satt på.

Ääälskar den, och inte så dyr heller. Både fin,söt och sexig samtidigt -precis som jag ^^ ;)





Bubbleroom / H - Bikini-bh hos Mylovebasket

Bubbleroom / H - Bikinitrosa hos Mylovebasket


2012 · 2013
Av madelene - 9 juli 2012 01:03

Vilket jävla regn anfall det kom precis. Helt sjukt. lät som ett tåg som körde över hela huset här.

Hatar oväder, så var tvungen att ringa någon som underhöll mig under tiden regnet ÖSTE ner :P

Tur det bara varade en liten stund. Men det är fan sjukt hur vädret är.....

Jag tycker det är ritkigt sjukt iaf. tråkig jag är som pratar väder, men det är typ det enda intressanta människan kan prata om nuförtiden - annars pratar man mest om andra, bajsprat som min mamma kallar det -det är därför man dricker alkohol, så man pallar med bajsprat :P haha min mamma alltså.


Ska kolla på en film nu som jag har med mig på datorn.

Längtar tills natten är över, jag vill känna mig ledig.



 




Av madelene - 8 juli 2012 22:20

Då sitter man på jobbet, redo för 10 timmar.

Vilade tidigare ikväll,eftersom sist var ren katatstrof då jag skulle jobba natt. Var sjukt trött.

Men nu ska det nog gå lättare :)


Riktigt fint sommar-väder det har varit idag. Hade planer på att städa, men sket i det då det verkligen har varit blå himmel och strååålande sol.

Vi har varit ute och gått och suttit vid min pojkväns kompis grav och käkat glass tillsammans med henne. Annars har jag bara tagit det lugnt på balkongen, fått fääärg ^^


Var lite bitter imorse,egentligen ingenting att bry sig om. Jag menar, jag står utanför, jag har ju valt att inte bry mig om den sortens skitsnack eller vad någon tycker - så då får jag hålla mig till det oxå. Skitsamma.

mår bättre nu.


Hoppas det blir lika fint väder imorgon oxå.

Ska cykla hem imorgon bitti, need that!

 


Längtar till torsdag, behöver min älskings blatte! <3

inte träffat honom på mååååånader, inte snackat heller - så jag äälskade när han ringde mig förra veckan och ville spendera tid med mig. Åh, i need you <3


 


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards