madelenee -I do it my way

Alla inlägg under mars 2013

Av madelene - 6 mars 2013 13:36



haha oh my. Grym hon ;)

Av madelene - 5 mars 2013 20:26

Ni aanar inte hur bra deals där är på members.com just nu.

Louis vuittion, one piece, Dolce&Gabbana,wonderland, tigi bad head och massa massa mer! Allt har mer än 50% off.

Är ni inte redan medlem så kommentera med er mail här så bjuder jag in er.

Dealsen är mellan 2-4 dagar kvar. Så jalla er in :)



 

Av madelene - 4 mars 2013 18:05

jag följer INTE melodifestivalen, MEN Robin Stjernbergs låt! Även om den är fåordig så är den sååå bra. Den fastnar, iaf i mitt huvud.

Och jag är så glad för hans skull. På något konstigt sätt så känns det som man har någon sorts kontakt bara för man kommer från samma lilla lilla liiiiilla stad. Jag känner folk som känner honom, jag vet vem hans syskon och kusiner är. ja alla "känner alla", fast jag inte alls har en aning egetnligen om vem killen är :P


Jag är iaf så oehört glad för hans skull. Så roligt att lyckas inom något så stort när man kommer ifrån en liten liten pisshåla som knappt ens finns med på kartan.


Han är jättegrym, sån scen närvaro och charm (missförstå inte mig, han är inte min typ av kille alls) + hans röst är helt sinnessjuk!

jag hoppas han tar hem hela skiten, dock tror jag inte det om jag ska vara ärlig. Men enligt mig så är han bäst! :D



I know that if the sky would fall
I´d survive it all


Av madelene - 4 mars 2013 17:51

 


Det är skönt att vi har gått in i mars. jag har massor planerat faktiskt, massor med jobb.


igår var ju jag och mamma och kollade på bio.

Små citroner gula, den var väl sådär. Typisk för medelålders kvinnor :P

Men det var mysigt att vara där med mamma. Vi var i den minsta bio salongen jag någonsin sett! Det kändes som att sitta hemma i vardagsrummet. haha 3 rader med stolar bara. Såg jättelöjligt ut.

haha liten stad - liten biosalong.

jag vet dom har 2 st större salonger oxå, men denna lilla har dom gömt undan i en hörna :P

Jaja, mysigt var det iaf :)

Och några goda skratt hade vi iaf, även om dom flesta kanske inte var åt filmen i sig :P haha.


Idag har jag bla. varit ute på långrunda med doggyn, som vanligt.

Skönt var det, trots att solen inte var framme sådär som den varit dom andra dagarna, typ helt blå himmel.

men men.

När vi kom hem duschade jag av tjeejen. All snö håller ju på att smälta bort, så hon blir riktigt smutsig när vi är ute. helt svart typ.

Efter duschen fick hon någon energi kick och sprang runt i hela lägenheten och försökte leka med oss. helt flippig. Turbo i rumpan!


imorgon ska jag på äventyr med jobbet :) Ska verkligen bli jätteroligt! Är så glad att just jag blev tillfrågad :)


Dax för lite käk. kocken i huset får sköta det medans jag chillar steeeenhårt! :)


   



Av madelene - 4 mars 2013 17:46

Tror Heidii blev lite trött på sig själv när hon låg och tiggde :P


 

Av madelene - 3 mars 2013 14:36

Har varit så trött dom senaste dagarna. Inte orkat gå upp överhuvudtaget egetnligen. Men jobb och annat har ju gjort så jag fått gå upp vare sig jag orkat eller inte.


idag väkte Heidi mig och jag tog ut henne på långpromenad. gick hem till mamma och drack kaffe en stund.

Ska på bio med mamma ikväll :) Det har typ ALDRIG hänt :P Eller jo när jag var mindre kanske.

Mamma och jag är lika dana, film intresserar inte oss sådär jättemcket. ihop fantiserade grejer intresserar oss helt enkelt inte. jag har kanske varit på bio max 10 gånger i hela mitt liv :P


Iaf, ikväll ska vi på bio, se små citroner gula.

Har ingen aning om vad det är för film, men en svensk tydligen.

Det jag ser fram emot att göra något bara jag och mamma, utöver det vanliga liksom.

Tror vi drar inom solariet oxå. Bättra på brännan  från Thailand, som fortfarande sitter i förvånansvärt bra :)


Men jag var mycket noga med att smörja mig och sådär under heela månaden i Thailand, hade hela tiden någon faktor på mig. Från 2 till 30 ibland på vissa ställen. Tänk på det när ni solar, SMÖRJ in er! både innan och efter. Med faktor inann solning. utan faktor,helst after sun efter solning. Färgen håller så myycket längre och huden mår mycket bättre -allt blir bättre :)


Igår var jag på kalas hos min kusin :) Det var trevligt eftersom dom flesta från pappas sida av släkten var där. Det var längesen jag träffade både farmor och farfar (som är skilda sedan läänge).

Jag är så dålig på att åka och hälsa på dom. Lovar dom varje gång jag träffar dom, men sen blir det aldrig av...

Kul att se dom allihopa igen iaf.

Mina kusiner är så fina :)



Väder människa som jag är så måste jag påpeka vädret :D Älskar det!

Våren är påväg :)

Det är mycket snö som ska smölta bort, men det försvinner mer och mer för varje dag, även om det inte har varit sol varje dag.

Men idag skiner solen! underbart är det! :)


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards