madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juli 2012

Av madelene - 14 juli 2012 23:46

har shoppat, igen ^^ Lite underkläder denna gången. Kom undan skitbilligt. 270kr för 3 bh:ar och 3 par troser. perfekt! ;)


Är så extrem extremt sugen på att klicka hem ett par Jeffrey Cambell skor. jag dör för dom, sååå fina.

Såg dom för längesen, innan jag fattade det var Jeffrey Cambell :p   jag följer inte så, alltid skitsen med grejer :P

Men iaf, dog redan då för dom! Sååå fina dom ÄR! jag hade nog gjort mycket för dom ;P haha


Nej men jag ska fundera lite till. jag vill fan inte ångra dom, eller ångra pengarna jag lägger ut på dom rättar sagt.


Nej, nu ska jag sova. Drömmer jag om skrona inatt så klickar jag hem dom imorgon -deal!


Bortskämda 25åringen kanske har en snäll mamma som vill betala halva. ÅH så snällt DET hade varit, haaaah!



Stupid fashion 




2011 · 2013
Av madelene - 14 juli 2012 22:00

Hämtade ut mina byxor idag :D Så glad.

Jättefina, dock måste jag sy in dom lite -då jag är ojämt tjock.

Mina lår,rumpa och mina knä är smalare än vad min midja och mage är. SNYGGT tänker ni, men alltså, yes-så ser jag ut.

Så måste sy in i benen lite. Men dom satt helt bra i midjan och runt rumpan så I like them! Sy in lite sen är jag supernöjd :)


Jobbat hela dagen, varit såååå trött. och jääätteuttråkad, och på halv dåligt humör.

Slutade tidigare för att fira min mormor.

Det var verkligen jättetrevligt och kul. Älskar att träffa mina kusiner. Så underbar och söta,alla 3 som var där :P

Min gammelmormor var oxå där, så otroligt roligt! Så underbar tant, tycker om henne så mycket. Så mycket man har skrattat hemma hos henne, så bra man har mått ^^


Så det kunde inte bli bättre avslut på kvällen. Förhoppningsvis vaknar jag på gott humör imorgon :)

En sån här jobbig dag kvar, sen har jag bytt ut min dag till en kväll på måndag istället. Så jag får sooooooova! :D

Fyfan vad jag hatar mornar, jag kan verkligen ha ett riktigt jävla morgon humör, så sur, arg och bitter. Säg något fel och jag äter upp dig som frukost! Många har bevittnat detta hemska morgon humör, drabbats allvarligt och sånt....


Ska snart gå och lägga mig. Så jag vaknar utvilad och glad ^^ *önsketänkande*

 

 

    

Av madelene - 13 juli 2012 22:59

Ingenting på tv,skittråkigt. Är riktigt uttråkad!
pojkvännen skulle komma hem vid tio,men har antaglidm roligare någon annanstans. Såatteee,det kan vara rätt skönt ändå.


ska snart gå och lägga mig. Förhandlade mig till att börja klockan 9 imorgon ;)
Va ska jag där och göra när ingen alla sover till 9. Onödigt att sitta två personal..
började ändå två timmar för tidigt idag,så jag har timmar att ta så ;)

Imorgon blir det fest för mormor :)hon fyller 65. I know,ung mormor unga föräldrar. Så e de...

Av madelene - 12 juli 2012 21:52

Har städat idag, umgåts med my lovely blatte,varit i Hässleholm och solat, och sen haft liten pratstund med en annan kill-kompis nu ikväll. Var ett jävla tag sedan, så det var trevligt fakttiskt :)

Är nöjd med min dag. Hoppas på att mina byxor kommer imorgon, fan vad jag vill det.


Jobb imorgon hela dagen....HEEELA dagen. Längtar till måndag, då ska jag vara på mitt vanliga ställe.

Bara en vecka kvar! I can do it!


 

Av madelene - 11 juli 2012 22:16

Har belönat mig själv ikväll med 2 par byxor och 1 linne. Riktigt nöjd! :)


Har putsat fönsterna i köket och i vardagsrummet ikväll, + lagat mat och diskat. maah riktigt hemmafru ;) kan när jag vill, behöver bara koppla bort allt annat ^^


Så skönt att ha putsat fönsterna, det behövdes verkligen! Och så jävla jobbigt är det inte, det går fort.


Skönt att jag mår bättre nu, betyder jag kan njuta av dagen imorgon. Har sovit bort hela denna dagen känns det som.



VILA - Cleave 5 Pocket Coated Zip hos Mylovebasket


Beställde dom, fast i mörkblåa då jag tyckte dom var mycket snyggare :)

Och sen ett par andra jeans. Hoppas dom kommer innan helgen :D




2011 · 2013
Av madelene - 11 juli 2012 16:45

Jag vill jag vill jag vill  - men jag vet inte.

Alltså, hade dom inte varit fina på mina små fötter ?


Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket


Jag är inte tjejen som lägger ut 1500 på ett par skor egentligen, i looove shoes men inte till vilket pris som helst.

Så det är det som stoppar mig.

Har drömt om dom här ett tag, men även ett par andra som är någon hundring dyrare. Heelt sjukt vad ett märke kan göra alltså.

Men skorna är GUDOMLIGA att gå i. Eller nej, man ska inte blanda in Gud i djävulskap. Men dom är iaf jävligt sköna och gå med :) Och så är dom sådär snygga. mina ben hade blivit såååå seexiga!

Fan vad dom drar i mig!


Såg en brud som hade svarta jeffrey skor,typ innan det blev sån hysteri om dom. Jag ville bara gå fram till henne och säga hur snygga hennes skor var...Såå ståtliga på något vis.



men jag ska vänta lite till. Man kan liksom köpa liknande för typ 600kr.. och jag är ju inte den som är den.

Dock hade jag tyckt det var roligt med ett par äkta, märket drar i mig...pinsamt.

Grejen är att det inte finns så många olika av den billiga sorten (japp jag skyller på deeeet.)

 


Jag förtjänar egetnligen ett par dyra fina skor -efter allt som jag jobbat... (nu skyller vi på deeet.)




Av madelene - 11 juli 2012 09:21

Blir helt galen på hur det kliar i mina öron- jag vet, jag borde gå till doktorn igen.

Får fixa det då... försökte komma på en bortförklaring, men nope :P haah.


mådde bajs imorse, så det blev en sjuk anmälning. Varför kan det inte bara bryta ut, det är jobbigt att vara halv krasslig typ hela tiden. Blir ordentligt sjuk sen gå över.


Jag hoppas jag mår bättre senare. Vill in till Hässleholm och sola. pengarna börjar ta slut men jaja. Vad gör det när det kommer nya inom 2 veckor ;)

palla bry mig...


Aa, skittråkigt.

vädret suger juuu



fortsätter att lyssna på Din gata - Sveriges radio och chilla. så bra!



Av madelene - 11 juli 2012 08:39

det kliar sönder i mina fingrar. Jag är ingen lagom-människa, så ska jag shoppa så är det ordentligt.

Speciellt på nätet,allt är ju där.

Åh, så frestad.


VILA - Cleave 5 Pocket Coated Zip hos Mylovebasket


Club L - Club L Beautiful Vest hos Mylovebasket


One Teaspoon - One Teaspoon Royal Desert Tank hos Mylovebasket

Vero Moda - Ida Crochet Top hos Mylovebasket

F.A.V - Woodstock Dress hos Mylovebasket

Forever Unique - Janelle Multi Sequin Dress hos Mylovebasket

Have2have - Skoletter, Amina hos Mylovebasket


Have2have - Skoletter, Lucia3 hos Mylovebasket


Sisters Point - Leda Top hos Mylovebasket

liiite av allt!

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards