madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2013

Av madelene - 24 februari 2013 02:00

I fredags var S hos mig :) Kul när vi ses och hörs ofta. Sen helt plötsligt kan det gå månader.

Vi chillade lite och snackade skit bara. Sen skjutsade han mig till jobbet.

Kom och tänka på en låt som vi ofta spelade innan. Haha! musik är verkligen bäst. Kan få upp vilket humör som helst genom att bara sätta på rätt låt.

jag älskar alla minnen jag har med musik,låtar hit och dit som bring back the feeling liiiksoom.


i bilen från malmö haha ;P Varje gång när världen blev en ljusare plats. Just get Krazy!


Av madelene - 23 februari 2013 04:40


Musik kan verkligen ta dig tillbaka när som helst till var som helst.

Oh myyyy vilka minnen! :P


Drop it low Girl!

Drop THAT low

Av madelene - 20 februari 2013 13:11

Som vanligt väckte Heidi oss tidigare än vad vi ville gå upp, som tur så slapp jag ta ut henne. Fast jag fick gå upp och göra andra sysslor... tråkigt att det bara är jag som bryr mig här hemma, verkar det som iaf.


iaf, jag har sökt ett fast jobb som jag hoppas jag får! och sen sökt en lägenhet.. Tänkt om allt  bara kunde falla på plats denna gången då. Att jag bara får vad jag vill ha :P tänk om livet kunde vara så, får det man ville och så vidare :P

Nej men jag h¨ller tummar och tår för mig själv, eftersom ingen annans tummar och tår verkar funka.


Ska snart gå och jobba, skönt att få spendera kvällen på jobbet :)

Är inte ledig förrän måndag morgon nu. kommer antagligen vara helt död eftersom jag blandar dag-turer och natt-turer. Antingen upp tidigt eller vara vaken hela natten..


Vill inte ha snö mer nu. Det är svinkallt ute, och ändå lovade SMHI vår här i skåne. Var fan tog den vägen då ? för här små-snöar det hela tiden...


   

Av madelene - 19 februari 2013 00:33

 



 



 




 

Av madelene - 18 februari 2013 17:58

Åh, jag tycker det är så kul när folk som man inte förväntar sig en grej av gör denna grejen ändå.

Som jag hittade en tant på 79 år som skriver blogg här på bloggplatsen.

Jättemysig blogg, jag blev nästan lugn bara av att läsa lite :P

Coolt när man vågar!

För det är ju ingen som förväntar sig att en tant (undra om det gör henne ledsen att jag använder och tjatar ut ordet tant. Man är ju som man känner sig. Hon behöver ju inte vara tant för att hon är ö ver 65) sitter och skriver blogg, det är ju bara "vissa" människor som skriver blogg och om "vissa" saker bara.

Hon verkade helt normal ;)


Tremissar.bloggplatsen





         

Av madelene - 18 februari 2013 16:33

Vääldigt flitig idag måste jag säg. Städat,tvättat,sorterat kläder och varit ute med Doggyn och gjort av med massor av energi. olydig liten hund var hon. Först var hon duktig och sen olydig, duktig sen olydig igen. Väldigt myycket trots, tror tjejen börjar bli kvinna ;P


Har renbäddat oxå så jag längtar tills det är dax att gå och lägga sig :)


Är ledig nu två dagar för att sen jobba sönder fram till måndag morgon. så vi kan säga att måndag tisdag nu är min helg :)


Köpte massor med blåbär igår. Jag ääääälskar blåbär. Det är något med när jag var liten, vi var alltid ute och plockade blåbär och lingon med min gammelmormor, och jag åt alltid upp alla mina blåbär innan vi kom hem igen.

Det är såå gott! Mina favorit bär. Allt annat är för syrligt eller surt :S blåbär är muuums! ^^

och det ska väl vara bra för något oxå ? eller ? kanske var det att det INTE är bra....äh, jag minns inte and i dont care, i loove them ^^


Min frukost bestod av detta, och en skål med bara blåbär..mmmmmuums

 



Från promenaden idag

 


Av madelene - 17 februari 2013 16:15

 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards