madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

faaattiig...

Av madelene - 30 mars 2013 13:59

Påskafton idag, och i år firar jag inte påsk.Ingen påskmiddag och grejer. Känner ingenting faktiskt, förstår inte vad det är jag ska fira.


Har iaf fått sms om glad påsk, och även två påskägg :) har nog varit väldigt snäll ^^

har köpt tulpaner till mamma oxå, och till mig sjäv :P

Så lite påsk känsla finns väl kanske då ^^


Blomman frågade om vi skulle dra ut, men jag har iinga pengar till nöjen denna månaden. Får bara ta det lugnt,hålla mig i skinnet från att shoppa och se fram emot nästa månad istället :)

Då jäävlar! :D


Ska dra och träffa min lillebror som är hemma under påsken. Har inte träffat honom sen Thailand :(

Han har köpt ny lägenhet och grejer, skitfin! Så stolt över honom :)

Min äldsta kusin ska oxå vara där,20 bast är han - jag är äldst i kusinskaran :)


Färgade aldrig håret igår,gick och sov istället. Så ska göra det oxå idag, kanske ge mig på att klippa mig själv. Det är hårt att vara fattig :P haha..lät så jävla högfärdigt, finns ju dom som inte har mat på bordet. Även jag har haft såna perioder, så atttee. Frisören är det minsta problemet för mig, även om det hade varit såå skönt att få det klippt ordentligt.

jag klarar mig ^^ iam not that kind of girl :P


    
  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards