madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

When i lose myself i think of you.

Av madelene - 19 mars 2013 21:09

Förlåt för jag inte uppdaterar, skönt ni inte ger upp på mig :)


Passade ju hus förra veckan, mysigt var det  :) Skönt att få vara för sig själv lite. Bara tänka på mig.

Älskar morgonen när jag är ensam. Tystnaden utomhus, och allt man kan pyssla med på morgonen för att starta dagen, radio på hög volym. Love it all :)


Ägaren var även nöjd när hon kom hem :) Skönt det.

jag och min noja alltså. Kollade säkert igenom allt 30 gånger innan jag lämnade huset varje gång. fantiserat ihop dom värsta tänkbara sätten att huset inte skulle stå kvar när jag gick därifrån. Typ glömt ett ljus eller nåt så att hela kåken hade brunnit upp. Eller att jag glömt låsa när jag gick och att allt varit borta när jag kom tillbax. Fyfan vad hemskt det hade varit!

jag har verkligen nojat över allt. kontrollbehov som leker med mig :P jag vet om det och kan skratta åt det. Det är ju så dumt att allt skulle falla i kras eller bli fel bara för att jag inte befinner mig på stället. haha,korkat :P


I lördags gjorde även en vän heeela min dag!    Bara att hon hörde av sig gjorde mig så glad!

Känns inte som att jag förtjänar henne, men hon förstår mig precis och tycker inte jag är något konstigt alls. Vi har inte pratat på typ 2 år eller nåt, och hon hör bara av sig sådär som om vi snackat igår.

Jag älskar henne för det! Så underbar. utan att behöva säga ett ord så förstår hon precis och behandlar mig som ingenting har hänt..

Tjejen som på riktigt får mig att kissa på mig av skratt! från 0-pack till 6-pack på en helg LÄTT! ;) magen alltså... :P haha oh my..



imorgon är det jobb som gäller igen. Varit ledig två dagar, även om det inte känns så eftersom jag har tusen grejer att göra. Känner mig mest stressad och irriterad... 

Men det går väl över... Måste bara se till att tänka framåt :)



Bilder från veckan.


 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards