madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

Midsommar

Av madelene - 22 juni 2014 16:22

Jag vill inte låta bitter, även om jag faktiskt är det -men jag satt själv på midsommar, inte bara midmmar utan hela helgen. Eller näe, nu överdriver jag. D var faktiskt här efter tolv på midsommarafton, och igår var S här och vi hade film kväll.. Så inte heeelt själv..

Jag kunde dragit till Halland och firat med folk om veerkligen ville vara med mig. Men näe, jag valde att sitta hemma och vänta på att något skulle hända -stuck!

Så dumt av mig, så därför får jag skylla mig själv lite. jag kan inte vara bitter, jag gjorde ju mitt val -dumt val! och att jag aldrig lär mig heller.. Grejer kommer inte serverade, jag får själv ta tag i grejer! jag vet ju så väl..

 


jag vaknar oftast på gott humör nu förtiden, glad för att det är en ny dag.. dock så väljer jag ständigt fel så att jag gör mig själv besviken. jag gör ingenting av dagen, oftast inte iaf.

jag är ute med min hund, städar min lägenhet. Det är typ de...

Ändå har jag så mycket att göra egentligen, folk att höra av mig till.

jag måste komma loss, ändringen finns redan i huvudet.. Jag behöver bara komma loss!


Har kommit fram till att P är som en stor kloss för det där att komma vidare. Det är precis som om jag är fast i 2007-2008.. jag vet inte vad jag håller på med, varför jag är så besatt på nåt vis.

jag vill inte ha honom, mer än som vän-bara det! ändå så är där ett begär om hans uppmärksamhet. Det är sjukt, och jag vet inte hur jag kommer ur det. Så mycket som har hänt så borde jag vara över det för lääääääängesen.. Men näe, han sitter där som en sten i hjärtat! jag bryr mig så mycket så det ibland gör ont i mig... Dumhuvue!


Näe nu ska jag dra och handla, sen ut med doggy bus. Solen har precis behagat att komma fram genom dom tunga gra molnen -BRA jobbat sooolen! ;)


Ska sätta mig och leta upp ett billigt mobil abonnumang senare med.. Svin dyrt med tele2 ju! rena bluffen!


 

 
 
Luna

Luna

26 juni 2014 21:09

Men åh vad söt hund!!♡

http://lunasilver.bloggplatsen.se

madelene

23 januari 2015 09:35

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards