madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2013

Av madelene - 15 februari 2013 13:17

Massa ångest idag, jag gör inte det jag borde och det stör mig. Gå emot sig själv, så tröttsamt.

Heidi väckte mig imorse, var helt död och ville inte alls gå upp. Men det var bara att gå upp och ut med henne. Dumt att och gå och lägga sig igen så jag gjorde kaffe och satte mig för att kolla lägenheter.

Jag hittar massor, men något stoppar mig. jag själv stoppar mig, jag och min ångest..

Vill bara rätta till allting, men det går inte här. Det är svårt att förklara varför, jag bli bara hatisk. men jag trivs inte här, jag mår inte bra med mig själv här. -och jag vet, det är bara jag som kan ändra på det,a tt ta mig härifrån och få allt löst. Men jag själv stoppar mig. som om där vore en räddsla för något, fast jag är helt orädd.... jag är konstig bara.

Jag går emot mig själv,trots att jag vet bättre.


Ikväll kommer Blomman ääntligen hit :P

Så många dagar jag har skjutit upp nu alltså. Mitt liv är kaos!

men nu ikväll är det bestämt!


Tillbaka till jobb imorgon :) ska blir skönt och roligt att träffa allihopa igen :D


Av madelene - 15 februari 2013 10:58

Det är ju skiitläskigt.

Haded det hänt här hade jag haft sååån panik. För det första så ser det ju helt sjukt och onaturligt ut med stora brinnande stenar som närmar sig marken man står på. När fy..

Världens undergång ? -näe,det är människorna själva som kommer fixa det


Av madelene - 14 februari 2013 22:38

           



Av madelene - 14 februari 2013 20:19

 

Av madelene - 14 februari 2013 15:06

Min lillebror han gör ju filmer och sådär på youtube (gå in och kolla på honom om ni vill Dumbasshunnah)

Han har gjort en film från när vi var i Thailand :) Jätttefin och mest på honom då eftersom det är till hans faaaans ;)


Av madelene - 14 februari 2013 14:02

idag när jag vaknade tog jag ut Heidi på långrunda.

Hon verkar inte vara intresserad alls om hon inte får gå lös, vilket jag inte låter henne göra så mycket nu eftersom hon trotsar sönder mig. Typ springer långt ifrån mig och sen bara skiter i när jag kallar på henne eller så ställer hon sig och bara glor på mig. Precis som om hon frågade sig själv vem fan jag är som säger vart hon ska gå...

Så hon får gå kopplad, leka och spåra men i koppel, vilket inte alls verkar vara lika roligt.


Alla hjärtans dag idag och jag har ringt my bestie, my lovely Jo, min andra halva -Johanna! :D

Inte pratat på över en månad och jag skulle ha ringt henne när jag kom hem.men allt har dragit ut på tiden så iaf, ringde henne idag eftersom jag tyckte det var passande på denna kääääääärleks dagen ;) :P

Så kul att prata med henne, hon ger mig verkligen liv! Jag får så myycket energi från henne och hennes "dramatiska" liv :P hahaha!
 (haha vet inte om jag var elak nu eller vad ?)

Älskar henne iaf.

Tråkigt vi inte kan ses förrän typ om 3 veckor eller nåt. Hade velat åka till henne nu direkt!


Såå vad händer annars idag då ? på kääärlekens dag ^^

ingenting faktistk och jag tycker inte alla hjärtans dag är något speciell faktiskt. Det var som en kompis gav mig på facebook "fuck the 14th february, i love you everyday" -och så är det :)

Jag vill inte göra detta till en speciell dag där jag ger mina nära och kära,eller mig själv något speciellt.

Varje dag får istället vara något speciellt :) Tror man mår bättre av det än att hetsa om EN dag.


Folk blir deprimerade för att dom inte har någon att dela dagen med. Men skitsamma, helst seriöst.

Det spelar ingen roll när du ska älska dig själv mest, varje dag.

Tänk på dom som inte har en mamma och pappa på mors/fars dag istället.. thats some rough shit.

Älska dig själv och allt blir bra ändå :)


Aa just det Blomman kommer på besök ikväll. GIRL TALK!!



Me and myy Jo

      

 



Av madelene - 13 februari 2013 19:24

to die for. iam soooo in loove!


   

 

Av madelene - 13 februari 2013 15:30

Så duktig jag varit i dag ^^ fått massor gjort!

eller egentligen inte, men jag har börjat iaf. Det är en hel del för mig, att börja är alltid jobbigast.


Tror jag fick energi från igår då jag umgicks med världens bäästa :) som desutom har är nybliven pappa.

Jag är så glad för hans skull, det är så roligt! Synd vi inte kan stå närmare varandra,eller asså, vi står nära men kan inte umgås så som vi gjort innan, och det är så synd!

Men jag fick iaf en hel dag igår, något vi båda uppskattade som fan. Shit så kul vi har tillsammans, skrattar hela tiden och flippar runt.

Han ringde mig på morgonen igår och kom senare och drack kaffe, sen tog vi en tur till en annan stad och träffade "gammla vänner". haha det är så kul när folk som inte sett mig på länge träffar mig :P

"alla bara skriker shoooooo" haha nej men mycket kul var det :)


Har precis varit ute på lång promenad med Heidi baid.

hon har börjat trotsa som fan ibland. lyssnar inte alls på vad man säger, och speciellt inte när vi är hos mina föräldrar ute på gården. Där verkar hon tro att där är det hon som bestämmer. Dream on doggy! :P

SEn räcker det att vi kommer innanför dörrarna så lyssnar hon på mig igen.

Men det jobbiga börjar väl nu, där hon testar gränser. Hon har ju precis fyllt 1år.

aaa sååatte, haha ja :)


ringt om massa jobb oxå. Så nästa vecka börjar helvetet, eller det är det inte :p haha, i love my work :)

Det är jobbigt att ta sig dit, men att vara där är det bästa som finns :)


Hoppas alla har en bra dag! Älskar att solen är framme idag. Det har varit så mulet och tråkigt sedan jag kom hem. Men idag har det varit skönt :)  


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards