madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

when the rain is gone

Av madelene - 7 maj 2013 11:20

Vaknade av att sop-bilen slog sönder tunnorna utanför, eller det lät iaf som om dom försökte riva hela sophuset.

Tänkte att ja klockan kan väl vara 10-11 någonting. Nej fan, halv 7 på morgonen!

Kunde inte riktigt sova efter det och efter en timme spydde Heidi och då kunde jag verkligen inte somna om. Så jag bestämde mig för att bara gå upp.

Heidi som annars brukar vilja sova länge följde med mig upp och vi drog ut på långpromenad. Cyklade även med henne lite. Så duktig är hon, underbara lilla hund!


Trots att klockan bara var lite över 9 när vi gick ut så var det riktig sommarvärme ute. jag mår så bra av sånt. Maj månad är nog en av dom bästa. Jag blir på gott humör av att se allting slå ut, och hur allt bara blir grönare och grönare. Och ja sen fyller jag ju år i maj månad också ^^


Har fixat frukost till både mig och Heidan. Jag har suttit här med mitt i en timme nu typ. Heidi vräkte i sig sitt på 2 sekunder och har nu legat vid mig hela tiden för att se om man kanske kan få lite människomat också :P


Håller på med tradera och massa mail grejer. kul men jobbigt, så invecklat så jag blir tokig. varför inte bara göra det superlätt :P
Har köpt 4 grejer smycken från tradera -150kr för allt! jag vet att ena armbandet typ kostar 150kr i affären. så jag är öööverglad :D


Hoppas alla har en bra dag. njut av solen om du bor i skåne, tydligen ska det regna imorgon :/


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards