madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin - Each Day a New Beginning 2015

Av madelene - 3 januari 2015 02:29

En bråk del av alla bilder jag lyckats klicka ögonblicket på 2014 ^^



                                                                 

Av madelene - 3 januari 2015 01:31

Då kom lusten tillbaka en stund. Jag behöver verkligen aktivera mig med det här, jag tycker om att skriva och mår bra av att göra det. Ändå skenar tankarna iväg och jag få aldrig ro till att sätta mig och skriva.


Nytt år! Händelsernas år har jag bestämt mig för! Jag ska fokusera på mig detta året.

Jag vill inte vara instängd i mitt huvud längre. Det är dax att blicka framåt.


Något jag är glad för att jag klarade av och håll fast vid var att kasta såna som bara åt av min energi.

Jag gjorde mig av med ganska så nära vänner, iaf från min sida. Det har varit en lättnad mer än en jobbig process. Det är tungt att lämna vänner man tycker mycket om och istället se sanningen om vad som egentligen händer.

Jag ångrar inget och är glad för att jag inte har dessa människor i mitt liv längre, jag har inte blickat tillbaka alls.

Det har resulterats i att jag har inte varit sur på länge, eller irriterat mig på olika situationer. Jag har bytt mig om dom som brytt sig om mig och som gjort mig lika glad som jag förhoppningsvis har gjort dom :)


2015 har jag även planerat resor. Kanske inte planerat sådär i detaljer, men jag har 3 rese-mål! ;P

Jag ska göra dessa resor innan 2015 är slut! Själv eller med den som har lust och råd :)


Jag ska även skaffa mig ännu en fast punkt. Förra året köpte jag lägenhet, detta året får det bli något annat som sätter mitt liv till en fast punkt.

Jag gillar frihet och allt det där med att kunna göra vad man vill, men jag har lärt mig genom åren att man måste alltid ha en fast punkt att stå på innan man kan hantera friheten. Annars går det oftast rent åt helvete.

Så ännu en ståndpunkt sen kan jag leka ännu mer :D


3 största under 2014

  • USA resan
  • Riktiga vänner
  • Lillebrors körkort

 


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards