madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Rubrik saknas

Av madelene - 13 december 2012 12:27

Kass jag är,när folk faktistk tar sig tid att gå in här...

Är hemma i skåne igen. Har varit sen i söndags. Har mest chillat sen jag kom hem. jobbat lite,dag pass vilket var riktigt roligt. När jag jobbar natt är det så ensamt.


Har även varit ute och lekt i snön, 2 gånger- allt för att vara glad här ^^

Asroligt är det att åka pulka faktistk! Har varit ute med min bror båda gångerna. Mysigt att ha lite tid med honom oxå. Visade honom ett nytt ställe igår som han inte visste om. Kände mig lite halv cool sådär  

Det visade sig att ingen åker där längre. Vi åkte alltid där när jag var mindre. drog dit med skolan och så.

Kul var det! Nu är man tillräckligt gammal för att få åka stupet ;) :P haha.


Dock åker vi på traktor slang,skitfort!


Det är bara 2 veckor till jul och jag har noll julkänsla. Har inte ens pyntat. Tycker det är helt onödigt. För det är för mycket jobb för att vara uppe så kort tid.

Jag åker ju till Thailand i januari, och är borta en månad. Palla ha julgrejer uppe så länge!

Nej, så jag bestämde mig egentligen för några år sedan att inte hålla på med pynt och skit förrän jag får barn. Vill jag ha jul känsla kan jag gå hem till min mamma.. jag orkar inte stressa upp mig.

Min jul känsla kommer ifrån mina 1000 ljus jag har i hela lägenheten ^^ skitnöjd med det :D


Har egetnligen en del att göra, men jag tappar all ork när jag är här. Det känns som om ingenting spelar någon roll. Det är helt dystert. energi ätande dyster.

Jag var på topp när jag kom hem men damp ner redan första dagen jag kom hem. Det är föööör dystert.


Sitter och kollar/lyssnar på musikhjälpen. Rätt avslappnande, även om det sätter tusen frågor i mitt huvud.. jag har svårt att förstå det där med insamlingar. Får man verkligen fram sin sak ? Eller tar det ååår innan pengarna landar där dom ska,om dom ens kommer fram ?


aja.

Ska göra lite varm chockladmjölk. fryser ihjäl här!

Dock är det helt underbart väder ute.


   


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards