madelenee -I do it my way

Alla inlägg under december 2011

Av madelene - 14 december 2011 11:43

Beställde hem 3 par skor för 365kr!! Skitbra! Jag är så glad! :D


      


 


Gjorde till och med något busigt för att få dom :P

Men en förklaring och jag tror att jag blir förlåten :)



Vill du oxå handla billiga skor ? Kommentera inlägget med er mail så skickar jag en inbjudan till dig, så får du även 50kr att handla för :) + du slipper vänta på att bli godkänd som medlem och kan börja shoppa redan idag.

Av madelene - 14 december 2011 10:49

Jag hade nästan gjort vad som helst för att få åka till Thailand nu! Jag saknar det så mycket! Det var helt underbart där,jag älskade det. jag älskade att sola, äta frukt och dricka gott hela dagen för att sen dra ut på kvällen och dansa på borden eller bara chilla ute. Det är så mysigt och så roligt. och Thaimat,riktig thaimat - inte flottigt skit som serveras här.

Åka mopped,ligga i havet för det är för varmt för att ligga på stranden, åka båt,gå på dom mysiga gatorna..åååh...Jag vill dit nu!


                   


Av madelene - 14 december 2011 10:01








Av madelene - 14 december 2011 09:25

Just det -  shoppade lite på hm oxå för någon dag sedan ^^  Lite tjocktröjer,med dragkedja (heelt nollställd på vad dom heter) och någon väska (som man aldrig får för många av) och något annat oxå. En skitfin klänning :) jätteglad!

Aa iaf, så nu har jag så jag överlever vintern. kommer inte frysa alls! :)

om nu vintern kommer...man vet aldrig i Sverige.


Hahah fint försök huh ? HAHA jag asg verkligen hah..



nää dusch nu!


Av madelene - 14 december 2011 09:13

Har både julbakat och handlat julklappar denna veckan :) Eller det blev inga julklappar... hittade ett par skor,en halsduk och en kofta till mig själv..... :D Happy me ^^

Det är korkat att handla julklappar bara för sakens skull när man är över 15 eller till folk över 15.... Det är så jävla dumt. Först leta upp en affär som någon annan gillar,sen gå fram och tillbaka i affären och ändå inte hitta något till rätt pris. Till slut blir det en skitgrej man slänger ut pengar på, bara för att.

Samma till ungar nästan, när andra människor ska köpa grejer till andras ungar. Som till mina kusiner, dom har allt! Vad ska jag ge dom som dom uppskattar ? som barn uppskattar ? det blir oftast bara en skitgrej. och jag ger gärna något som personen blir glad över.

Eller är det jag som har dålig fantasi bara?


Det är kul att få presenter, inte handla till andra - om det inte verkligen är en gåva då,som man fallit för.

Ego kanske...


Aja, sitter och laddar ner lite serier och dricker redbull (äckligt sockrigt,egentligen). Ska snart hoppa in i duschen och hoppas på att jag blir av med denna jävuls mensvärken. den dödar mig fullständigt.

Sen blir det väl bara att kolla serier hela dagen/kvällen. Jobb imorgon :)



Av madelene - 10 december 2011 04:21

Ibland blir jag full av skratt av saker som irriterar mig.

Det betyder garanterat att I dont give a shit.

Eller, så bubblar irritationen så mycket så den liksom kittlar mig innombords ?

Skrattretande kallas det. Inget knäckande eller ont menat, bara jääävligt skrattretande :P


Lycka till, helt ärligt.


 

Av madelene - 8 december 2011 08:37

Uppee med tuppen ^^  Inte så vanligt. Men gick och la mig tidigt igår, vaknade 7.00 idag.

Hade en vän på besök under kvällen, som hade en nyfunnen vän med sig. Lite knasig sådär...Men det var trevligt ändå :)

fick ta en kort liten tur i min väns nya bil,skitfet! inte fet som i FET bil, men fet som i liten,smidig och snabb ;)

Skitglad för att han hade följt mitt råd,köpt en sån som jag föreslog. Det är fan dumt att ha FET bil häromkring. Vem ska du visa den för ? bönderna som meckar ihop sina egna bilar ? Det är dom man vill jämföra sig med ?

Nej fan, köp en liten billig bensin billig bil som man kan leka med :)

Haha,skrev som om jag kunde något om bilar och var jäääätteintresserad :P not really!


Såå vad gör jag under morgonen då ? - Väntar på att klockan ska bli 13 så jag kan gå hem till mina föräldrar. :P

Tänkte innan dess diska och sen färga den förfärliga utväxten jag har. Finns inget fulare än mörkt hår och sen ljus utväxt, uuuhg!

Sen får jag nog städa i sovrummet,för jag har för mycket kläder. Love it!


Ska börja göra såna kollage tänkte jag, för att ha något att göra liksom. Skitkul :)

Får se, kanske tröttnar direkt. Det måste vara enkelt.



 

Så jävla häftig! Jag har en,fast mycket mycket fulare. Men vill lätt ha något sånt här, liten fin :)


Av madelene - 7 december 2011 15:27

Idag känns allt så mycket bättre, synd det inte var idag jag skulle jobba :/


Sovit ordentligt inatt, Vaknade i tid,fixade och trixade här hemma. Ringt massa samtal och känner mig skitduktig! ^^

Skulle ha ringt dom där samtalen för måånader sedan, men bättre sent än aldrig som en som jag pratade med sa till mig :)

Ska snart börja med maten tills baby kommer hem, fast han nog inte vill äta. Men jag vill ha ett riktigt hem,sådär som det ska vara (även om jag är emot mycket av allt "hur det ska vara").

Kvinnan fixar med hem och allt hela dagen, har mat på bordet när mannen kommer hem (jag har ingen man,men väljer lammköttet en kvinna så får han vara så snäll och göra som kvinnan säger!) och sen har man det bara bra och mysigt hela kvällen. Handlar kanske nåt från internet för mannens ihop tjänade pengar XD

Tyvärr är det inte så här vaa... Så jag lagar mat och sen bråkar jag med mitt lammkött om att han inte äter som han ska och sen sätter vi oss vid tv och pratar inte med varandra på hela kvällen....

Eeeelloor så lägger jag inte så mycket vikt i att han inte vill äta och så skojar vi och skrattar hela kvällen istället. typ gör upp en fighting match i vardagsrummet med massa kuddar och slår skiten ur varandra.....HAHA!


Onödigt inlägg med för mycket bokstäver...fuckoff!


          

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards