madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2011

Av madelene - 5 augusti 2011 00:45

Fyfan vad jag saknar Amsterdam!Det är helt sjukt att det är 2 år  sedan jag var där, känns som 6månader sedan. Tiden går för fort.

Resan var skitnice men jag ångrar att det mer blev en "kärleks resa" istället för en kompis resa. jubbigt när vännerna faller som löv för en ;)

Aa iaf, det var riktigt nice men jag hade önsakt att vi hade festat och flippat ut mer. vi var vuxna bara och gick runt och titta på allt och ingenting, med suddig blick ;) :P

väldigt mysigt, så jag ska inte klaga. det var en bra resa :)


Skulle lätt kunna bosätta mig där. Det är så otroligt fint och mysigt där. och friheten är helt obeskrivlig, kanske därför det är så mycket kriminalitet där :P  folket känner sig FÖR fria :P

aa jag vet inte, jag älskar staden iaf. Helt underbar! Sen vill jag inbilla mig att även människorna där är mycket bättre, men det vet jag egentligen inget om :P

Åker man med en alban så är man helt pltösligt både förlamad och halvt stum som brud, så jag "fick" inte prata med någon. dom kunde ju våldta mig med blicken och stycka mig någonstans (ööhh ??)

aja, brudar som varit med blattar förstår vad jag menar. Det är lite skadat sådär.

But i love my S, han var bäst ^^

Som han handlade till mig, jag var som en prinsessa trippandes på små rosa fluffiga moln. Klänningar,skor och massa annat roligt fick jag :)


           

Av madelene - 5 augusti 2011 00:41




Haha serbisk folk musik hahhah. kul

Av madelene - 4 augusti 2011 23:56

Det irriterar mig att jag inte skriver här så mycket som jag kanske egetnligen hade velat. Men helt ärligt så har jag inget inressant att komma med. Jag börjar ofta skriva men avslutar utan att spara, för jag inser att jag bar askrivit om vad jag gjort under dagen. Jag hatar att sitta och skriva om vad jag gör på dagaran, vem fan bryr sig liksoom ? Folk har väl egen vardag... Mina stammisar kanske kan komma med något förslag som ni vill att jag ska dela med mig av ? ^^ :P


Sitter på jobbet nu, är jääääääättetrött. Detta är det enda sättet att hålla mig vaken. Tv är rena sömnmedlet för mig, dator och internet är mer min stil, då jag hela tiden sysselsätter hjärnan med antingen att skriva något eller till någon, eller spela spel,eller läsa bloggar, eller kolla kläder :)

Fast man får egentligen inte sitta med datorn, jag har fått varning för det innan, för 2.5 år sedan. Men säg något annat jag skiter fullständigt i. Vad jag gör under tiden jag inte har något att göra på mitt jobb ska folk skita i. Jag är bra på det jag gör ändå, jättebra :) väldigt fokuserad ;)


Lite bilder kan jag ju alltid slänga upp. Det är alltid kul att kolla på, eller vad säger ni tjejooor ^^


 

Mega trött liten jag...


Var inne på Hugo rosas blogg, han som vann "den rätta för gynning", om man nu kolla på det (noaaat!)

iaf, jag är blogg nörd så jag "känner" killen på andra vägar.Läs hans blogg, han är kul som fan! och rätt fin att titta på ;)


Iaf! Ska göra som han gjorde en morgon (eller kanske varje morgon,vad vet jag)

Han går upp, sätter sig på datorn och letar upp något roligt klipp, sen skrattar han åt det hela morgonen. DET borde fan jag med göra, OCH min pojkvän (hans morgon humör är värre än mitt, och det trodde jag knappt fanns)

Skitbra ju. Dåligt morgon humör och sätter på ett skitkul klipp, som får en att rycka upp sig och kunna forstätta dagen med ett leende på läpparna. Så fort man känner sig down så tänker man på klippet som fick en att vända på morgonen :) smaaart :D

Sen om det funkar i praktiken det vet jag inte, men det låter jääättebra ^^


Jättegammal och inte jätterolig, men pallade inte leta. Man är inte som förr, då jag kunde sittar i timmar och uppdatera blogg,leta upp ny musik,nya filmer och sitta och dela med mig med asroliga klipp till alla. Haha,tider det... :P



Nu ska jag göra lite nytta :)


Av madelene - 4 augusti 2011 08:16

Babys väckarklocka väckte även mig imorse och jag kunde inte somna om. Så här sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10-11 så jag kan åka ner till mormor, idag igen, och sola och bada med min lilla kusin :) Sköönt.


Men nu sitter jag och internet shoppar lite :) Sen ska jag plocka undan lite här hemma, gå och panta burkarna då dom bara tar en jävla plats (heja miljön,heja)

Sen, sen ska jag väcka lillebror och ta oss ner till mormor (som bor lite utanför hålan vi bor i)
 Ska bada i poolen hela dagen och sola sönder mig fullständigt.

Inatt blir det jobb och sen hela helgen oxå, så jag måste passa på att njuta! Är trött på att vara likblik, man ser fetare ut när man inte är solbrun, tycker jag. Alla dom "mindre snygga" delarna på kroppen framhävs och ångesten kryper på för att man inte är lik idealet. Fast fuck det! :P

Sola iaf!


Var med moster igår oxå när hon tatuerade in sina barns namn på anklen. Jättejättejättejättefint blev det! ^^


Senare på kvällen var jag och träffade lillasyster. Älskar henne, men fan vad sorgligt det där är. Men men, Iam standing strong for you   

slår mig inte längre blodig för henne, varför göra det liksom när hon knappt själv bryr sig i mellan åt.Aja, I LOVE HER!


    


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards