madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 17 september 2016

innefrån <3

Av madelene - 17 september 2016 01:21

Jag har inte riktigt varit så känd för att välja rätt val här i livet. Det blir alltid fel, hur mycket jag än tänker fram och tillbaka.
Återigen i livet så står jag vid ett vägskäl, och jag har ingen aning. Jag är rädd för att jag bara go with the flow some vanligt, det sin händer det händer liksom, och jag får finna mig i de. Sålänge det är någorlunda på min villor ändå.

Ibland önskar jag att vi hade den där guden som kunde visa oss vägen. Mem det är inte riktigt så. Allt händer i ens eget huvud, att tro på något är det allra viktigaste när man ska nå någonting iofs. Men sen om det är gud eller en nära vän/familj,andar eller vad som heöst-så slutar det med att man går in i sig själv och finner sin röst och vågar följa den.
Jag är lite vilsen,och har inte riktigt mig själv än-trots 29års ålder.

Listor ska va bra vid vägskäl i livet. Problemet är att jah aldrig kommer till skott att skriva dom där prioriterings listorna.
Jag måste nog fokusera på det! Så det inte blir fel åter igen. Jag vill inte va den jag varit och möjligtvis fortfarande är.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards