madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2011

Av madelene - 9 oktober 2011 01:02

Var på Stripp show igår, här i vår lilla håla. Riktigt sexig strippa om vi tar bort ögonen och näsan :P Han hade fin kropp och så iaf. Tog av allt! Visade allt, nästan, men det var nice. Hahah skitkul!

Tror han stötte lite på mig senare på kvällen, eller han försökte men jag undvek honom. Pallar inte sånt! Nej fyfan! Slibbigt!

Aspackade hade jag kanske utnyttjat honom (inte sexuellt, iam not that kinde of girl)

men nu var jag bara lite skönt lullig sådär. Var inget allvarligt :)

Tog med mig Balleexxx hem och lät henne sova här. Prtade Relgion och massa annat till tidig morgon, blev nästan ovänner så het diskussionen blev ibland. hahahaha.. men allt slutade med att vi stod och danskade tyckare mitt i mitt vardagsrum. Bara What ?!

Från ingenstans.


men det var en trevlig kväll. Jag hade roligt, trots allt ;) :P


Ikväll har jag bara tagit det lugnt, varit utanför dörren EN gång under dagen.... Har inte varit bakis idag men kom liksom aldrig någonstans förrän vid 19 tiden...


Aja nog om detaljerad livstil.

Fuck off


Jag har nya bilder på luren,som kommer upp snart :)


.......  


Av madelene - 6 oktober 2011 16:23

Min älskade blatte vän har tjatat länge på mig att jag måste verkligen måååste ladda ner The Arrivals seriers. Han säger att det är min typ av film,jag kommer älska den,fast hata den. Så sitter hemma hos mamma och gör det nu och lyssnar på tillhörande musik (eller som handlar om samma sak som dokumentären)

Tror jag kopmmer bli duktigt irriterad av att kolla på filmen, riktigt arg. Hatar när folk ljuger! jag hatar det så mycket så jag inte kan hantera det, skakar i hela kroppen och vill slå på någon. Lögner är det värsta som finns. Speciellt när man ljuger bara för att, bara för att man kan det.

Okej att ljuga för att skydda människor, men inte för att lura dom och föra dom bakom ett mörkt ljus som dom inbillar oss är LJUSET, det fina och bra ljuset.

In my ass! Kommer få damp av att kolla på filmen. Skriva hotbrev till dom som bestämmer. 

Jag är som han i norge, tar lätt ett starff för att förändra världens syn!!! (nu är jag inte så känslokall så jag går och dödar ungdomar) 


Om folket bara förstod, nu är det så att vi som förstår det, är vi som blir dom korkade och elaka i det hela- när det hela egentligen är mycket större än sådär! det handar inte om vem som har vilken åsikt, det handar om vad dom som styr vad dom gör med oss!

Allt kommer fram tillslut, så folk kan få säga vad dom vill om min teori och åsikt.

Sanningen kommer krascha era liv..!




Av madelene - 5 oktober 2011 22:57

Lycklig ändå....hittade min gamla blogg bland bilddagbokens sidor. coolt!  :)

dock är det inte den riktigt ritkigt gamla, så atte så jävla coolt är det ändå inte...

Men ska läsa mer i den en annan dag, så därför lägger jag ut den här så jag inte glömmer ^^


Att lägga den som bokmärke eller favoriter eller vad det heter är det inte snack om, jag glömmer bort att jag har en favorit mapp och därför besöker jag aldrig sidan igen som jag har favoriserat. to bad...

så atte, det här tjänar ju ni oxå på lite :) att jag är dum ^^


http://madelenee.soclog.se/p/2009/7/

Av madelene - 5 oktober 2011 20:45

haha gick in på min gaaaammla gaamla bilddabok och fyfan vad jag har skrattat...Hahah fyfan vad kul. Jag ångrar SÅÅ att jag inte har min gammla blogg kvar.

Kan bara tänka mig allt sjukt jag skrivit där... hahahaaaa



 


SKAAA JAG LÄGGA MAAJ PÅ DAAJ ELLOOOR ?!

Ibland blir jag full av skratt av saker som irriterar mig.
Det betyder garanterat att I dont give a shit. Eller, så bubblar irritationen så mycket så den liksom kittlar mig innombords ?
Skrattretande kallas det. Inget knäckande eller ont menat, bara jääävligt skrattretande :P

Lycka till, helt ärligt




haha ska kolla mer, sen lägga ut mer kanske. aaah gud. Jag får inte nog av mig själv  ^^

Av madelene - 5 oktober 2011 20:28

Har ju varit och klippt mig idag :) Skitbra blev det. Var lite kritisk men hon var jätteduktig. Jättenoggrann och duktig. Så jag är super nöjd! :D

sket i att färga det. Jag menar, jag ska ha en färg. Det skulle jag betala 700kr för i salongen - visst då får jag förhoppnignsvis det bra,riktigt bra. Men vad säger egentligen att jag ska misslyckas hemma när jag köper färg för 200 ?

visst inte lika bra för håret, men så jävla dåligt kan det inte vara. då hade dom ju inte sålt det ?! jag menar dom säljer inte Tröd på systemet - för det är FARLIGT att dricka!

Folk överdriver så mycket, hur mycket kan det skilja på prudukterna ? eller HUR mycket mer skadar det egentligen ?(man får ju inte missbruka skiten, som med vad som helst)


skitsamma, jag står ut med vad det än är. Mitt hår är fint ändå.

Så jag köper färg själv och färgar det :)


Folk säger att denna fägen jag har är skitfin, men jag trivs inte alls i den.

Det är BLEKT hår i solen och ingenting som legat i solen och blekts (??) är snyggt. Förutom blondiner då kanske,eller kroppen som inte bleks utan bräns ;) :P

Nä, jag gillar inte det. ska färga det mörkare. Hade det varit sommar så hade jag faktistk testat massa blonda slingor, bara för att det var längesen och jag vill se hur jag ser ut :P (var blond fram tills jag var 17)

Men nu är det höst och vinter, så det får bli mörkt :) tycker jag passar skitbra i mörkt, så lite glad är jag ändå att det inte är sommar :P



 

Av madelene - 2 oktober 2011 17:57

Som i lycko tidningen,haha kommer ni ihåg ? Kommer ihåg att jag alltid läste den. Tyckte Spara va så jävla snobbig och korkad :p


Resan är bokad förresten :D

Har jättemycket att se fram emot. mallorca som jag var i, och nu denna resan som kommer om 3 veckor typ (får vara hemligt tills de bara är dagar kvar ;)), och sen i vecka 2 blir det ännu en resa,dock inte utanför landet men ändå,för då blir det skidresa :) Har åkt skidor varje år sen jag var 2-3år vettni. men det var några år sen nu, typ 3. så det ska bli kul att äntligen komma ivåg och åka skidor igen.


Hoppas pengarna räcker bara, eller dom borde göra det om vi planerat rätt :)

Det är skönt när pengar väl börjar rulla in på kontot. det värsta är väl att det tar tvär stopp snart .Men då har vi iaf fått njuta lite nu, så vi inte sitter på småpengarna och snålar sen och ändå inte fått någon njutning och ro för pengarna.

Nej jag anser som så att har man pengar så handar man för dom. Va har jag för nytta av sparade pengar, mer än att jag har mycket pengar ?

pengar är inte så vitkigt för mig, kanske för att jag inte förstår pengar, men pengar är iaf inte allt (även om jag hade förstått det) - och jag anser iaf att när man har pengar så ska man leva för dom.det kostar att sprata oxå, så slösa på rätt sätt ;)


Jag kan inte sitta på massor av pengar nu och tänka, det är bäst jag lägger undan det mesta för ifall jag inte skulle kunna ha pengar över en annan månad.

då sitter jag hellre med mina nudlar och tänker tillbaka på när jag hade massor av pengar och kunde göra i princip vad jag ville :)

pengar kommer alltid igen, alltid :)









   

Yeah baby! Fuck yeah! ;)

Av madelene - 2 oktober 2011 17:11

Sådär, då har jag beställt en jacka :) Jättefin, dock ska jag köpa en till :P och det är sån jacka som aaaaldrig kommer bli gammal, aaaaldrig kommer bli ful eller nåt.

Den jackan jag beställde nu är mer,aa en stil liksom- och jag är rätt varierande,men alltid en toutch av mig själv ;) :P

Varför ska jag köpa två jackor ? för att jag vill det :) det är viktigt för mig att ha flera jackor, så jag kan variera.

Det är skittråkigt,enlig min egen åsikt, att bara ha en jacka! En jacka som du har till allt! Jeans som legins och tunikor... Nej, man sk ha minst 2 jackor, 3-4 hade varit det bästa :)

jag hade passat perfekt till hemmafru. testa kläder och göra min fin hela dagarna, på någon annans tjänade pengar ^^ åh vad lycklig jag hade varit ;D


Nu är det bara skor som jag ska köpa, och jag vet typ vad jag vill ha. Har hittat ett par, eller vill ha ett par nya fake uggs oxå - men förutom dom så har jag hittat skitsnygga fodrade stövlar.Riktigt fina :)

Men vill ha ett par andra oxå, som man bara stoppar i fötterna och går-passar till allt. uggsen gör ju iofs det. men jag vill ha mer vinter känga oxå liksom. Ett par uggs,ett par höga stövlar och ett par kängor - perfekt!


Låter kanske som jag är värsta snobben, men det är jag inte. Äääääälskar bara att handla och ha allt jag vill ha. jag äslkar skor,väskor,underkläder,kläder,smycken,hår/hudvård asså allt sånt där tjejigt. jag vill ha ett slott med allt som en tjej behöver. typ 10 000 olika par skor,minst lika många klänningar och 5000 olika jackor,väskor - ja asså allt.

Och fast jag älskar allt det där tjejiga, så är jag nog egetnligen inte så tjejig... ??

grjer är roliga bara, jag älskar grejer :)

Och sen kanske jag ska tillägga att jag absolut inte har pengar till allt jag vill ha, och därför kan jag inte köpa så mycket som jag önskar.

men det är ju tur fantasie världen finns, så jag kan gå in här och skriva ner mina vilda fantasier ^^ ;)


Av madelene - 2 oktober 2011 14:14

Bloggnörd - yeahhhey, det kommer en app för bloggen. skitbra :D Då kommer jag nog blogga mer, tror jag :P

Hatar egentligen allt som man gör på sån där ny fin modern mobiltelefon. Toutch är fan det värsta! Man får inte meddelande som man ska, ibland går det inte nå mig, internet funkar inte trots perfekt nät och täckning. skitkasst! och allt är jättesegt, fast jag har en av dom snabbaste smart-telefonerna.

Dom kanske bara är bra i storstäderna dom där telefonen. Såna här små hålor är inte ens utsatta på kartan...Bull!

Men jag gillar det ändå, det där med appen :)  gillar kanske bara ideen,praktiskt sätt är den kanske inte så bra, man bara stör sig på den. Ingenting blir rätt....


Aja.

Har haft en riktigt skön helg,trots att jag inte gjort så mycket. Men jag har varit skitnöjd. Har fått lägenheten städad och fått mitt lugn och ro. Suttit på balkongen och läst (vuxenpoäng, eller smart-poäng XD ),har ju varit så jävla skönt väder. Sommaren kom tilllbaka,bara sådär :)

och sen har jag även träffat lite vänner :)

men nu är jag jättesjuk, eller inte jättesjuk. men jag har ont i halsen och är snorig, har nog lite feber oxå om jag känner efter :P

Men det får bli bra tills imorgon, eller tills på tisdag iaf.

På onsdag ska jag klippa mig och färga håret. Skitbra, behöver verkigen det. kostar som fan bara, lite bull. Men men, jag MÅSTE klippa mig. Det ser förjävligt ut.

Så moster fixade en tid till mig, på onsdag. Ska passa på att sola då oxå :) Har ju börjat med det igen. Man är fan så mycket snyggare brun! jag är det iaf.... Så efter Mallorca så bestämde jag mig för att göra det till en vana igen, en gång i veckan -sola alltså. man behöver det, jag kommer bli pissdeprimerad annars sen i vinter.

Bli rädd för mig själv och sånt igen, som hänt en gång förut. Vita damen i speglen, freaked out!


    



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards