madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

You wait a couple months then you gon' see You'll never find nobody better than me

Av madelene - 19 november 2012 23:52

jag hade det jättebra i Halland, bättre än någonsin faktiskt. Det värsta är att jag alltid väljer (för det är ju det jag gör) att åka hem så tidigt. precis när jag kommer underfund med mig själv så åker jag hem.

jag är rädd att jag sabbar det jag bygger upp på några dagar, för jag är alltid as stark när jag kommer hem, så jävla bestämd och sådär. Sen bara fallerar det igen.
Blir en tickande bomb.


Det är verkligen skönt med Johanna, för hon förstår mig så bra så att jag nästan blir rädd ibland. -denna helgen så insåg hon nog en del oxå och kan stötta mig mer än någonsin. Det är inte lätt, det är verkligen inte det.

jag behöver mig själv mer än någonsin.


Igår så låg vi båda helt förstörda av lördagen. Drog ut och köpte pizza vid 8 på kvällen,helt förstörda, köpte chips och cola, helt förstörda. Sen satt vi och pratade om allt och ingenting i flera timmar, helt förstörda.

i fredags satt vi oxå i flera timmar och pratade om ingenting, dock i bättre skick :P


Lördags så chillade vi oxå mest hela dagen. Passade Johannass systerbarn.
Verkligen jättekul trots att dom hade energi som bokstavligt talat studsade runt i den lilla ettan. Johanna fick panik några gånger, men jag är ju lugnet själv i såna situationer ;) så allt gick hur bra som helst! Dom ääälskade mig när dom drog hem ^^

Hann träffa dom innan jag åkte hem oxå, så mysigt. dom är verkligen söta små monster ^^

Flyttar jag till Halland så får dom vara hos mig aaaalltid om dom vill! Deras mamma hade älskat det, kanske så pass mycket så att HON köper en lägenhet till mig :D bäst att ge henne förslaget iaf, allt man kan få är ju ett nej ;P


Så lördagen var bäst,med utgång och allt :D

Nu måste jag ta tag i mitt liv. jag är mer förståndig än såhär. jag fööörfaller! jag känner inte igen mig själv och jag glömmer bort hur jag är bland folk för att jag aldrig är där. Alltså jag är där men tankarna är heelt borta.

mitt liv på en träpinne alltså.....

Men som sagt, helgen boostade mig. Jag, mitt ritkiga jag boostade mig själv.

Fan! vad trött jag blir.


 

I'm going to give myself everything I wished for

 and everything will be crystal clear to all


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards