madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juni 2011

Av madelene - 5 juni 2011 05:00

Solen lyser redan på träden utanför mitt fönster. Inte konstigt att jag inte kan sova, egentligen. Vädret kommer bli schyst idag oxå, naaaääjzzs :D

Solade typ halva dagen igår. Tvättade och sånt innan på dagen, skönt att få det gjort.


Har ställt klockan på 12.30 Så då ska jag upp och lägga mig på balkongen och sooooula :)

Sen ska jag träffa lillebror en stund, dra ner till mormor och bada i poolen skulle jag tro vi gör. Mormor skrev hon ville träffa mig igår på FACEBOOK... hahah neerds det är vi allihopa,allihopa. aa iaf, så att så blir det nog.

Sen chill resten av kvällen, eftersom jag ska jobba på måndag morgon och tjäna fett med cash len ;) :P


Nä, kollar nog på någon barn film nu eller något som varar i 80 minuter eller nåt, sen sover jag nog som ett litet barn :)


Onödigt,skitonödigt och meningslöst. Hejdå bloGG


 

Av madelene - 5 juni 2011 04:55

Ännu en vaken natt :/ Jobbigt, har ändå varit igång hela dagen med massa saker. Älskar sommaren som kommit :)


Har sovit jävlit dåligt dom 2 sista veckorna. Är kanske mitt omedvetna oroligt ?

Jag vill isf inte att det ska vara det!

Hatar att jag inte rikigt kan vända min tanke där.

Människor jag inte vill eller orkar bry mig om,som inte förtjänar min vänskap och omtanke, dom vill jag bara kunna släppa sådär. Pooff. Jag bryr mig på rikigt inte om dom, men ändå så hör jag på varje ord någon säger om personen. Lyssnar kanske inte alltid exakt vad personen säger, men jag hör iaf, och inte ens det vill jag göra egentligen.


Jag lägger ner alldeles för mycket tid,energi och tankar på människor som inte förtjänar det. jag förstår inte varför jag gör det. Varför jag inte bara släpper en person som gång på gång utnyttjar min godhet. Eller att jag ens pratar med människor som utstrålar falskhet och svek. Varför drar jag inte mig ifrån ? Varför tillåter jag mig själv tycka synd om människor som inte förtjänar det ?


Det är min stora svaghet. Jag tycker synd om alla och tror mig kunna hjälpa allihopa, eller jag vill kunna hjälpa, jag vill med hela mitt hjärta ibland.

Det gör så jävla ont. Varför har jag just fastnat för det där, som krossar mig hårdast ?


Någon sa att det ligger i mitt undermedvetna, men hur kontrollerar jag mitt undermedvetna fullt ut ? Hur slutar jag tycka synd om människor som ingen anna bryr sig om, just för dom alltid,alla gånger har sketit i alltihop och spottat på dom som för den gången stått dom närmast. Varför stannar jag kvar hos såna ? som inte förtjänar mig ? Som jag inte får ett skit utav mer än svek och ilska.


Aja, försöker rensa huvudet på tankar, på personer.

Människan säger att allt har sin tid. Men om man bestämt sig, på riktigt att aldrig göra om samma misstag åter igen, vad misstaget än består av - hur håller man då fast vid det utan att låta det gå en tid, tiden man bestämde sig för var ju Nu.


 Varför lyssnar inte hela huvudet på vad jag säger ?!

Av madelene - 4 juni 2011 01:03

Siestan är i full gång här i Hässleholm.

Jag har bojkottat det där sen jag vet inte när. Bara för att det är i Hässleholm :P Löjligt va. Men jag hatar verkligen hålan!

Det är så konstiga och stöda människor härifrån så vem som helst hade blivit chockad och illamående.


När man kliver av tåget på Hässleholm central så möts man av 20 tal äckliga luffar brudar och killar i åldrarna 12-17,fjortisar som står och skriker, pundare i alla åldrar i alla olika sorters skick, gamla avdanskade alkisar,hemlösa,freaks som ser allämänt konstiga och förskräckta ut, folk som står och pratar med sig själva, folk som är så pass sociala så dom helt plötsligt kan komma fram och sjunga falska toner i en härlig melodi.


Så attee, att hänga på siestan är som att sätta sig i en hage med bara massa konstigt folk, med alkohol och massa annat i kroppen.

nää, går hellre på andra festivaler där jag inte vet vilka svinen är, eller ifall dom ens är några svin/freaks.


Har varit på hultsfred en gång :D kollade på ozzy osborn och 50 cent bla.

Var nere i en djup depression när vi var där, så hade väl inte så jävla fett egentligen. Men jag är glad för jag gjorde det ändå, det var kul trots omständigheterna.


                   




Nae, nu ska jag nog sova lite. Längtar tills imorgon då jag hoppas på kanon väder :D Pressar som fan i solen.


 

Av madelene - 3 juni 2011 21:58

Okej. filmen rocky var rätt bra ändå :) Kollade slutet, som var faaantastiskt ^^

Nu ska vi kolla på scary movie 4, rätt kul kanske ?


Skitbra väder idag, älskar det! solat som fan, tagit det riktigt lugnt. Tagit en promenad och lite så oxå,möööyjsigt...

Hoppas på samma väder imorgon :D


yeye. fuck you, puss och kram :)


    


Av madelene - 2 juni 2011 22:51

Fan vad tråkigt allting är! Är jätteuttråkad! Kan iofs gå och lägga mig, eftersom jag bara sovit typ 2 timmar inatt. Men jag tror jag blivit övertrött, så jag går på helvarv nu. Kommer antaligen vara helt slut om en timme eller nåt och somna innan huvudet landat på huvudkudden. Snap!


Baby kollar på rocky, tror jag det var. Skittråkigt, eller jag vet inte. men jag är inte film typen, jag gillar inte film egentligen. Det är skittråkigt och man måste verkligen vara på ett speciellt humör för att palla kolla på en film, orka bry sig om en handling om något helt ovessentligt,obetydligt egentligen.

Som sagt, man måste vara på ett speciellt humör för film. en känsla som inte dyker upp allt för ofta hos mig. Så "raggnigns repliken" -Hej vill du kolla film? ,funkade aldrig på mig. Jag kollar helst inte film, då kan vi lika bra läsa en bok och hur kul är det att göra...med någon ?


En grej som jag verkligen gillar, det är blogg världen. Följer den slaviskt, patetiska äkta människor som gör bort sig offentligt, ibland av misstag, ibland av ren stupidity. SKITKUUUL :D

Kissie är en dum/smart brud. Försöker vara perfekt i en ding ding värld. kan bara gå åt ett håll -överdrift! Hon tror hon är "världsvan" för att hon vet hur stockholm funkar, waaaow tjejen,waow!

aa sen då läser jag paow,dessie och gossips - för det mesta. Händer jag går in på andra bloggar oxå, som skriver om mer intressanta saker och mindre intressanta saker,vissa är bara skitsnygga att kolla på :P Vissa ger mig skitbra internet butiker,rena guldfynden ibland.

Jag äääälskar ^^ att läsa bloggar. jag skrattar åt/med,skäms och ibland tycker synd om människor i vissa bloggar.

Its fun, det fördriver tiden om inte annat ;P


Snart börjar mitt schema :) jag läntar.

Sen jävlar tar jag för mig,ni skulle bara veta ;)





 

Av madelene - 1 juni 2011 00:14

Ja hatar att välja ny telefon. Det kommer ju upp "bättre" men framför allt snyggare telefoner hela tiden. Det är som en Fu**ing djungel!

Sååååattee.



Jag älskar sony ericsson. Sådär som man älskade nokia 3310 :) Bra musiktelefon, som jag värderar högt!


    

iphone. som jag egentligen hatar ? tycker cameran är spännande bara :) musiken är väl oxå rätt okej på den eller  ?


  

Nokia N8. den har grym camera, annars vet jag inte. Den verkar väl cool sådär.

Men tröttnar jag på den ? Nokian (förutom 3310) har jag tröttnat på förr. jag gillar inte nokia.




 

Lg 2X verkar rätt cool ändå. Bra musik,bra camera,snygg som fan, verkar helt lätt. Lutar faktiskt åt den här...

Av madelene - 1 juni 2011 00:05

        


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards