madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

spinning in my head

Av madelene - 23 september 2012 12:08

Sitter med mitt kaffe, som blev alldeles för starkt så jag har lagt i 10kg socker eller nåt nu så det går att dricka :)

idag ska jag nog träffa min älskade kusin. Hon och hennes barn ska hit till hålan och bada i badhuset. perfekt för mig som inte gör eller träffar någon om dagarna, och henne hade varit underbart att sitta och bara snacka skit med.

Tänkte på henne för någon dag sedan, att jag hade behövt henne, bara prata av mig och bolla fram och tillbaka. Hon är så bra och har så sund och klok inställning. jag är oxå klok,men jag lägger energin på annat :P haha.


Hon var min bästa vän när jag var liten. Vi gjorde allt! Och att barndomen var så underbar och bra som den var är nog mycket tackvare bla henne och hennes familj. Älskar min släkt så mycket.

Stod så nära dom när jag var mindre - alla älskade mig,förutom dom avundsjuka ;P


Så det är planen idag. Förstår inte varför jag inte bara kan bestämma mig och gå dit,eftersom jag vill. Men tankarna stoppar mig, rädd för att något ska bli fel och då sitter jag hellre här (som om det värsta skulle vara att inte ha något att prata om) . Stör mig på mina tankar,som är så inbitna.

Jag tänker sund tanke -men hjärnan förvandlar det till det värsta tänkbara och jag blir förlamad och fastnar....Så tröttsamt.


Men ska försöka ta mig dit, ha en bra stund :)


ikväll ska jag och sambon spela bingolotto :P haha.

det var säkert 15 år sedan jag spelade bingo sist :P

Spelade alltid med mormor och morfar på helgerna,för jag sov alltid där (älskade att sova borta när jag var mindre,så gjorde typ alltid det)

Så vi håller tummarna för att jag vinner en lyxresa eller massa pengar ikväll ;)

Det är ju massa nya regler och sånt,så spelet verkar lite roligare nuförtiden än vad det var då-även om det var rätt mysigt och kul då oxå ^^


Längtar tills imorgon oxå. Har bokat tid hos tandläkaren. Var typ 5 år sedan jag var hos tandläkaren sist.  livet jag levt hade inte ens en tandläkare :P tankarna var någon helt annanstans och andra saker var prio.

SÅ det lär nog behövas! Skönt att få ordning på tänderna igen. jag har alltid haft fina tänder, aldrig hål och sådär. Så det är skönt att man får in foten igen så man går på regelbundna besök.

Dock är jag nervös för hur tänderna ser ut idag - jag skäms alltid så mycket när dom påpekade om man slarvat eller nåt. Att inte sköta sin mun är nog fan något av det äckligaste jag vet- sån vill jag inte vara.


Hoppas alla får en skön söndag :)


 
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards