madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2011

Av madelene - 17 april 2013 12:59

Min lediga vecka har kommit till sitt slut... haft det så underbart man bara kan ha det när man är ledig :) gjort precis som jag velat, mest för mig själv. Läst ut min bok som jag började på när solen dök upp första gången i år. Varit ute i skogen med Heidi i flera timmar. Träffat människor +min bror som bor i Jönköping. Aa det har varit bra :)


Imorgon är jag ledig igen och då ska vi träffa Heidis gamla ägare, som dessutom blivit mamma :)

Kul ska det bli. Har varit så dålig på det där. Vi tog över henne i növember och har fortfarande inte skrivit papper eller nåt. Såå aa. Men så är det med mig ^^

+ man kan ju alltid säga ifrån om man tycker att jag tar för lång tid på mig :P ibland behöver jag sparkas och tjatas på..

Aja. nu får jag inte skjuta upp det bara :P


Mina grejer har kommit oxå,som jag beställde. Vaknade idag av 2 meddelande som bad mig komma och hämta paket, yeeahy ^^

 
  


  

Av madelene - 16 april 2013 14:03

Whoop whoopp, det är inte regn ute som dom sa det skulle vara idag. Hela skåne var typ ett helt regnmoln. Men noouu, soolen är här :)


Har varit ute med heidan idag,än så länge. Hon mår inte så bra :( Hon verkar ha ont i magen eller nåt. hoppas det blir bättre snart iaf.. Blev ingen vet. igår heller. Oansvarligt och väldigt dåligt av mig!

Men får se hur hon är denna veckan, och om hon mår bättre.

Har själv oxå väldigt ont i magen, vet inte vad det är.. Pms hos mig förhoppningsvis.


Ska gå och handla lite mat nu.

Hade hoppats på att mina grejer som jag beställt skulle komma idag men det verkar som dom kommer imorgon istället.

Är rätt stolt över mig själv som inte shoppat mer än för vad jag hade bestämt mig för.

Har varit inne på bikbok, hm och nelly ett antal gånger. men bara skitit i allt efter ett tag. Fönstershopping, på nätet, typ.

Nästa månad får jag beställa hem lite nya kläder :) Fyller ju år nästa månad oxå, så får antagligen presentkort eller nåt så jag kan shoppa loss lite ^^


 

Av madelene - 14 april 2013 18:36

Min dator är nu fixar och uppdaterad. Såå skönt att äntligen få sitta vid sin egen dator.

Sååna problem det har varit. Men men,  nu är det gjort. och asbra :)


Har varit ute i skogen idag med Heidi. Så skönt. Försöker få henne att lyda mer, men hon har blivit så bortskämd så ibland väljer hon för att inte lyssna. Typ som när hon vill fram och hälsa, hon gör som hon vill fast man säger till henne. Typ försöker smyga fram. Dumhund.


Har bara tagit det lugnt hela helgen. Träffat några kompisar och så bara. Njutit av att vara ledig :)

Underbart är det. Speciellt när vädret valde att bli såhär bra oxå. Skitskönt! 


Imorgon ska vi till doktorn med Heidi. Hoppas att allt går bra och att det bara är jag som nojar eller nåt.


Hoppas alla haft en bra helg :)



Av madelene - 12 april 2013 16:59

Wiie, min dator blir fixad idag. Lucas den lilla filuren hjälper mig :) Frågade honom igår och idag blir det fixat. Såå nice :) Världens bästa lill-kille det! ;P


Har beställt hem mina hårprodukter. Längtar tills dom kommer :)

Och nästa vecka kommer mitt sko-ställ! Åh vad bra det kommer bli. Alla kommer få njuta av mina skor som hänger där fint ^^


Skorna som jag vill beställa finns inte i min storlek,jättesorgligt. Men ska hålla koll och hoppas dom kommer in. vill verkligen ha dom!

Det tråkiga är, att jag såg dom får mååånader sedan men nu har dom kommit ut på reklam på TV -så alla kommer säkert ha dom.. Sånt irriterar mig,  I want to be the only one :P

Skitfeta


Är rätt glad idag, fast det har varit lite tjafs idag. Mitt tålamod är liksom slut, jag slaktar for fun!

Men det löste sig, eller aa....

Men jag är glad för att jag har mååånga dagars ledighet. Det ska bli så skönt!

måste ta tag i massa grejer jag inte hunnit med.


Längtar verkligen till nästa vecka! Det ska bli fiiint väder, och jag jobbar inte ihjäl mig!! :D

Det betyder att jag får en hel del tid på min balkong! ooh my love :) ^^


 

Av madelene - 10 april 2013 15:50

Vet ni vad dom tråkigaste sekunderna i mitt liv är ? :P

- när man skriver in lösenord på sidor man ska in på. Här,hm,facebook,mailen ja typ överallt. Det är så jävla irriterande dom få sekunder det nu är :P

haha kan skratta åt mig själv, så dumt. men det är sant faktiskt...

Astråkigt är det..


Aja. Fick sluta en timme tidigare idag, det var nice :)

En dag kvar sen har jag ledighet att se fram emot! Tillräckligt många dagar så jag hinner landa oxå. Skönt ska det bli.


Ska sätta mig på min balkong nu i solen och läsa lite.



 

Av madelene - 8 april 2013 14:33

Fick bekräftat idag att jag får en klumpsumma nu i dagarna. Asgött! Dock börjar det direkt klia i fingrarna. räknade snabbt ut vad jag skulle ha kvar om jag gjorde allt jag ville för pengarna jag får. Och då skulle jag ha 224 kr kvar. hahah, bara fuck!

Aja. Får inte vara så ha-galen. Ska beställa mina skor, min skohylla + något litet mer till hemmet från samma sida och mitt hår serium. Thats it för denna månaden. Kanske ett par byxor oxå ^^

Ska betala av min mamma oxå som lagt ut pengar till mig då jag inte fick någon inkomst alls i februari pga stul med akassan. Så irriterande var det, men men - klumpsumman gör mig nästan mer glad ^^

Pengarna kommer ta slut fort, men jag är inte den som bryr mig så. Pengar ska rulla! ;)

Det kommer ju nya. jag jobbar ju som ett svin..


Sitter och har fullt upp med mitt tradera. Skicka iväg grejer. Det är verkligen jättekul :)

Har varit dålig innan på att skicka iväg grejerna som blivit sålda.

lägger ut dom och sen glömmer bort att det blir sålt. Många som blir arga då :P Men nu sköter jag det, kunderna har varit jättenöjda hittills iaf :)

Skönt att mina kläder glädjer någon annan..

och pengarna jag får in ser jag som pengar till shopping :D

kläder som förvandlas till nya kläder ;)



Skönt att vara ledig idag. jobbar resten av veckan sen och är ledig helgen. Tror jag ska åka iväg till bästisen. Vi har inte träffats sen i januari.. and she needs me   

saknar min halmstad tjej ^^



 
  

Av madelene - 2 april 2013 22:07

Jag har pajat min dator. Såååå irriterande, för jag hade precis lagt över alla bilder från mobilen till datorn.

Jag skulle frigöra lite minne tänkte jag och orkade inte flytta över bilder (som inte ska ta så mycket plats ändå tänkte jag),men råkade sabba hela skiten. Så jag får formatera om skiten...

Aja, värre kunde det varit...


Är ledig två dagar nu igen. Så skönt. Imorgon lovar dom 8 grader varmt. I fucking love it!

Ska ut i skogen med heidi och sen läsa på min balkong. underbart!



Sitter och kollar på get him to the greek. hahaha så jävla ful

      

Av madelene - 31 mars 2013 22:41

Då var det slut på ledigheten. imorgon är det dax igen.

Ska göra roliga grejer på jobbet imorgon, så det är naaajs :) ääventyr!


Har suttit lite med min tradera. Ska skicka lite grejer imorgon. Skönt att bli av med alla kläder jag inte använder. så det inte bara ligger här. Så irriterande. För jag vill ju inte kasta eller ge bort kläder som faktiskt är fina.

Fast det jag inte får sålt nu ska jag lämna på myrorna. Så att jag blir av med det..


Älskar vädret idag. Har suttit på min nystädade balkong och läst :) Så stor min balkong kan kännas bara jag sopar rent där :P så mysigt, och såå varmt och skönt :) Passade även på att plantera om lite blommor och sådär.

Har varit ute på långrunda med Heidi oxå, som vanligt. Extra skönt idag,trots det att jag inte pallade gå långt idag överhuvudtaget egentligen. Men kan inte göra min beebis besviken ^^, hon tycker ju det är så kul att vara ute. Så jag gick och gick och gick. Skönt i solen :) och hon blev nöjd.



Resultatet av håret som jag färgade. Ville ha det mer åt det vinröda hållet, men det blev lila. Samma misstag för andra gången....

   


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards