madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2013

Av madelene - 4 januari 2013 23:44


Paahaha!

Så skön

Av madelene - 4 januari 2013 12:15



Oh min gud!

killen har opererat in silikon, aa ni ser säkert själva var någonstans.

Haha i hela 5 minuter står han och är överlycklig över sin "vältränade" kropp.

Magmusklerna avslöjar honom tyvärr, men han är lika lycklig för det ^^ han tyckte att det enda som fattades på hans kropp var bröstmuskler och axelmuskler (??,you all know what i mean) :)

haha gulligt!

Vilket jävla stolpskott haha!

noll brudar till honom :D :P


Av madelene - 3 januari 2013 23:02


Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

 
 

 


  
Av madelene - 1 januari 2013 12:15

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards