madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2016

Av madelene - 3 april 2016 23:22

Idag har verkligen varit blandad. Jag har gråtit lite, vilket är ett ont måste verkar det som. På något sätt måste det ut.

Har även varit med min mamma och kollat på vårshoen på musikteaterskolan. Duktiga är dom! :)
Jag och mamma kollar varje år :)
Det var lite sämre detta året än förra, men som sagt dom är jätteduktiga!

Har fått nyklarna ?? kommer nog bli nice. En kick i röven liksom! Need that..

Imorgon fortsätter packandet och flyttlassen börjar gå. Får se när jag väl flyttar i in på riktigt sen. Jobbigt att lämna denna lägenheten :(
Eller Mja blandade känslor. Mycket skit som hänt här, både glädje och farligt shit.
Ska väl va glad jag ändå står upp, andas och så.

Dax att sova.
Hoppas på att morgondagen blir bra. Hoppas på sol! Det kan verkligen göra min dag totalt! ^^

Av madelene - 2 april 2016 23:33

Det sägs allt blir vad man gör det till. -idag har jag verkligen försökt!
Vaknade sent, blir så av humöret. Gick lång runda med Haidi, lät henne springa och leka av sig eftersom jag sovit så länge. Dock är min dogge dog inte så morgon pigg själv. Hon vägrar gå upp innan elva! ?

Har haft mamma på besök och druckit kaffe i solen som tittat fram lite då och då.
Jag tycker det är jobbigt att prata, eller ta kritik och prata om det. Jag vet inte vad jag kan lova och paniken bara växer inuti mig. Så jobbigt att inte kunna hantera känslorna.

För att skingra tankarna har jag packat resten av eftermiddagen kvällen. Imorgon är det dax! Nyklarna i handen och jag startar om från noll.
Ser inte fram emot det längre. Är tacksam och så. Men något känns oroligt. Inte rädsla utan oro.
Gäller att kämpa!

Av madelene - 2 april 2016 00:09

När hjärtat värker, huvudet snurrar och bara vill gråta för att man är den mAn är.. Jag är trött på att inte älska mig själv på riktigt,
Jag har grymt självförtroende, eller Mja hyfsat-alla har dåliga dagar ;)
Men självkänslan är som bortblåst, om den ens funnits dör någon gång?
Självförtroendet har tagit över så jag har trott jag har god självkänsla oxå. Trots att det hAr två totalt olika betydelser,som lätt blandas ihop.

Idag har varit en riktig pissdaf. Jag har mått så dåligt och ikväll krascha det helt! Det var längesen jag grät, så på så sätt var det väl bra antar jag. Någon gång måste ju allt ut.
Knappt hälften kommit idag, tårar jag verkligen kämpade emot. Jag hatar känslan.

Jag hoppas morgondagen ger mer positiva kickar.

Älsklings doggen har haft det bra iaf :) två lång rundor och fått springa fritt. Plus lekt hitta godiset. Hon är så duktig mitt djur ^^
Tråkigt att se henne ledsen när jag är ledsen bara, men en underbar tröstare får man leta efter ?

Dax att sova. Med hopp för imorgon,enkelt hopp ??

Av madelene - 1 april 2016 05:44

För mig är det godnatt., inte för att jag jobbat, utan att för att jag inte kunnat sova inatt. Varit så nätter nu. Jag glömer bort tiden, glömmer bort att jag är trött. Ja det är då konstigt i mitt huvud..

Dax att sova nu några timmar iaf, sen blir det möte och sen fortsätta packa!
På fredad är en stor dag och vändning i mitt liv! Jag börjar bli nervös och osäker nu. Trots det ser jag fram emot det, så lite blandade känslor.


Alla som läser kommer få klarhet i vax som händer om någon dag :)

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards