madelenee -I do it my way

Alla inlägg under december 2012

Av madelene - 24 december 2012 16:21

Sitter på jobbet och tittar på kan "du vissla Johanna". Så mysig :) alla har flytt fältet fram tills det blir julklapps utdelning :P
har tänt ljus överallt för att få till en riktig stämning,dock känner jag ingenting.
jag tror jag tappat tron på julen. Den innebär bara massa stress,som jag fullständigt skitit i detta året-därför jag kanske inte känner av den.

"Han heter Bertil,men egentligen heter han berra" hahaha så gulligt.


Bild från när jag solade innan idag

Av madelene - 24 december 2012 00:36

Julafton morgon, jag har fortfarande ingen jul känsla.

Ska börja dagen imorgon med att åka till stan och sola solarium :P ljus terapi :P haha

Sen ska jag och mamma på jul fika hos min mormor. Sen ska jag jobba hela kvällen, tjäna fett med cash leen ;D

Längtar lite efter att äta julbord faktiskt.. ska bli muuumsigt :)


jag jobbar bara en massa nu.

14 dagar kvar till Thailand :D


 
  


Av madelene - 23 december 2012 11:30



You've carried on so long
You couldn't stop if you tried it
You've built your wall so high
That no one could climb it
But I'm gonna try


I'm gonna climb on top your ivory tower
I'll hold your hand and then we'll jump right out
We'll be falling, falling
But that's OK
'Cause I'll be right here
I just wanna know

Av madelene - 22 december 2012 23:25

Jag brukar inte lägga ut bilder på mina underkläder. Men nu har jag köpt en riktigt fin bh :)
superglad blev jag när jag fick hem den. Den var mycket finare än vad jag hade förväntat mig. Och mina boobs sätter sig verkligen där dom ska :P
helt sjukt hur man kan få sån puch up -det lurar ju alla till perfektion :P

Riktigt fin :)

Av madelene - 22 december 2012 01:05


Jag hör dom pratar om mig hela tiden jag är på allas läppar

jag börjar bli ett faktum-därför alla svettas.
jag har en påse full med skit o proppar allas käftar

ingen sympati för nått-TIGERPÄLS & PANDAKEPSAR
ni kan inte göra ngt lycka till att stoppa mig

så varje gång du tycker till- gör om gör rätt innan jag gör en omelett av hela din "kompiskrets"
Din roll är överspelad du går på knäna nu, kära du lägg ner hela din själ o plana ut
Jag har redan blivit utsläng är helt själv jag har ingen sympati.....
FUCK DIG,FUCK HAN,FUCK DOM!!!

Av madelene - 22 december 2012 00:16

Jag vill börja med att skriva att igår fick vi ett erkännande ifrån fosterfamiljen att dom tagit pengar som inte varit deras. Nu ska rätt bara bli rätt oxå.  Ett erkännande är iaf ett steg åt rätt riktning :)

Det var visst svårt att hålla reda på alla lögner. Jag tror faktiskt hon är rätt krossad! med all rätt, hoppas hennes man ställt henne mot vägen oxå eftersom han inte verkar förstå någonting av det här -han lyssanr oxå bara på henne. She is evil!


Var och solade i stan idag. Så jävla skönt.

Mådde helt dåligt för hur vit jag var. Hatar att må dåligt över hur jag ser ut, men man ser så...bleek ut :p jag passar inte i det :P

Så det var skönt, förutom att jag typ bränt sönder ansiktet... Men det är luuuunch,jag smörjer och smörjer så det börjar redan lägga sig :)


Gick upp rätt tidigt idag och gick hem till mina föräldrar och åt frukost. jättemysigt.

Pratade om thailand och så, tänk att det bara är 16 dagar kvar. Längtar som fan.

kollade in huset vi ska bo i, chill som fan :) Nice med ett hus denna gången.

jag längtar till resan och jag längtar tills jag komemr tillbaka.


Säger upp lägenheten innan jag åker, sen får vi se var jag hamnar när jag kommer hem igen.


Har kollar på sista avsnittet av Jersey. Tycker det är löjligt, men kollar ändå :P
Så nu har man sett deeeet.


Tråkigt att behöva jobba hela natten.......


 


Av madelene - 21 december 2012 18:59

Inatt ska jag kolla på sista avsnittet av jersey shore :)
kul kul. Helt trött efter hela dagen, men d får gå ändå.

Skriver mer inatt. Ska vila en stund..

Av madelene - 20 december 2012 17:46

 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards