madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

iam losing it

Av madelene - 15 september 2012 11:08

Vet inte vad jag ska skriva - har så mycket jag bara vill kräka ur mig, men samtidigt inser jag att jag är patetisk då - men aah samtidigt vill jag bara få ut allt det här jag har i kroppen som får mig att fullstänsigt falla sönder.

Jag vet inte vad jag gör länge, jag vet inte vad jag menar eller vad jag säger. Jag vet inte vilka jag tycker om, jag vet inte om jag tckcer om någonting av det här.

dom säger att man själv betämmer- men varför i helevte händer inte det som jag bestämmer mig för då. jag kämpar så jag håller på att gå sönder -varför syns inte det ? varför märker inten det utan istället bara klanar ner på mig, gnuggar i hividet om att jag är fel. - har jag verkligen ingen vän som bryr sig på riktigt ? Jag som hela livet har förökt vara en god vän mot alla - varför är ingen en god vän till mig ?! Varför hittar aldrig jag rätt ?


Jag är så arg, så jävla arg! För det är jag som ser dum ut medans det är världen och alla andra som är fucked! Det är bara det att dom inte ser det. Männsikan ser inte att den förstör människan......och alla bara har näsan i vädret inför folk som inte är som dom - jag haaaaaatar det!!


Jag viill att allt ska vara bra. Men för att vara bra måste jag bli så ego och hemsk och bara tänka på mig själv först - och jag är inte sån, jag vill gå tillsammans och vara bäst tillsammans. jag vill vi alla ska kunna prata med varandra utan att någon känner sig hotad eller nerkärnkt.


Varför är allt såhär ?

Jag passar inte in, sanningen är att jag passar inte ihop med människor - jag förstår inte dom, och jag har svårt för att acceptera deras korkade syn och tankesätt! Jag hatar dom! nästan alla människor hatar jag!


men jag får det tillsagt att man inte kan gå emot ett helt folk utan vi måste se det realistiskta  - och det är att det är mig det är fel på, fel som jag försökt med inte klarar att ta mig ur - där är alltså bara en väg kvar,eftersom ingenting annat går. Jag har hållt på i 5 år, och jag står fortfarande på samma fucking plats och stampar -trots att jag kämpat så jag nästan gått sönder....


Jag pallar inte, jag gör verkligen inte det.

Jag hatar såna självmords horor som bölar om det, men det kan hända vem som helst. man tappar synen för allt, och då finns där bara en grej kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards