madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

miss fatty fatty

Av madelene - 21 april 2013 22:35

Idag gick min gräns på godis ätandet. jag har ätit godis konstant i 3 månader typ. Först var det Thailands fel att jag var så sugen på svenskt godis. Sen har det bara rullat på och jag har tänkt hela tiden att jag måste röra mig mer eftersom jag inte kan låta bli godis. jag rör på mig MEN iam a meatball anyway...


idag när jag kom hem till mamma så säger hon: Du har blivit lite rundare eller ?

Bara aaah! ja jag vet, det är godisets fel. jag rör på mig men bara växer :( ååh jag vill inte ge upp my best friend tjoocklad (choklad) iam in love, and for real this time...


Men nä, jag bestämde mig. Inget mer godis nu förrän jag fyller år. och sen efter min födelsedag så får jag inte äta någon sötsak fram till midsommar. Sen efter midsommar har jag inte fler mål utan kan börja tänka på vinter"pälsen" igen ;P Hahaha jag bara skoja.


Men jag är så dålig på sånt här extremt skit.

Vissa är ju såna som inte alls äter godis eller onödigt fett eller bla bla.

Jag är sån som lever lagom ohälsosamt. IBLAND äter för mycket godis, inte alltid utan bara lite lagom och gör det ibland... :P

Samma med träning, jag tränar ibland och då väldigt hårt -men sen får det vara bra. inget extremt.. :P


iaf, jag har gått upp 3 kg.. och det är dom 3kg som gör mig för fet. Jag är mullig i vanliga fall och sen när dom 3 kg kommer så baaääm fetma på laaaagom nivå ;P

Haha nej men det är såna jobbiga kg. Allt blir jobbigare helt plötsligt..

Jag vet att jag bara behöver sluta att äta som om världen var gjord av sockervadd och röra på mig lite, sen är kg borta.

Meen ååh! jag vill äta goodis! eller choklad..


Som just nu i denna stund är jag så sugen på någonting så jag håller på att bli galen. Vill bara gå och göra en chokladkaka som en riktig tjockis :P



   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards