madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

I hope you know that this has nothing to do with you. It's personal, myself and I we've got some straightenin' out to do.

Av madelene - 30 augusti 2012 22:59

Efter jag hade slutat jobba imorse så stack jag hem till mamma och drack lite kaffe med henne.

Efter 2 timmar gick jag hem och dog i sängen. Det regnade och åskade lite ute så det var mysigt att bara lägga sig och somna sött.


Satt och prata med mamma och stora grejer, och hon förstår sig verkligen på mig. Hon har lärt sig det, äntligen! :P
Så vi pratade massor om hur jag ska göra, och hennes "Du-måste" var inte lika jobbigt som jag själv ställt mig inför det.

jag måste bara vara mig själv och göra grejer på mitt sätt, för hur jag är. Jag behöver inte vara elak - jag är inte elak.

Det var som mamma sa -Du kan aldrig vara dum vid någon, så du får hjälpa personen ur ditt liv. Nästan lyfta ut, men samtidigt mår du som bäst när du får hjälpa folk -så se det inte som dåligt, för att det inte är som det ska. Det är precis så som du är gjord för.

och det är ju sant, hon har så rätt. Jag har bara gjort det jobbiare än vad det är...



Har denna natten kvar, sen är jag ledig i helgen. Det ska bli skönt. Har lite planer, men frågan är om jag gör något av de. Är så trött i huvudet.


Fick mina grejer som jag beställt idag. Supernöjd :)

Nu har jag sånt begär att jag vill shoppa hur mycket som helst. Vill inte det ska ta slut.
Tur jag har mitt sunda förnuft ;)



 
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards