madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

I just need to talk me off

Av madelene - 17 april 2013 22:02

Hatar när jag säger för mycket och sen bara inte kan sluta utan bara kräker ut mer och mer och mer. Ingen som helst tanke på hur det får mig att låta, se ut eller om det kan skada mig, jag bara pratar på.Babblar på och kan inte komma ur det,måste berätta mer detaljer för att bli rätt förstod.

Tänker hela tiden, bah -fuck! skriv eller säg inte mer nu..låt folk få tro vad dom vill,dom har alltid sin egen uppfattning ändå -det spelar ingen roll vad jag försöker få fram.

Men jag kan inte sluta, jag har tusen fler grejer att säga för att förklara hur det ligger till,jag har förklaringar till allt -hela livet uttänkt,alla misstag och snedsteg finns förklaring på....... :P

jag vill bara få fram det här och det här och det här för att man ska förstå, tillslut har jag öppnat upp hela mig själv + hunnit slå en rejäl knut på mig själv.
Som nu, jag babbar på om ingenting om något som bara jag förstår :P

bara doooh!


Aja. Första kvällen på jobbet efter ledigheten. allt gick så lätt och så snabbt. Fattar inte vad som hänt :P antagligen min inställning, då ja var väldigt trött innan jag gick på ledighet. Jag var helt slut i huvudet, och allt verkade bara gå emot mig. Så min ledighet var verkligen behövd. Alla var så glada och medgörliga, jag var lugn och inte överstressad.

Fick dessutom rätt bra nyheter, som jag hoppas går igenom. Fan vad nice det hade varit :)

Så roligt att få göra lite annat :)


Nu ser jag fram emot imorgon. Kanske får man mysa med liten bebis ^^   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards