madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin - Each Day a New Beginning 2015

Av madelene - 19 februari 2015 07:12

Jag orkar inte kämpa mer. Ett år, snart två har gått..och ingenting är förändrat!
Allt skulle bli bra i den här lägenheten..
Jag står fortfarande och stampar..

Av madelene - 17 februari 2015 13:43

Två timmar fick jag sova...
Mitt huvud kokar! Arg värre än ett fucking bi!

Bara till att lugna ner mig..sömn behöver jag,jag har en natt till framför mig..

Av madelene - 17 februari 2015 10:36

Har suttit och väntat på arbetsförmedlingen, att dom ska öppna. Nu sitter jag och väntar på att få hundmat levererad till dörren.. Inte så värst jobbigt, inte ens för mig.. OM det inte varit för att jag jobbat hela natten!!
Jag har fått sätta tandpetare i ögonen för att dom ska hållas någorlunda uppe.. Svintrött!
Har ingen aning om när hundmat dyker upp, innan klockan 16 iaf.... Kommer vara mer död än levande fram till 18 ikväll...
Så aa vi får la se.. Haidi hund lär väl väcka mig när det plingas på dörren..

Av madelene - 3 februari 2015 01:43

Ligger nu i sängen och ska försöka sova.
Det har blivit sent dom senaste dagarna. Från att lägga mig mellan 21-23 så har det dragit sig en bit över midnatt dom senaste dagarna. Det spökar i huvudet.

Ska slå på en film och hoppas på att jag somnar booms!
Imorgon ska det tvättas,storstädas och ut i skogen med haidi hund :)

Godnatt!

Av madelene - 2 februari 2015 20:55

Sommar och sol! -det saknar jag nog året om.

Jag bor i fel land kom jag fram till för gaanska så bra tag sedan. Jag borde bo i ett land där det ständigt är sol och varmt. Jag sprudlar av sommarstrålarna, blir riktigt lycklig av härligt väder!

       




Alla dom jag ofta väljer bort -älskade vänner.

Jag är ofta dum mot mig själv,och mina närmaste vänner. Jag kan låsa in mig i veckor!

Fast det inte verkar som det så saknar jag faktikst dom där guldklimparna varje dag.

Att dom fortfarande står vid mig trots att dom inte får ett skit av mig betyder massvis för mig!

Älskar mina närmaste, hur olika och unika dom alla är på sina speciella små sätt.

Saknar er ALLTID!

     



Gamla barnprogram.

Typ Astrid Lindgrens berättelser. Eller disneydax med räddningspatrullen. teskedsgumman. Från A till Ö, 5 myror... Det är klass det!

Så mysigt det hade varit att vakna en lördag/söndag morgon helt bakis eller bara trött och mysig, och standarna hade varit såna barnprogram!

     

Av madelene - 2 februari 2015 19:28

Så typiskt mig! Lagade mat för att jag var hungrig, luktar super gott i hela köket. När maten väl är klar så är jag inte sugen på mat längre....... Så nu står den där med folie över sig. Blir väl hungrig tänker jag.


Har fixat och donat idag. Fixade mina försäkringar, så nu kan jag vara hur klumpig jag vill :P Och Haidan med :D försäkrat och klatt! :)


Sen har jag varit ute med Haidi hund och gått långa rundor idag med. Det har snöat så att det ligger kvar på marken, och min doggie bus älskar när snön ligger! Så vi har busat runt :)
Hamnade även på fika hos bästa tjejkompisen. Gått emot en gammal lag och ätit semlor.mmmmh ^^

Palnerade helgen som blir kareoke! :D Det var ÅR sedan, och vi har aldrig gjort det tillsammans. Så det kommer bli AS najs!


  Utanför min dörr

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards