madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Just can't live that negative way...make way for the positive day!

Av madelene - 26 april 2013 00:15

Sådär, då blev jag frestad av rean. Köpte inte alls det jag kollat in från början, och skippade helt det där med att tänka över köpet över natten.

Anledningen är för att det fick loss på 300 spänn, ett par skor och en tröja. Svinbilligt. Ingen skulle kunna tacka nej! ^^


Längtar tills skorna kommer, dom är verkligen impuls köp :P Hoppas jag passar i dom och ser cool ut ;)


Nly trend - Dark Top hos Mylovebasket

Tröjan ser skitful ut på henne..Den är jättefin irl ^^


 



Nu är det bara några få grejer jag vill ha sen är jag helt nöjd.

Men aa, man får ju inte allt som man vill så vi får se hur det blir ^^

Slösa eller spara ????


Vill in på bubbleroom och klicka hem det jag kollade på där också, för 1000spänn. byxorna där,mmmmh!


Och sen har jag "lite" i en hm-bag inne på hm.com med grejer för 1000 spänn där med.

Så lycklig jag hade varit om jag hade kunnat beställa hem allt det där ^^


Hade kunnat rensa ut lite mer ur garderoben och sälja.

Jag hade behövt göra det minst varannan månad eller nåt. jag har mycket kläder jag inte använder + "skit" som jag har för att kläderna kan vara bra att ha :P Så onödigt. Typ massa t-shirts och linnen. Samma med mjukis-byxor.. onödigt många :P


men rensade faktiskt min underkläders låda idag. Försvann lite iaf :) dock är det fortfarande överfullt. Inte lätt  med underkläder fetish, blir ofta för mycket.


Mycket shopping här nu, men det är typ det enda jag tänker på. Jag är helt besatt. Tur jag inte får ta kredit, för då hade 10 000 kronors gränsen varit spräckt för läääängesen ;P

Bra anledning till att jag har begränsad kredit! dont trust myself :P




VILA - Femme S/L Lace Top hos Mylovebasket Object - Yuna X Sweat hos Mylovebasket B.young - Lilika Pants hos Mylovebasket Only - Suspect Hood Sweat hos Mylovebasket

Igår kostade allt detta + en klänning 700kr! Idag kostar det 1500... Hatar när jag ångrar att jag inte bara klickade hem grejerna.. Så dumt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards