madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

babblar

Av madelene - 10 maj 2013 01:01

Är lite stolt över mig själv ikväll :) Cyklade faktistk till jobbet - 7-8km. Har inte gjort det sen förra sommaren men nu är det dax igen.

Det var verkligen skönt! Lite jobbigt också såklart, men mest skönt.

älskar vädret, älskar att värmen har kommit  :D jag hoppas den är här för att stanna.

Som vintern. Den kom 1 december och försvann i mitten av april. Sommaren,för mig, börjar i maj o slutar i slutet av agusti eller början av september. jag hoppas det håller i sig hela sommaren så vi får en ordentlig sommar!


Har pratat lite med min bästis ikväll.Underbart att höra hennes röst, bara en sån enkel sak.

Så bekväm jag är med henne, det är så skönt att ha en vänskap som hålt så länge -15år!
jag har flera stycken såna relationer (kanske inte just 15års relationer), där jag känt personen väldigt länge och känner nästan innan och utantill -jag tror jag är sån som person att jag håller mig till det jag vet är bra -varför byta? :P + dom jag känt länge vet jag att jag kan säga precis vad jag vill och dom förstår mig,eller iaf lyssnar om dom skulle missförstå. jag behöver en trygg relation, för att kunna vara trygg i mig själv tror jag...

Samma om jag ska ha ett förhållande, jag är inte tjejen som har ett förhållande som tar upp av min tid i några månader bara -utan vill man vara tillsammans med mig så ska man vara jävligt säker. Annars blir det ett rent helevte sen när det tar slut, trust me :P

jag tror det handlar om att jag måste veta var jag har personen, jag vill inte vara osäker -osäkerhet är den väärsta känslan. jag vill veta precis, hur ont det än må göra.


jag tänker typ såhär. Varför dela med av mig själv till någon som bara vill ha med mig att göra några månader. jag är ju känd för att vara öppen och rak till folk, skulle jag ta upp min tid på små relationer så hade ju hur många som heelst vetat precis allt om mig. och sen palla skaffa förtroende för någon som sen pissar på dig..nej asså, ta inte upp min tid. Det är så onödigt med små förhållande. Lär känna varandra ordentligt, fall inte för små grejer utan var säker på din sak och kör sen på bara.. be there or not -black or white..

Fall inte och sen inse att människan du precis träffat har fler negativa sidor än positiva.


haha jag kanske är bitter :P Eller nej, för såhär har jag alltid varit. Det är inte bittert. jag vet vad jag vill ha helt enkelt, och det får inte vara onödigt eller inte värt "besväret" :)


Får se hur denna natten går. sniffar redbull för att hålla mig vaken..vilken tur jag har datorn med mig.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards