madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2011

Av madelene - 4 januari 2011 05:01

Ditt namn:


- Madelene
Födelsedag: - 18 Maj
Ditt födelseställe: - BB kristianstad
Spelar du något instrument: - nä
Ligger Skåne i Sverige: - tröttsam och korkad fråga, ja! historia.se
Har du några danska släktingar: - Nej
Dina första tankar när du vaknar: - baby ?
Är du hungrig: - Näe
Vart befinner du dig just nu: - jobbet
Vart bor du: - Bjärnum,pisshåla
Är du singel: Nej
Är du svensk:
- Ye
Låt som jag lyssnar på just nu:
- Något flummigt på mtv
Antal timmar sömn inatt: - 0
Vem är snyggast: - Jag och mina syskon!
Höger eller Vänsterhänt: - Höger
Sängdags: - När jag är trött ?
Brukar du svara på kontaktannonser: - haha nej!
Åsikt om jultomten: - lurendrejeri rakt av!
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: - Madelene. Men hade en önskan om Linda i tonåren :P
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: - Madelene hade mamma bestämt sig för när hon var liten
Pepsi eller Coca Cola: - Cola
Mjölk i kaffet: - Kaffe i mjölken*
Sjunger du: - ye,när och var som helst.
Har du varit kär: - Ohja.
Är du kär nu: i världens bästa
Den starkaste du vet: - min lillebror på 14 bast. Lyfte mig OCH mamma för någon dag sedan
Vill du gifta dig: - ja! pampigt som fan ska det va
Din hårfärg och frisyr: mörkbrunt med lite små slingor i guld/ljusbrunt
Skorna du hade på dig idag: - mina fejkade uggs
Kläder du hade på dig idag: - svarta tajta jeans,vit lång tröja och fred perry tröja,sån man knäpper fram till (helt tappat ordet)
Favoritfärg på kläder: - Alla färger, love colers!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: - massa nya kläder är ju alltid kul ;)
Har du rosa kamouflage-kläder: - typ rosa leopard tajt. Eller va ? :S
Tatueringar du har: - 1
Piercingar du har: - Öronen.
Har du glasögon: - borde ha
Din perfekta Pizza: - lagunas förredetta ägares kebab pizza.asså shiiit
Favoritårstid:
- Sommar!
Favoritmat och dryck: - kött,krocketter,bearnääääs sås och ketchup. mmmm
Choklad el. vaniljglass: - chocklad i allt!
Gillar du när det åskar: - nä livrädd :(
Fest eller myskväll? - mys!
Vad köpte du senast: - maaaat
Hur svarar du i telefonen: - Aa hallå. Eller, heej det är madelene. Eller, shuuuu kompis från andra sidan ooooområdet!
Hur svarar du i mobilen: - Samma som i telefonen ? :S
Vem ringde senast till dig: - My babyboy
Sov du ensam inatt: - Sover inte inatt
Ätit sushi den senaste månaden: - skulle aldrig få för mig! fancy in my ass!
Blivit slagen den senaste månaden: - Ja idag, misshandlade handen rätt in i något ? to angry and confuse to remember
Har du sagt hora till en lärare: - men nej!
Dricker du: - Annars blir man väl uttorkad ?
Röker du: - tyvärr, men inte så grovt längre *stolt*
Tar du droger: - dont do drugs - just weeeeeed :P
Känner du någon som tar/tagit droger: - Aa, men håller dom på avstånd. dom får bara umgås med mig när dom kan bete sig!
Har du svikit någon: - Det har hänt, allt för ofta dom senaste åren :/
Har du tänkt tanken att mörda någon: Tänkt tanken? Har planerat utförligt. Dont fuck with me!

 

Ye mina gecha kulor hänger där, i noted! :p


  

Av madelene - 2 januari 2011 06:49

Orden snurrar bara runt i huvudet, jag hatar denna känslan. Det gör mig så ledsen att jag aldrig kan få må bra, aldrig helt bra. Skulle jag må bra så är det kanske någon timme om dagen, annars suger livet rätt hårt enligt mig.

Vaknade klockan 5 av att min pojkvän inte hade kommit in och lagt sig utan somnat på soffan. Mitt undermedvetna blir oroligt och nervöst och jag vaknar jätteledsen och sur. Blamar pojkvännen direkt, han vet att det blir sådär. Varför kan han inte göra mitt liv lite lättare ? När han VET hur jag blir.

Det är såklart inte hans fel, absolut inte. Men det känns bättre att kunna skylla på någon för sitt psykiskt dåliga mående, det tar inte bort den hemska känslan, så onödigt att försöka ljuga för sig själv och såra andra människor. För min pojkvän blir jätteledsen om han får reda på att jag vaknat och mått såhär, och om jag dessutom skyller allt på honom.


Min dag är förstörd nu, jag vet att så ska man absolut inte tänka- för då blir det så.

Men jag ska faktistk jobba senare idag, hela kvällen. När det är dax att gå till jobbet så önskar jag hellre att få gå och lägga mig. Det stressar mig. Jag har någon adhd eller what ever(trots utredning på psyk där dom påstår att jag är fullt normal) för jag klarar inte hantera sånt här. En normal människa hade inte tänkt så mycket på det, utan kanske fixat och donat lite och sen lagt sig lite på förmiddagen och vilat för att sen kunna gå till jobbet. Jag är för stressad för det, trots att jag då enbart har den jobb tiden som ett måste denna veckan. Annars är jag helt ledig. Jag vet alltså om att jag inte behöver stressa upp mig, jag behöver inte tänka på 10000 olika saker och oroa mig över grejer jag aldrig kommer ha kontroll över.


Jag mår jättedåligt, det gör ont i hela kroppen,skakar i hela koppen, gråter hysteriskt innombords! Jag förtjänar inte det här, jag gör verkligen inte det. Varför mår jag så dåligt ? Varför kan jag inte få må bra och vara tacksam över det lilla. Varför ? Ber jag till en Gud som inte finns ?


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards