madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juli 2012

Av madelene - 19 juli 2012 17:53

Jag: HUR rött är mitt hår? Asså ser man riktigt det är rött-rött.
pojkvän: typ såhär rött Madde!

Jaha,sedär ja :)

Av madelene - 18 juli 2012 20:49

Ätit dåligt, sovit dåligt, tänkt dåligt.

Så är liivet ibland...



Back to work imorgon, 2 dagar kvar tills jag ska tillbaka till stället där dom uppskattar mig. det ska bli så skönt att få känna sig trygg och behövd.


Jätteskönt att jag fick det där samtalet gjort idag,stod på mig och blev förstådd och till och med stöttad.

Så om jag har tur så försvinner jag snart härifrån,får en riktigt schyst nystart -så kan dom här sköta det på sitt sätt! dont need them och deras åsikter om mig!


Så jag var full av hopp innan idag, en stund sådär. tills verkligheten slog mig i huvudet och börja misstro mig själv igen -jag måste ha missförstått något ???? Är dettta verkligen sant att någon med makt står på min sida ?



Aja.

Har annat att fokusera på fram tills dess. och just när är det 2 extremt långa dagar med jobb (varje sekund känns som 1 timme)

Efter det ska jag tänka på min lediga tid och vad jag ska göra för att må bra -alltså planera nåågot annat än att sitta i min soffa. Kanske my lovely jo kan hämta mig ^^


Har varit själv 2 dagar nu. jag har behövt det, veeeerkligen behövt det.

Att det sen började med ultimate fight direkt när killen kommer hem är en annan historia. dock är vi vänner igen, ventilera så killen förstår.


Snart gå och sooova så man orkar försöka vara trevlig imorgon. Jag ska inte vara tjejen som drar ner stämningen bara för något inte passar mig. Tugga och svälj, just do it och SEN andas ut. Dom ska inte få röra mig i ryggen, fuck det fan....


       



Av madelene - 18 juli 2012 12:20

 


 


Av madelene - 17 juli 2012 11:46

Åh, varför ska jag vara så osäker. Varför bryr jag mig om vad andra säger eller tycker om mig när jag egentligen inte bryr mig - this is me,take it or leave it... Varför står jag inte för det längre ?

Hur svårt ska det vara ??


Har blivit så orättvist behandlad så det är helt sjukt. Ringa och hacka ner på mig utan att lyssna, dom hade skaffat sig en uppfattning redan och den kunde man inte rubba på, vad jag än sa.

Det är det vanliga livet för mig. jag får stå ut med skit fast jag gör så gott jag kan hela tiden - dom får mig att tro jag är fel.


Det är sjukt att folk inom vården är dom som får folk att må mest dåligt - dom som tagit på sig ett jobb för att vara där för andra människor.. Det är hemskt hur det får vara så, att det är så. Dom inom vården vill väl se till andras bästa - det var iaf därför jag utbildade mig till usk.


Men det får vara upp till varje människa, dom får stå för det.

Men usch vad jag tycker det är hemskt!

Av madelene - 17 juli 2012 09:16

Helt sjukt hur låtar verkligen har sina egna budskap, och hur dom får just dom låtarna till hits.

haha,mja, skratta eller gråta... jag tar det iaf skit allvarligt!


2 låtar som jag gillat sedan jag var liten, aldrig lyssnar på vad dom sjunger direkt,hört men aldrig lyssnat.

Men det är ju precis det där dom varna för, dolda budskap till människorna. Budskap som manipuleras in i det omedvetna och BÄAM! dom har oss där dom vill - som hon sjunger i andra låten här - The magic melody, You want to sing with me. Just la la la la la,the music is the key...



USCH!






Det gäller man är medveten, annars hamnar man i helvete förr eller senare, tro på det!

...

Av madelene - 17 juli 2012 04:45

    

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards