madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2011

Av madelene - 25 augusti 2011 00:15

       


Det var trevligt att träffa min kusin idag :) Hon är så söt. Vi gick till fiket och fikade, sen gick vi hem till henne och kollade på deras kattungar. Sååå söta ^^.

Jag hatar katter, men till och med jag blev lite frestad att ha en. Skrållan skulle den hetat då, och jag skulle tagit den svart- vita. Den var jättefin ^^

Men nej, jag hatar katter. Så jävla jobbiga, hoppar upp och ner på en, rivs och är allmänt korkade. Men söta är dom, vääldigt väldigt söta. Speciellt när dom är så små oxå :)


Bestämde med kusinen att träffas nästa vecka oxå :) Kan väl bli roligt. Hon har roliga spel och sånt, wiiie ^^


Ändrade om i sovrummet idag. sängen blev jag skitnöjd med, men resten vettifan. Det får se ut så iaf. Ska finputsa lite imorgon innan jag drar in till Hässleholm och storhandlar :) Älskar att ha pengar :D

Hoppas min lilla budjet håller bara. Hatar pengar, så jäövla jobbigt att hålla koll på. Man kan väl bara handla, det hade varit så mycket roligare - typ till jul och sånt :) inte så stressigt. (önsketänkande)


Så imorgon ska jag nog hinna med lite shopping oxå. Fyndade en skitsnygg kjol sist jag var i hässleholm. 39kr och skitsnygg! Pris i min smak :D


Nä nu ska jag nog soooouva. Så godnatt!

Av madelene - 25 augusti 2011 00:10

Ska jag vara ärlig, helt ärlig - så vill jag inte vara tillsammans med min pojkvän. Den största anledningen är väl egentligen att jag älskar någon annan - har gjort under hela förhållandet egetnligen. -Jag lovade mig själv att aldrig bli sådär. jag hatar brudar som gör såhär,känslomässigt otrogna. Det är bara elakt, made up your fucking minde girl! Det har jag, men jag vill inte såra någon som verkligen älskar mig.

jag vet hur ont det gör att förlora den man tänkt leva med i resten av sitt liv.

Det krossar en fullständigt! Det gör så jävla ont. Samtidigt förstår jag att jag inte kan ha ansvar för någon annan person, speciellt inte någon annans känslor. jag måste ju lyssna på mig själv först. Jag vet allt detta, men ändå är det så jävla svårt. Jag vill verkligen vara med my man Mr.Right. jag älskar honom, sådär äkta kärlek som pirrar i hela kroppen bara jag tänker på honom, ser honom eller hör honom. Jag älskar allt med honom, trots att han är långt ifrån perfekt. Jag kan leva med hans brister, älska honom för den han är, för han är så jävla bra och underbar. Bra för mig tror jag. Jag känner enorm trygghet hos den där personen. Han får mig att må bra som människa, må bra med mig själv. Oh gud vad jag älskar honom. Hade kunnat börja gråta nu i denna stund bara av att tänka på honom. Mitt hjärta....


Men jag har min pojkvän. Som är en bra människa, väldigt bra. Men han är inte alls min typ, han är inte på min nivå - om man får säga så utan att låta högfärdig. Han är waaaay omognare än mig, och jag är rätt omogen. Jag behöver en man som tar hand om mig, och min pojkvön har tyvärr inte väst i sig den där manligheten. Det är mest barnslig svartsjuka och sånt.

Han är bra, det är absolut inget fel på honom som pojkvän - bara det att han har inte det som jag vill ha, tyvärr!

Åh, jag vet inte vad jag ska göra. jag har låtit det gå allt för långt.

Det blir mycket problem att ta itu med när jag gör slut med min pojkvän. Hans släkt avgudar mig, total avgudar mig! Han har ingen annan än mig, han har inte ens någonstans att ta vägen om jag bestämmer mig för att göra slut ikväll eller imorgon. Jag vet att han kommer lägga sig ner och dö, om han inte bokstavligt talar dör :S

Han är för svag som människa för att klara gå ensam just nu, och jag är den enda som någonsin stöttat honom på riktigt. Går jag så trillar han baklänges.

Åhh fan.

Jag vill inte ta hand om någon människa, inte utanför mitt arbete iaf. Jag pallar inte att jag alltid offrar mig själv- för då kan jag inte gnälla. Allt är ju upp till mig...

Åh jag vill bara att någon ska komma och kidnappa mig, ta mig till en stad och bara ha allting fixat med boende och jobb. Börja om ett helt nytt liv och bara njuta... Men så funkar det inte, jag måste ta mig igenom detta för att själv må bra. Man glider inte fram, ingen gör det. Den som glider fram gör oftast det på någon annan. och det är bara fult..


Jag älskar dig, jag älskar dig så att jag nästan hade kunnat göra vad som helst för dig. jag önskar jag kunde förklara så någon förstod, just nu ser jag bara dum ut. dum och väldigt väldigt elak.

Av madelene - 24 augusti 2011 23:41


"You had a lot of dreams that transform to visions

The fact that you saw the world affected all your decisions

But it wasn't your fault, wasn't in your intentions

You the one here talking to me, you don't wanna listen


But I admire your poppin' bottles and pimpin'

Just as much as you admire bartending and stripping

Baby, so don't be mad, nobody else trippin'

You seen a lot of crooks and crooks still crook


See, you had a lot of crooks tryna steal your heart

Never really had luck, couldn't never figure out

How to love, how to love

See, you had a lot of moments that didn't last forever
Now you in this corner tryna put it together

How to love, how to love


See I just want you to know that you deserve the best

You're beautiful, you're beautiful

Yeah, and I want you to know

You're far from the usual, far from the usual."


You know all about me

Iam sorry,

I love you until death do us part




Av madelene - 24 augusti 2011 12:30

Heello pretty fuckers :)

Idag ska jag umgås med min kuusin, från pappas sida.

Har lovat henne så många gånger att vi ska träffas men det har alltid kommit upp annat. Så för några dagar sedan så bestämde vi att vi skulle ses idag :) så vi ska gå hem till henne när hon slutar skolan. Tror hon är 10-11år nu eller nåt. skitlik mig, jag ser bara mig själv i henne :P

Såå ska fixa lite här hemma nu innan jag ska träffa henne.


 

Av madelene - 24 augusti 2011 10:45

Det finns mycket som irriterar mig, tyvärr. men en grej, som nog gör dom flesta irriterade, det är när någon gång på gång pekar ut dig att vara något du inte är, speciellt när personen inte känner dig.. Jag skiter egentligen i vad människor tycker om mig, sålänge dom inte går runt och säger till andra vad dom anser om mig. För det kan bli så jävla fel, man blir dömd direkt till något dåligt, man blir relaterad till något dåligt.

Gång på gång, bland annat på facebook, så påstås jag vara en knarkare med ingen respekt för människor. Mitt mål är att vara så häftig som möjligt, och därför använder jag droger - påstås det.

Det är människor som inte känner mig som kommer på all denna crapen, och det irriterar mig. För på facebook ser alla, allt!

Hur fan ser det ut när någon kommenterar att jag är en knarkare och sen jag inte svarar på det då jag inser att det inte finns något att säga eftersom personen står fast vid sitt påstående, vad jag än säger.

När man blir dömd till en knarkare så slutar folk lyssna, för dom tror verkligen du är en knarkare och en knarkare skyddar sig och säger kaxigt emot. - jag gör oxå det. Fast skillnaden på en knarke och mig är att iam telling the fact och inte någon jävla bullshit som inte leder någonstans i slutenden.


Jag blir så jävla förbannad, det snackas för mycket och då blir det lätt till att folk inte vet vad dom pratar om tillslut.

När folk har sett mig ta droger, eller sett mig påverkad och odrägligt. Varsågod, påstå jag är knarkare. Men inte en enda jävla sekund innan dess!


Jag är ingen äcklig knarkre, jag är ingen kaxig bitch som tjabbar emot så fort någon säger emot mig, jag är inte otrevlig mot människor som inte gjort mig något, jag försöker inte ha några onda tankar om människor jag inte egentligen känner.

jag är skittrevlig och klok, väldigt snäll och empatisk! Godtrogen och vädligt ärlig. Envis kanske, men på ett bra sett egentligen. Jag låter ingen trampa på mig! Därav attityden.. thats me!


Jag blir så ledsen och förbannad på falska påstånden. Jag förstår inte varför människan gör så, dömer ut människor som man inte känner,påverkar andra med sitt skitsnack.

Jag försöker inte göra det, jag försöker ge alla människor en chans. Men jag ska tillägga att det är väldigt svårt när man blivit sviken för många gånger i livet. Man har liksom varit för naiv många gånger och människor har krossat en totalt. Men ändå, jag försöker ge alla en chans och inte döma utifrån vad som hänt innan eller vad folk pratar om. Alla har vi olika grejer i ryggsäcken,alla har vi våra anledningar till våra handlingar.


Var tvungen att avreagera mig lite.... blir så jävla trött. Har iaf blockat dom där stalkersen på facebook som verkar älska att hata mig. Följer mig som en fucking slav och kommenterar något dumt i allt jag gör, la sig i allt. Skitstöriga. Så they are out!


 

Av madelene - 24 augusti 2011 03:21

Wääh jag kan inte sova. it sux! Mitt internet är så jävla segt oxå såatte jag håller på att svimma aav.. Oo

Haha skämt o sido, men jo mitt internet är segt! Skaffa ine tele2 för guds skull!  Långsamast i staaan.

Förstår inte varför jag inte kan sova, har fan varit igång hela dagen tycker jag...

Aja, får la gå in och försöka igen. Här får man ju ingenting gjort.


Förresten, har suttit och gjort upp budget på min lön. kommer bli skitnice :D

Önskar man fick så mycket pengar varje månad, då hade jag kunnat leva i lyx på riktigt och inte gå runt och snåla som jag gör nu... :P



  När charlotte var på besök i folkets park :)

Av madelene - 24 augusti 2011 00:39

Skulle ju beställa skor idag, men det blev inget med det. Har varit hemma hela dagen och tvättat och fixat alla mina kläder. Sorterat ut sånt som inte är mitt och sånt jag inte vill ha mer. Tänkte ge lite grejer till Ballexxx :) lite som redan är hennes :P oooups ^^

Imorgon ska jag ändra om i sovrummet tänkte jag :) Tror vi sover bättre om sängen står där jag tänkt mig, hoppas bara det blir bra.


Hahaha tidigare ikväll, när baby precis gått och lagt sig så hände den skiiitkul grej. hahaha.

Jag sitter helt lugnt i soffan och kollar tv. Så kommer han utspringades med hjärtat i halsen och ser helt panikslagen ut - heelt förstörd. Och får knappt fram: det är en stor jävla bålgeting i sovrummet! Den kröp på täcket precis framför ansiktet på mig!.......Jag är så jävla rädd.........

Hahaha det såg så jävla roligt ut. hahah har aldrig sett någon så jävla rädd. Hahaha, sitter och skrattar för mig själv fortfarande.


Jag är skiträdd för dom jävla krypen så jag klarade inte av att gå in där och döda djuret! Så baby tog tillslut mod till dig och dödade odjuret själv! hahaha, fast han skrek som en tjej medans han gjorde det :P

Stor jävla geting! usch, utrota dom jävla små krypen!


Ska snart gå och lägga mig. ska träffa min kusin oxå imorgon :) Kommer bli roligt, tror jag :) :P


Keep in tuch. bye!


 

Smutsigt hår... wää

 

Av madelene - 23 augusti 2011 00:23

baabbaabbbarraa eeen biildbooomb, typ.


   


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards