madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2011

Av madelene - 14 augusti 2011 23:48

Jaha, då var Hässleholms festivalen över. Jag planerade att gå dit några gånger, men kom aldrig iväg. Aja, ja missade nog inget :)


Fick skattepengarna i torsdags eller nåt, men märkte det idag att det var fullt med pengar å kontot :) Lyxigt sådär i mitten av månaden :)

Det mesta sparades,då jag har några saker att se fram emot, yeey ^^


Men sitter här ändå och internet shoppar. Det är jag värd för det har jag avstått länge nu tycker jag :) Så har beställt lite från Hm, det lilla av rean som var kvar. Dum. i . huvudet. jag har varit som inte handlat på rean innan. Har varit inne och kollat en massa men aldrig klcikat hem något, så idiotiskt! Det mesta som jag ville ha var borta. Men aja, det blev ju billigt :)

Har även beställt hem lite fusk piller,lagliga piller! Såna som gör att pigmentet i kroppen ändras och man blir lite brunare :) Har aldrig varit så blek som denna sommaren, det är hemskt! man känner sig hemstk full, eller jag gör iaf.

Köpte även lite krämer som jag ska ha med mig på....Aa det kan jag inte snacka för mycket om.. to bad (storbloggare here iam) :P


Sitter nu och kollar rean på have2have-där typ man MÅSTE handla, hör namnet bara (!!?)

aa men där var typ allt slut,såklart! alla snygga fina skor på rean finns bara kvar i skidstorlekar (40/41). Inga alls till mina baby fötter :(

dum i huvudet som sagt, jag skulle gått in mycket tidigare. Suck!

FAN vad irriterande, ALLA snygga skor! ååh!


 



Av madelene - 11 augusti 2011 00:52




 

Av madelene - 9 augusti 2011 00:27





Har tröttnat på bloggarna. dom har flippat ut fullständigt.

kissie försöker bli omtyckt men provicerar lite smått med sina anorexi bilder och skriver om att hon inte lider av någon sjukdom och faktiskt äter. - ye right girl, look at you -.-

Men aa, bryr mig inte. hon har blivit tråkig och genomskinlig.


Paow har gått och blvit hoe eller nåt. Nä så ska jag inte säga, för vad vet jag. Men i bloggen så framstår hon som en barnslig liten fjortis unge som tycker hon är vuxen för att hon får dricka drinkar -.-

Hon är rätt snygg att kolla på, så det är väl den enda anledningen man går in där.


Dessie skriver på väldigt låg nivå, hon låter som en 5årig unge som försöker härma real housewifes. Skittöntigt på en flicka som är 17år.....


Sen har vi skvaller bloggarna som bara skriver om antingen påhittade grejer eller bara något dumt tips dom fått in från en läsare- något som redan står någon annanstans.

Aa, alla kända bloggare har blivit tråkiga, dom andra är inte ens värda att nämna.

Katrins "fuck you right back" är iofs rätt bra. gillar henne, hon är cool - säger vad hon tycker och så utan att bry sig särskillt mycket.


Nää, sova snart. Har en fullspäckad dag imorgon oxå,typ :P


  





Av madelene - 8 augusti 2011 23:55

  I sooolen hos mammi. Funnyface



  Leka lite blogg neeerd. haha nejdå,vill mest se hur jag såg ut. allt b lir mycket tydligare i kameran :P



  Min mammas nya fynd! Haha rikigt sweet ;)

Av madelene - 8 augusti 2011 21:37

Jag vet hur livet hur livet har behandlat dig
Så, jag vill inte klandra dig,
Jag bara saknar det gamla dig
Låt oss säga som det e
Om man trampar snett är det en lång väg ner
Säg som det e (som det e)


(syster)
Du lever livet på kanten
Säger livet har runnit ut i sanden
Så, du har din framtid i handen
För i flaskan finner du din ande
Du säger du skall fly landet
Lämna skiten för livet på stranden


Fan, vi tappa bort dig samma stund som du fann den
Kärleken som rinner in i armen
Men jag känner dina tårar
Svida mera än mina egna
Så jag vill inte klandra dig
Jag bara saknar den gamla dig

Systemet ger dig en enda chans, en enda chans
Gatan är ett snedsteg bort
I deras ögon har vi ingen plats
Dom lämnar dig ensam
Nej dom ger dig en enda chans, en enda chans
Vägen till gatan är kort
Hamnar du efter kommer du aldrig ifatt
Nej du faller ner snabbt


Vet inte längre vad jag springer från
Men kraven att prestera äter upp mig inifrån
Jag måste ut ur denna dimmridå
För jag har kroppen full utav oro men inget mål
I staden blir alla skolade att skaffa status eller bli förlorare
Tror vi på allvar att livet blir godare
När man har framgång men inte längre polare
Nej från början var du full av liv vind
Nu är du lyckad men ihålig
Du siktar högt och skall dit direkt
Och alla andra blir en bieffekt


Nej,
Systemet ger dig en enda chans, en enda chans
Gatan är ett snedsteg bort
I deras ögon har vi ingen plats
Dom lämnar dig ensam
Nej dom ger dig en enda chans, en enda chans
Vägen till gatan är kort
Hamnar du efter kommer du aldrig ifatt


Nej

Tomma löften och svek vi har fått
Vår beskärda del
Vännerna är värda mer
Vännerna är värda mer
Vännerna är värda mer
Det kommer bli för tungt för att ensam bära det
Vännerna är värda mer
Vännerna är värda mer
I detta snedstegs system
Fast i glappet utan papper
Kommer du aldrig in
Fast i glappet utan papper
Kommer du aldrig in

Kapten Röd
Av madelene - 8 augusti 2011 17:34

Blääääää! Palla!

Jobbig dag, fast ändå bra. ar varit på vårdebcebtralen och än en gång fått bevisat att dom HITTAT sina legitimationer, som gör dom till ssk eller dokter eller whatever. Det är en bunke inkopetenta nollor som jobbar där, snälla och trevlia (där finns inget att klaga på), men heeeelt hjärndöda!

Jag håller på att svimma typ en gång i kvarten (antagligen för något krux i örat).Men det enda dom gjorde med mig var att kolla i öronen och rådde mig till att inte resa mig för fort och såna grejer.

Inte ens ett blodtryck tog dom på mig ??


Så jag drog med mamma in till jobbet,så att hon kunde ta ett blodtryck, och ja -det är för lågt! och skiftar väldigt från halv bra till lågt.



Aa vi får hoppas det blir bättre. Ska in och kolla blodtrycket igen på fredag. är det samma så måste jag nog läggas in för att kolla så ingenting är fel i skallen och att det inte är pga öronen som jag känner mig svimfärdig och snurrig.


Nu ska jag gå och möta min babe :)


pallade inte skriva egentligen, men ja här har ni!!!! :D


lägger upp bilder en annan dag.

PeeeeaCe!

Av madelene - 6 augusti 2011 18:38


"i can see us just kickin it
building an intimate friendship
more than just hittin it
down to earth like greens n cornbread
she dont need no weaves or contacts
not judging other girls that got that
im just sayin your the truth never doubt that
cuz you got that"

Av madelene - 5 augusti 2011 04:56

Vägde mig innan inatt, och vet ni vad ? :D Jag väger 60.5! det är bra, nu får jag inte jojo-gå upp igen. Vi ligger här nu! 3kg lättare och jag är riktigt nöjd :)

Fast jag borde träna,för att få kroppen lite fast och fit.

När man går över 20år så förvandlas kroppen till en säck eller nåt, allt sitter inte på plats. Som tex mina bröst.

Jag vaknade seriöst en dag och hade skit stora tuttar, typ då när jag var 12-13år. Jättestora och fasta fina bröst. Men sen blev jag 22 och helt plötsligt så hade jag en C kupa som hängde nere vid knäna. SNYGGT! brukar hänga dom över axlarna när jag blir trött på dom,vilket är rätt bra och skönt ibland.  haha

nej men jag har bestämt mig för att fixa dom, till den kupan jag hade från början, typ D. Eftersom jag haft D kupa hela tiden, fram till 21års ålder så känner jag att det hade varit skönt att få känna sig som sig själv igen. Iam not Mads utan my hugh boobies ;)

min mage har oxå blivit slappare, trots att jag alltid varit mullig så har min mage alltid varit väldigt platt och fin, enligt mig. Nu bullar den bara ihop sig och är dallrig :P

Sååå atteee, träna borde man kanske göra. hellre fett jobigt än fet och jobbig ? äsch, det gällde bara när jag vägde 70kg :P

jag menar 70kg på en 157cm lång kropp - det var inte snyggt någonstans. bulle kom rullandes fram för fan hahaha. Men jag var söt ^^


Då är det bara 2 timmar tills jag slutar, och jag kommer somna DIRR när jag lägger mig brevid babys varma sköna kropp. Hoppas jag hinner somna innan han går upp för att gå till jobbet. Han fick förrseten anställning igår :) Behovs bara men ändå. Vi kommer bli rika som svin om han får jobba hela månaden :D ja och jag med då såklart.

AAAAAMSTERDAAAM HERE WE COME!  


 

deep navel, you can fuck it if you want ?



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards