madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juli 2012

Av madelene - 28 juli 2012 11:02

Det är så irriterande, för jag uppdaterade igår från mobilen - men skiten hänger sig och inlägget kommer inte fram. Det är inte så kul....


Vart ledig igår iaf. Fick massa grejer fixat + jag fick sitta på min balkong och läsa hela kvällen.

Det har ju varit så uuuunderbart väder dom senaste dagarna. jag har suttit typ varje kväll ute på min balkong och läst ochh solat. Så skönt. Kopplat bort verkligen allt.

Fast jag har jobbat också under denna underbara sommaritd, så har det varit rätt chill, man kan vara ute mycket i mitt jobb.

Har verkligen älskat vädret! Jag är superlycklig över ingenting typ hela tiden, i mig själv. lyckan rusar genom hela kroppen, bara pga det fina vädret.


Folk kan uppfatta en som tråkig för att man pratar om väder. Men asså i MITT liv, där har vädret så jävla stor betydelse alltså. Så jag pratar gärna väder, om hur vädret ska bli,eller hur konstigt det varit, eller hur uuuuunderbart ^^ Hur vädret påverkar liskom.

Väder är bra-prat! Finns så många andra som pratar bajs-prat, pratar om andra alltså....


Ska snart fixa mig och dra till jobbet. Tråkigt att spendera heeela dagen där..Men det går fort när jag väl kommer dit :)


Cyklade förresten för någon dag sedan till jobbet. INGET att rekomendera i denna värmen.

Det är inte så jobbigt så, men med stekande sol över sig så blev plötsligt allt mycket värre. Svetten bara rann av mig.

Så duschen dirr när jag kom till jobbet!

Skönt var det ändå. Jag har fan fått bättre kondis sen jag började cykla (noo shiit sherlock :o) och mer styrka i benen och nog liiiiiiiiiiiite större rumpa :D

Det ni ;)

För 3 år sedan hade jag dött om någon bett mig cykla dom där 8km fram och tillbaka....

körde ju bil ner till affären som ligger 5 minuter bort :P "Blatte,kör!" hahah


Nä nu får jag ta och fixa mig.

Hoppas alla andra får en skitbra lördag!


Peace

 

 

Av madelene - 27 juli 2012 23:00

Såna är uppsatta lite varstans i hela stan :P
så sant,det är vad stan och hela kommunen består av!

Av madelene - 25 juli 2012 21:01

Haft en ledig dag, som inte riktigt blev som vi tänkt - men den blev bra ändå :)

Annars har jag bara jobbat och träffat bebis ^^ Sååå otroligt söt! gullunge till max. jag är SÅ redo för barn! ;) Haha synd jag inte riktigt är där i livet än. Jag hade fixat det MEN, jag är inte rätt i livet. Inget fast jobb eller nåt, inget hem som jag trivs i och kan kalla HEM.

Såå det får vänta :) Men kul är det, så kul! Rätt skönt man kan lämna bort henne när man tröttnar på att lista ut vad dom olika skriken betyder :P hungrig ? trött? byta blöja ? ont någonstans ? allmänt gnällig bara ?

Älskar när hon skrattar och ler ^^ SÅ SÖT! Alla hennes grimaser och konstigheter hon har för sig.


Lillebror har fyllt år idag :D

Helt sjukt att han fyller 16! fattar ingenting,vart har tiden tagit vägen ?

Så vi har varit på kalas där ikväll.


Imorgon blir det jobb igen.

Har legat och solat halva dagen på balkongen. SÅ skönt! Jag älskar solen! Så underbart!


Ska sola halva dagen imorgon och sen jobba andra halvan. man har det rätt bra :)


har bilder, ska lägga över dom till datorn bara......



     

Me and my brooo yo

Av madelene - 22 juli 2012 15:55

ska hoppa in i duchen och ge mig iväg. varit inne heeela helgen när jag varit ledig, så får väl vara lite social idag då kanske.

Ska åka iväg till hålan bredvid och träffa bebis ^^ Inte sett henne på ett halv år så det ska bli kul.

Blir att dricka lite öl och spela spel med föräldrarna, kan bli trevligt. 2 öl och jag leker ninjaaa :P haha.



Satt och kollade kläder igen, jag får verkligen inte beställa mer! men jag vill!

Måste hålla mig, krediten är för hög!


Aja. hörs senare kanske.

Peace!


 

miiffo! hahah

Av madelene - 22 juli 2012 15:27













hahah min pojvkän tycker jag påminner om Abby Mallard i chicken litle.
har aldrig sett filmen, så vet inte vad han snackar om. men ja, vissa bilder har ju sin likhet HAHA


 


 

Av madelene - 22 juli 2012 14:32

Sitter på min balkong och har det bra :) med pojkvännens lilla dator,skitjobbig att skriva på. men det är väl en vane sak kan jag tänka mig. Förstår inte hur min pojkvän klarar det,han har ju större fingrar än mig...


Direkt när jag satte mig här så gick solen i moln, så typiskt - för det är riktigt kallt när solen inte lyser på en. Blåser som fan.

Det var som igår när jag äntligen rest mig från sängen. gick ut i troser och bh,direkt när jag satt mig så kommer ett stort fett svart moln över hela solen - bara där över där jag satt, och det börjar regna - bara där jag satt.

Vettifan vad jag gjort för ont, men jag förtjänade tydligen inte sol.

Gick in och la mig i sängen igen och när jag lagt mig bekvämt så kom solen utanför fönstret igen... Såååå irriterande!


Det har varit riktigt jobbiga dagar nu ett tag, men jag hoppas det vänder nu. Pallar inte vara negativ -på riktigt så känns det som att jag är för gammal för det. Det har varit så i 5 år nu, nu får det vara nog! jag är så trött på det, mitt jävla humör och hur kag inte kan kontrollera mig själv. Tappa kontroll över sin egen värld,där jag själv kan bestämma. ncnc,så löjligt!


hoppas solen snart kommer tillbaka, jag vill sitta här och njuta hela dagen. Bara tänka mig själv..


'imorgon är der jobb :) och jag ser fram emot det :)
Mina lovely ones ^^

Av madelene - 20 juli 2012 16:00

Gick in på min mail och ser massa om "höstens mode". Bara what ? Det har inte ens varit sommar än ? Sluta hetsa bulimi h*ror  Haaah, bara skoja ;P


Men det är ttråkigt alltså, dom börjar redan koncetrera sig på hösten - vem bryr sig ? Vi vill ha sommar först! INGEN borde ge sig förrän sommaren har landat i sverige, we will wait forever......

Aja :P


Sista dagen idag , fan vad skönt det var! Så underbart, trots att det faktikt blev bättre nu i slutet. Konstigt :P

Men men.. skönt att det är över iaf.

Ledig 2 dagar nu sen är jag tillbaka på mitt "gamla" ställe. Såå underbart, få känan sig trygg och bra på det man gör - uppskattad!


Vet inte vad som händer idag. Jag har ett sovrum att ta hand om.

Jag har för mycket kläder! Alldeles för mycket kläder! (jag kan inte nämna det för ofta,ni skulle bara se!)

Precis ÖVERALLT är det kläder inne i mitt sovrum,i gardrob,på stång,på möblerna,i sängen,över tven,på golvet - precis ööööverallt!

Men jag älskar dom, alla mina kläder - även dom fula :) Det är kul med kläder! :) det är kul att ha mycket av det :)


Såå, får kanke ta tag i det. Annars blir pojkvännen sur, eftersom jag har lovat läänge nu att fixa mina kläder. Eftersom jag varje dag blir skitsur för att jag inte hittar något, och det går oftast ut över pojkvännen :p

Såå attteee, det får jag väl göra då.


adjos!


Och mja, bilden nedanför var myyycket bättre på min mobil -såklart eftersom dator och mobil inte har samma upplösning,såååklart. (eller jag vet inte vad jag snackar om nu ?)

Men jag förväntade mig faktsikt inte att bilden skulle bli sååå dålig, På min lur så LYSER det rött.

Veet inte om det gör det i verkligheten. hahah.... asså jag kollar på mig själv och så, men håret är sån jobbig grej att bry sig om så jag kollar aldrig på det :P mina ögon dras till mina ÖGON ;)

hahaha.




Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards