madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

egoo-boosting!

Av madelene - 21 november 2012 13:45

Träffade på min barndomskompis när jag var ute med heidi för ett tag sedan.

Han var min första kompis och pojkvän haha :P Han var min granne och lekte varje dag. riktig busunge var han  :P Fick mig alltid att göra farliga eller dumma grejer haha. Såå spännande :P
och jag hade mitt rum fullt med kärleksbrev  ^^
började väl umgås när vi var 5år eller nåt :) 

Det är kul att vi fortfarande kan prata med varandra som ingenting, som om vi umgåts alla dessa 20 år. Fast vi har levt helt olika liv, eller rätt lika ändå kanske men helt annorlunda ändå...Vi har inte alls varit i närheten av varandra iaf, riktigt långt borta imellan åt.


iaf, jag hade varit ute och gått några timmar och träffar då på min barndomskompis och hans mamma. Heidi ska ju hälsa direkt så vi står och pratar lite, om att jag måste vara lite mer bestämd med henne :P haha.


På kvällen sen så får jag ett meddelande på fakebook om att han tyckte jag var jättesöt och att jag förändrats jättemycket (han menade jag blivit smalare :P just say it! Keepin it real! ;P)


Jag blev så glad :) för det var så ärligt -det är inte ofta jag känner folk är ärliga tyvärr,fuckedup.

Han var så snäll liksom, med respekt och inte för att slicka my butt eller nåt.

och man blir speciellt glad när folk säger man ser bra ut när man är heelt ofixad,klätt på sig för att vara varm och har varit ute och lekt med en hund i 2 timmar :P
Men tydligen så såg jag jättesöt och bra ut :)


Detta låter fucked i vissa öron kanske, men jag vet att jag är söt ^^
Men så får man inte säg :P man får absolut inte tycka att man själv ser bra ut, för då är risken att du ser FÖR bra ut, eller nåt ? självkänsla är ju det som gör grejen, man är ingenting med bara ett utseende -va hur perfekt du vill. tror du inte på dig själv så blir du ful när du öppnar munnen.


Nu menar jag inte självkänsla som någon fucking brat eller alla dom brudar som ser lika dana ut, för det är bara fake! men jag tror ni förstår, man ska tro på sig själv men oxå på att alla andra är eller kan vara minst lika bra :)



     

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards